Claudia poistettu BB-talosta
Kommentit (66)
Oliko siellä vielä röökit takavarikoitu silloin kun Claudia lähti? Veikkaan että nikotiinin himo oli niin hirveä, että läksi sen takia.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 22:43"]
Oliko siellä vielä röökit takavarikoitu silloin kun Claudia lähti? Veikkaan että nikotiinin himo oli niin hirveä, että läksi sen takia.
[/quote]
Saivat jo i-päivällä takaisin. Ja Claudia poistettiin, ei luovuttanut oma-aloitteisesti. Istui makkarissa juttelemassa, juttukin jäi kesken, kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen eikä enää tullut takaisin.
Niinpä.
tämä on sitä 'walking on egshells' kamaa jonka kaikki jotka ovat joutuneet tekemisiin narsistien ja epävakaiden persoonien kanssa tuntevat hyvin.
vaikka kuinka tietää olevansa oikeassa ei viitsi alkaa haastamaan riitaa sellaisen kanssa. Se päättyy aina pahaan mieleen sekä kyyneliin, eikä sen häiriintyneen osapuolen sellaisiin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 22:41"]
ei kai siellä kukaan uskaltanut mitään oikein sanoa kun sai pelätä että yks hullu saa taas kilarit. nyt ihan eri tunnelma. helpottunut ja iloinen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 00:23"]
Äh seiskassa sanotaan, että paljastanu syyn lähtöön, mutg sivut ei toimi grrrrr
[/quote]
Ei siinä jutussaa syytä lue, muuta siis kuin tuo "henkilökohtainen".
Hyvä että lähti, uskomattoman ilkeä ja itsekäs kaksinaamainen narsistimuija (sori nyt vaan Claudia, mutta tiedät varmaan itsekin asian...). Toivottavasti lapset edes ovat saaneet suht normaalin kasvatuksen.
tosi hyvä toi julkkis bb kun puolet asukkaista häipyy itse...vittu mitä kuraa
ei kai siellä kukaan uskaltanut mitään oikein sanoa kun sai pelätä että yks hullu saa taas kilarit. nyt ihan eri tunnelma. helpottunut ja iloinen.