Lue keskustelun säännöt.
Krista loistaa euroopassa ja Isac pohjoismaissa
16.02.2013 |
Ja me vaan vauvapalstaillaan ja puhutaan paskaa
Kimin ja Jennin ero
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:09"]
Ja me vaan vauvapalstaillaan ja puhutaan paskaa
Kimin ja Jennin ero
[/quote]
Harmi, että täällä ei muita olekaan kuin me. Ihan kuollut koko aivovapaa:P