Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks joku nostelee vanhoja ketjuja? ev

Vierailija
15.05.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän saman avauksen.

Järkevää vastausta en oo saanu.

Tuntuu tyhmältä kun vastaa avaukseen joka on tehty jouluna.

Vierailija
2/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdat "lisää keskusteluja aiheesta" ja "artikkelit aiheesta" tjsp. Niistä saattaa putkahdella ties mitä tarinoita vuodelta 2005.



Itsekin joskus vahingossa vastannut johonkin iänikuisen vanhaan aiheeseen, jos en ole muistanut vilkaista aloituksen päivämäärää... Haulla tulee kans heti hakutulosten etusivulle ties kuinka vanhoja juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan välillä, jos aihe kiinnostaa, vaikka alkuperäisestä viestistä olisi jo aikaa.

Vierailija
4/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla tullut tai viime viikolla jo. Onkohan täällä joku uus käyttäjä joka hakee haulla viestejä?



Hauska miten noista viesteistä kyllä jo joskus otsikosta huomaa että tää on vanha viesti :)



outoa

Vierailija
5/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan järkeen käypä.



No nyt vaan on nostettu mun mielestä ihan turhia viestejä kuten toi poskiontelontulehdus ihan tyhmää vastata ap:n viestiin jos sillä on ollut 5vuotta sitten poskiontelontulehdus

Vierailija
6/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ketjuja? Tossa poskionteloketjussa oli uusi kysymys niistoasennosta. Eikä kukaan ole vieläkään vastannur siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaja-Kostaja. Ja se saa kicksit siitä, että joku tarttuu vanhaan ketjuun keskustelu kiihtyy...

Vierailija
8/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vakooja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä tyyppi...



hyvän keinon löysi millä häiritä ihmisiä :))



Pitäskö siitä ilmoittaa asiaton viesti?



ap

Vierailija
10/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos avaa jonkun uuden aiheen, niin tulee joku kommentti, että "olitist käyttänyt hakutoimintoa ennen kuin samaa taas uudelleen kysyt". No, sitten kun hakutoimintoa käyttää ja tulee itseä kiinnostavasta aiheesta vanha viesti, niin miksei siihen vastaisi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan jonkun mielenkiintoisen otsikon tuolla alhaalla lisää keskusteluja aiheesta -otsikon alla. Ensin menen vain lukemaan ketjun, mutta jossain vaiheessa olen niin uppoutunut siihen, enkä enää muista, että se tuli sieltä alhaalta, ja niinpä lopulta vastaan mielenkiintoiseen aiheeseen. Sitten usein huomaan erehdykseni, mutta en ala sitä anteeksikaan pyytelemään.



Eli kolmosen kanssa samoilla linjoilla

Vierailija
12/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia voi edes ketää vaivata). Onvain löytänyt kiinnstavan ketjun ja haluaa jatka asiasta keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja avauksia uudestaan ja uudestaan?

Vierailija
14/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

upataan ketjuja turhilla vastauksilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivämääriä aina jaksa katsoa. Ja sivusto ehdottaa usein aiheeseen liittyviä muita vanhempia ketjuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan