Huumori ei aina ole ra sismia, vaikka joku siitä loukkaantuisikin.
Yrittäkää nyt käyttää sitä jätkeä kiihkottomasti kun sitä kerran ihmiselle annettu.
Kommentit (67)
Miksi perseloisen huumori sitten on aina jotain toista halventavaa ja alistavaa?
Kerropa minulle.
Ihan vaan huumorilla ja kännissä läpällä, kuten teillä lima-Lasseilla on tapana kuitata kaikki yököttävät tekonne.
Miksi kana ylitti tien? Päästäkseen toiselle puolelle. Olet oikeassa, kaikessa huumorissa ei ole rasismia. Mutta tässä kyseisessä silmävenyttelytapauksessa on. Nämä opittiin jo ala-asteella, mutta ei näköjään kaikki.
Meillä on miesporukka jossa lauttaan pahimpia rasistivitsejä mitä maa päällään hintaan. Tapaamisissa nauretaan niin paljon, että aina sen jälkeen on maha kipeänä.
En tiedä mutta luulen, että porukoissa joissa on aina pidettävä kieli keskellä suuta ettei vaan sano mitään väärää, ei ole niin hauskaa. Sensuuri ja cancelointi vie ilon elämästä.
Käykääpä lukemassa huvikseen eri aasialaisten, intiaanien ym. keskustelufoorumeita. Ne ovat todella rasistisia valkoisia kohtaan.
Rasismi on rasismia, vaikka sitä yrittäisi huumorin taakse kätkeä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on miesporukka jossa lauttaan pahimpia rasistivitsejä mitä maa päällään hintaan. Tapaamisissa nauretaan niin paljon, että aina sen jälkeen on maha kipeänä.
En tiedä mutta luulen, että porukoissa joissa on aina pidettävä kieli keskellä suuta ettei vaan sano mitään väärää, ei ole niin hauskaa. Sensuuri ja cancelointi vie ilon elämästä.
Taitaa mahakipu johtua kuitenkin persepanoista.
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä lukemassa huvikseen eri aasialaisten, intiaanien ym. keskustelufoorumeita. Ne ovat todella rasistisia valkoisia kohtaan.
Mitä merkitystä tällä on?
Se oli vitsi! Näin on helppo kuitata kaikki paha ja vierittää kaiken kukkuraksi paha olo kiusatun syyksi kun tämä ei vaan hiffaa. Narsistista kiusaajameininkiä, säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pysty nauramaan muuten kuin toisten kustannuksella. Eikö asia huvita jos se ei satuta jotakuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä tällä on?
Kun toi saa niin miks mä en saa mentaliteetti. Persuloiset ON ala-aste tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka nyt on tulossa canceloimaan teidän inside -huumoria? EI yhtään kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Rasismi on rasismia, vaikka sitä yrittäisi huumorin taakse kätkeä.
Kyllä. Esimerkiksi Sui-Hing. Toki vasuriämmäkkeet nauttii, kun ulkomaalaisia naisia pilkataan.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi muiden ulkoisten piirteiden apinointia kutsutaan huumoriksi?
Vierailija kirjoitti:
Minua valkoisena miehenä on aika vaikea loukata etnisyyteni takia, kun olen kuitenkin sen näköinen kaveri joka alisti puolen maailmaa siirtomaikseni ja siirteli kansoja orjalaivoilla pitkin maailmaa. Ja kolonialismihan jatkuu kulissien takana vahvasti edelleen. Minähän en ole historiasta vastuussa, mutta tarkoitan että kun olen pärstäni perusteella historian valossa se ylempiarvoinen ihminen niin se pilkka ei osu samalla tavalla🤔
Ja persut itkeä tuhrustaa, kun kuulemma 'Kovan viikon ilta' pilkka heitä eniten. Missä on huumorin ja vitsailun ymmärrys heillä sillä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pysty nauramaan muuten kuin toisten kustannuksella. Eikö asia huvita jos se ei satuta jotakuta?
Rasistivitsit on hauskimpia. Vapauta sinäkin sisäinen rasistisi ja tule mukaan. Nauru pidentää ikää.
Jos huumorissa on rasistisia vihjauksia, on se rasistista.