Lue keskustelun säännöt.
Törmäsin pieneen poikaan nimeltä Salomon. Mitä mieltä :) ?
Kommentit (11)
En edes tiedä miten on mahdollista että tuli mieleen ennen raamatun Salomonia, mutta tulipa vaan. Ja hymy saman tein.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla tuli kyllä ensimmäisenä mieleen Raamatun Salomon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
juutalaisena etunimen perusteella.
Enpä antaisi omalle lapselle nimeksi, mutta kukin tavallaan..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä Baltasariin vai kirjoitetaanko sen Balthasar?
balt baltasaar
balt baltasaar
baltasaaaar...
*hoilaa*
niin paljon nimiä käytössä Suomessa, että suurin osa ihmisistä olisi juutalaisia :)
Eikä juutalaisnimessä mitään vikaa ole anyway.
juutalaisena etunimen perusteella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huh. Nimimakujakin on monenlaisia.
....ev lut, valkoihoinen suomalainen?