Lue keskustelun säännöt.
Joko kaikki muut ovat saaneet ne hemmetin amk-pääsykoekutsut?
24.05.2012 |
Pääsykokeet 2 viikon kuluttua eikä vieläkään näy, ei kuulu. Kuitenkin pitäisi pisteet riittää reilusti, kun katsoo edellisten vuosien valintoja.
Kommentit (6)
Tekniikan ja liikenteen alan koekutsut tuli ainakin mulle jo kaksi-kolme viikkoa sitten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun mun mielestä metropolian sivuilla oli, että postitetaan viikolla 20....
Metropoliaan haettu, sosionomilinjalle.
kutsu viime perjantaina ja valintakoe oli jo tiistaina :D
pääsykokeisiin. Sosiaaliala siis kyseessä. Diakin kokeet 30.5 ja Metropolian 5.6
googletin viime vuoden keskusteluja, ja ne tosiaan oli tulleet vasta tuolla viikolla, eli ihan viime tingassa joistakin kouluista.