Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols:Kuka tippuu tänään?

Vierailija
16.10.2008 |

Mun mielestä Daniel tai Wellu, varsinkin Wellu lauloi hieman ikävän kuuloisesti.

Vesa oli todellinen yllätys, ihana ääni!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koop oli iloinen yllätys...

Vierailija
2/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloi muuten paremmin, kuin olin odottanut.

Vierailija
4/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koop oli paras.

Vierailija
5/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koop oli tän illan kunkku, vaatimaton luonteeltaan, mutta tuolla äänellä pyörii sukat jaloissa

Vierailija
6/6 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti ulkonäkönsä vuoksi tule tippumaan ei sitten millään vielä aikoihin. Lauluääni sillä on aika tavis ja esityskin oli aika pliisu.



Daniel lauloi hyvin, mutta sen biisi oli noista ainakin itselleni tuntemattomin, eli se voi senkin vuoksi tippua.



Vesa lauloi myös tosi hyvin, mutta ei ehkä vetoa kaikkiin trendipelleihin.



Kalle ei ollut hyvä, mutta onhan se jotenkin lutunen ja tässä hevimaassa pääsee varmaan jo tyylinsä vuoksi jatkoon.



Pete ja Koop nyt varmana ainakin jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä