Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos teinityttö saa hengenvaarallisen komplikaation abortissa eikä

Vierailija
16.10.2008 |

vanhemmat tiedä asiasta mitään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos....

Vierailija
2/12 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö hoidetaan kuten kuka tahansa potilas. Sairaalaan tullessa on pyydetty henkilötiedot ja myös tiedot lähiomaisista, joihin tarvittaessa otetaan yhteyttä. Toimitaan sitten niiden ohjeiden mukaan. Jos potilas on kieltänyt yhteydenoton vanhempiin, niin sitten ei ilman potilaan lupaa oteta yhteyttä. Jos potilas on tajuissaan, toki varmaan yritetään keskustella asiasta potilaan itsensä kanssa ja saada lupa ottaa yhteyttä vanhempiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloilla on tieto lähiomaisista, aikuiset saavat itse nimetä lähiomaisen, alaikäisillä se on lähtökohtaisesti huoltaja.

Vierailija
4/12 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan vanhempi on pahoinpidellyt lapsensa kuultuaan tämän olevan raskaana...



Itse salasin abortin vanhemmilyani, ja elämästäni muodostui ihan hyvä. Sisareni kertoi omasta vahinkoraskaudestaan vanhemmillemme, sai turpaan oikein kunnolla ja ikuiset huorittelut kaupan päälle.

Vierailija
5/12 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuollut tai vammautunut LAITTOMAN abortin tehtyään - kun aborttia ei tehdäkään sairaalassa vaan sen suorittaa joku puoskari jossain makuuhuoneessa.

Vierailija
6/12 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain joku mielenterveyspotilas tekisi sen itse..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborttiaikeista. Onhan siinä kuitenkin kyse tulevan lapsenlapsen elämästä. Ja entä jos tosiaan nuori kuolee abortissa? Minä ainakin nostaisin oikeusjutun sairaalaa vastaan.

Vierailija
8/12 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä olisi syy ja millä perusteella ajattelisit jutun voittaa? jos asetut vaitiolovelvollisuutta vastaan, oot aika heikoilla...

Minä ainakin nostaisin oikeusjutun sairaalaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö hoidetaan kuten kuka tahansa potilas. Sairaalaan tullessa on pyydetty henkilötiedot ja myös tiedot lähiomaisista, joihin tarvittaessa otetaan yhteyttä. Toimitaan sitten niiden ohjeiden mukaan. Jos potilas on kieltänyt yhteydenoton vanhempiin, niin sitten ei ilman potilaan lupaa oteta yhteyttä. Jos potilas on tajuissaan, toki varmaan yritetään keskustella asiasta potilaan itsensä kanssa ja saada lupa ottaa yhteyttä vanhempiin.

Vierailija
10/12 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee juuri noin! Jos potilas kieltää kertomasta kenellekään hänen sairaalassa olosta niin silloin ei kerrota, niin yksinkertaista se on: Täytyy vaan valehdella päin naamaa jos joku tulee kysymään =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan maissa, joissa laillista aborttia on mahdotonta saada.

Vierailija
12/12 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmilleen, että vahinko oli käynyt ja tyttö raskaana. Molempien vanhemmat saivat hirveät pultit ja ajoivat lapsensa pois kotoa. Nuoret tekivät sitten kaksoisitsemurhan hyppäämällä junan alle.



Kaikille vanhemmille EI kannata kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän