Mitä jos teinityttö saa hengenvaarallisen komplikaation abortissa eikä
Kommentit (12)
Tyttö hoidetaan kuten kuka tahansa potilas. Sairaalaan tullessa on pyydetty henkilötiedot ja myös tiedot lähiomaisista, joihin tarvittaessa otetaan yhteyttä. Toimitaan sitten niiden ohjeiden mukaan. Jos potilas on kieltänyt yhteydenoton vanhempiin, niin sitten ei ilman potilaan lupaa oteta yhteyttä. Jos potilas on tajuissaan, toki varmaan yritetään keskustella asiasta potilaan itsensä kanssa ja saada lupa ottaa yhteyttä vanhempiin.
Sairaaloilla on tieto lähiomaisista, aikuiset saavat itse nimetä lähiomaisen, alaikäisillä se on lähtökohtaisesti huoltaja.
Monikohan vanhempi on pahoinpidellyt lapsensa kuultuaan tämän olevan raskaana...
Itse salasin abortin vanhemmilyani, ja elämästäni muodostui ihan hyvä. Sisareni kertoi omasta vahinkoraskaudestaan vanhemmillemme, sai turpaan oikein kunnolla ja ikuiset huorittelut kaupan päälle.
on kuollut tai vammautunut LAITTOMAN abortin tehtyään - kun aborttia ei tehdäkään sairaalassa vaan sen suorittaa joku puoskari jossain makuuhuoneessa.
Vain joku mielenterveyspotilas tekisi sen itse..
aborttiaikeista. Onhan siinä kuitenkin kyse tulevan lapsenlapsen elämästä. Ja entä jos tosiaan nuori kuolee abortissa? Minä ainakin nostaisin oikeusjutun sairaalaa vastaan.
mikä olisi syy ja millä perusteella ajattelisit jutun voittaa? jos asetut vaitiolovelvollisuutta vastaan, oot aika heikoilla...
Minä ainakin nostaisin oikeusjutun sairaalaa vastaan.
Tyttö hoidetaan kuten kuka tahansa potilas. Sairaalaan tullessa on pyydetty henkilötiedot ja myös tiedot lähiomaisista, joihin tarvittaessa otetaan yhteyttä. Toimitaan sitten niiden ohjeiden mukaan. Jos potilas on kieltänyt yhteydenoton vanhempiin, niin sitten ei ilman potilaan lupaa oteta yhteyttä. Jos potilas on tajuissaan, toki varmaan yritetään keskustella asiasta potilaan itsensä kanssa ja saada lupa ottaa yhteyttä vanhempiin.
menee juuri noin! Jos potilas kieltää kertomasta kenellekään hänen sairaalassa olosta niin silloin ei kerrota, niin yksinkertaista se on: Täytyy vaan valehdella päin naamaa jos joku tulee kysymään =(
vaan maissa, joissa laillista aborttia on mahdotonta saada.
vanhemmilleen, että vahinko oli käynyt ja tyttö raskaana. Molempien vanhemmat saivat hirveät pultit ja ajoivat lapsensa pois kotoa. Nuoret tekivät sitten kaksoisitsemurhan hyppäämällä junan alle.
Kaikille vanhemmille EI kannata kertoa.
Mitä jos....