Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö teillä kokemuksia Turkista Belekistä?

Vierailija
25.03.2012 |

Millainen se mahtaa olla lapsiperheen kohteena? Lasten iät 2,4 ja 9. Onko turvallinen? Onko siellä tekemistä perheelle? Lähtö olisi huhtikuussa.



Kiitos kaikista kommenteista:=)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikamoiset ennakkoluulot maasta....



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne karvakädet runkkaa lapsia katsellen kuten muuallakin Turkissa.

Vierailija
4/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa hotellissa. Hotellin takia mentiin toisenkin kerran. Mullakin oli hirveet ennakkoluulot, mutta voisin mennä vielä kolmannenkin kerran, tosin eri hotelliin. Kylällä käytiin vaan kerran. Kyllä ne kauppiaat kovasti halus niiden kauppaan asiakkaita, mutta ei nyt kovin pahasti häirinnyt.

Itse en menisi huhtikuussa, kun haluan olevan oikein lämmistä ja meriveden pitää olla kunnolla lämmennyttä....

Ihanaa lomaa teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi