Löytyykö teillä kokemuksia Turkista Belekistä?
Millainen se mahtaa olla lapsiperheen kohteena? Lasten iät 2,4 ja 9. Onko turvallinen? Onko siellä tekemistä perheelle? Lähtö olisi huhtikuussa.
Kiitos kaikista kommenteista:=)
Kommentit (5)
Minulla on aikamoiset ennakkoluulot maasta....
ap
Siellä ne karvakädet runkkaa lapsia katsellen kuten muuallakin Turkissa.
samassa hotellissa. Hotellin takia mentiin toisenkin kerran. Mullakin oli hirveet ennakkoluulot, mutta voisin mennä vielä kolmannenkin kerran, tosin eri hotelliin. Kylällä käytiin vaan kerran. Kyllä ne kauppiaat kovasti halus niiden kauppaan asiakkaita, mutta ei nyt kovin pahasti häirinnyt.
Itse en menisi huhtikuussa, kun haluan olevan oikein lämmistä ja meriveden pitää olla kunnolla lämmennyttä....
Ihanaa lomaa teille!
ap