Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiveleekö muut miehet itseään aina ja kaiken aikaa?

Vierailija
07.03.2023 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 15 vuotta ja koko tämän ajan hän on aina kotona ollessaan yhtenään muna kädessä. Ei toki kenenkään muun aikana kuin minun aikana, mutta tuntuu ajatuksena jotenkin erikoiselle, että aina pitää hinkuttaa itseään. Joskus alkuaikoina sanoin hänelle asiasta, mutta hänen mukaansa kaikki tekee niin ja se vain tuntuu niin hyvältä, kun on muna kädessä. Minulla ei ole kokemusta, mutta onko tämä siis yleistäkin, että miehet ei vaan pysty olemaan koskettelematta itseään. Ihanaahan se on vielä senkin takia, että niillä samoilla käsillä kosketaan sitten kaikkea muutakin kotona.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun raavin persettäni ja kaivelen nenääni. Silloin kädet eivät ole munissa. Muuten kylläkin.

Vierailija
2/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Jollekin apinan tasolle jäänyt sun mies. Kyllähän sitä tulee usein runkattua näin kun ei naista ole, mutta ei se käsi muuten aina kullissa kiinni ole. Jos seurustelisin, niin silloin tietysti panisin sitä naista enkä vetelisi kädellä munaa useasti päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Selittää, että kiihottuu minusta. Oon opetellut ottamaan sitä kohteliaisuutena ja nykyään se imartelee ja kiihottaakin. Ajattelen, miten toinen on nii herkkä ja viriili. Menen aika usein koskemaan häntä ja hän myös sormittelee mua. Meidän seksi on ton myötä muuttunut tosi kiihkeäksi ja yhdynnät tiheiksi.

Vierailija
4/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies tuollaista tee. Varmasti kaikki runkkaa joskus mutta se tehdään sitten omissa oloissa. Ei veljet tai isäkään kulkenut tatti kourassa lapsuudenkodissani.

Vierailija
5/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein yksin ollessa käsi on munalla melkein koko ajan mut amiksesta varmaan sais häädön jo ennen ekan oppivuoden päättymistä jos sielä alkais vaikkapa tauolla tai työharjoittelussa sen kanssa leikkimään tai kaverien kans ollessa sais outoja katseita eli en hiplaa itseäni läheskään koko aikaa😅

Vierailija
6/13 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan, töissökin on välillä hetkiä kun joutuu ottamaan toisenkin käden apuun työntekoon.

Vierailija
7/13 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on samanlainen. Selittää, että kiihottuu minusta. Oon opetellut ottamaan sitä kohteliaisuutena ja nykyään se imartelee ja kiihottaakin. Ajattelen, miten toinen on nii herkkä ja viriili. Menen aika usein koskemaan häntä ja hän myös sormittelee mua. Meidän seksi on ton myötä muuttunut tosi kiihkeäksi ja yhdynnät tiheiksi.

Itselläni on jäänyt jokin nuoruusvuosien vaihde päälle tuossa. Tekee mieli kosketella naiseni läsnäollessa (ja vain hänen) yhä niin paineista erektiota vaikka kolmeviis lähestyykin. Pystyn kontrolloimaan käytöstäni, mutta varsinkin suihkun jälkeen se on haastavaa, kun kiihottaa niin paljon. Ehkä sitä stondista ruokkii myös naiseni asenne siihen. Se on ihastelua ja söpöä punastelua mieluummin kuin ällötystä. Rakastan sitä kun hän koskee siihen ja antaa sille huomiota.

Vierailija
8/13 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaa, jos ollaan kahdestaan ja mies sanoo tekevänsä sitä, koska mä oon niin kiihottava. Tuntee itsensä maailman seksikkäimmäksi, hivelee itsetuntoa jnpsp. Ja joo, on se miehekäs halukkuus silloin maksimissa, jos hän ei malta olla koskematta itseään. Antaa mulle signaalia, että seksi on tosi upeaa ja hän haluaa ottaa mut. Kaikki toi on niin kutkuttavaa. Ainakaan tässä kohtaa en saa hänestä tarpeekseni.

Vierailija
9/13 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt toki koko ajan, mutta aika usein huomaan hänen kevyesti sivelevän housujen päältä esim. rentoutuessaan sohvalla. Ei pitele penistä kädessään, muuten kuin joskus läpällä mun lähellä. Tekee aina mieli silloin koskea häntä ja hyväilläänkin toisiamme kun katsellaan vaikka Netflixistä jotain.

Vierailija
10/13 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan haittaa, jos ollaan kahdestaan ja mies sanoo tekevänsä sitä, koska mä oon niin kiihottava. Tuntee itsensä maailman seksikkäimmäksi, hivelee itsetuntoa jnpsp. Ja joo, on se miehekäs halukkuus silloin maksimissa, jos hän ei malta olla koskematta itseään. Antaa mulle signaalia, että seksi on tosi upeaa ja hän haluaa ottaa mut. Kaikki toi on niin kutkuttavaa. Ainakaan tässä kohtaa en saa hänestä tarpeekseni.

En ollutkaan ainut niin kuin luulin, kun olin just tulossa kirjoittamaan tänne, että mua kiihottaa ihan hulluna jos oma poikaystävä runkkaa kotona niin, että tietää, että voin nähdä sen. Koko se toimitus on kiihottavaa katseltavaa, mutta erityisesti kullin asento ja hänen päättäväisyys käden liikkeissä, lantion eläminen mukana etc. Kiusaan häntä, keikistelen vähissä vaatteissa ja hän innostuu vain enemmän. Saatan hieroa itseäni samalla. 

Vierailija
11/13 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaahan se on vielä senkin takia, että niillä samoilla käsillä kosketaan sitten kaikkea muutakin kotona.

Ja sen saman "munan" sinä otat kuitenkin suuhusi?

Vierailija
12/13 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viriili, himokas, seksiä tihkuva mies on ihana! Jos meidän huushollissa olisi vastaavia taipumuksia pidellä kädessä ja runkkailla jatkuvasti, hoitelisin miehen itse ja pantaisiin niin monta kertaa kuin mies jaksaa muutamana päivänä peräkkäin. Purettaisiin paineita kunnolla.

Vierailija
13/13 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollutkaan ainut niin kuin luulin, kun olin just tulossa kirjoittamaan tänne, että mua kiihottaa ihan hulluna jos oma poikaystävä runkkaa kotona niin, että tietää, että voin nähdä sen. Koko se toimitus on kiihottavaa katseltavaa, mutta erityisesti kullin asento ja hänen päättäväisyys käden liikkeissä, lantion eläminen mukana etc. Kiusaan häntä, keikistelen vähissä vaatteissa ja hän innostuu vain enemmän. Saatan hieroa itseäni samalla. 

Mun tekee mieli hieroa kun luen tällaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi