Suviseuroja häiritty öisin aiempaa enemmän
Suviseurojen turvatoimia jouduttu kiristämään öisin
Suviseuroilla on jouduttu puuttumaan ulkopuolisten nuorten aiheuttamiin häiriöihin jokaisena iltana. Turvallisuusjohdon mukaan kyse on tämän vuoden trendistä. Turvallisuusjärjestelyjä on kiristetty yö yöltä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/63f7fdb2-b3c9-42a1-8625-4340e297550f
Kommentit (64)
Hyvä, itse häiritsevät koko paikkakuntaa päivisin.
Iltalehden haastattelema silminnäkijä kertoo alueella liikkuneen noin 20 hengen nuorisoryhmä, jotka uhittelivat seuravieraita.
– Ne olivat kuulemma esimerkiksi väkivalloin uhkailleet jotain 50-vuotiasta miestä ja varastelleet porukalta tavaraa, hän sanoo.
Ovat varmaan poliisille ennestään tuttuja
”poliisi on ollut järjestäjien tukena jokaisena yönä. Suurin osa häiriötilanteista on ajoittunut seuraohjelman päätyttyä kello ilta yhdestätoista alkaen”
Pitivät kovaa möykkää täällä invalidien (vanhuksia ja vammaisia) alueella viime yönä.
Toivottavasti eivät käyneet käsiksi keneenkään
Onko Kauhavalla joku nuorisorikollisten jengi?
Vierailija kirjoitti:
Onko Kauhavalla joku nuorisorikollisten jengi?
Eikö siellä suviseuroilla ihan kaiken ikäisiä ole?
Sinne lähti jengiä ihan vaan juodakseen ja häiriköidäkseen, ei nyt mene ihan vaan mopoteinien piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinne lähti jengiä ihan vaan juodakseen ja häiriköidäkseen, ei nyt mene ihan vaan mopoteinien piikkiin.
Joo. Ilmeisesti erilaisilla ajoneuvoilla ja poliisin estettyä ajoneuvoilla tulon, olivat tulleet pitkin peltoja.
Pyrkivät pelottelemaan ja häiritsemään etenkin yöllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kauhavalla joku nuorisorikollisten jengi?
Eikö siellä suviseuroilla ihan kaiken ikäisiä ole?
On tietysti. Mutta tämä porukka tuli peltojen yli, kun ensin kaahailtuaan ja aiheutettuaan vaaratilanteita tiet piti sulkea. Paikallinen väki ylpeä jälkikasvustaan? Kolmena yönä peräkkäin häiriköinti on jo idiotismia. Onkohan kovinkin ylpeänä tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Pitivät kovaa möykkää täällä invalidien (vanhuksia ja vammaisia) alueella viime yönä.
Toivottavasti eivät käyneet käsiksi keneenkään
Tämä möykkä kuului muillakin alueilla
Persut käyvät öyhöttämässä kaikkea erilaista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Persut käyvät öyhöttämässä kaikkea erilaista vastaan.
Eiköhän kyseessä ole sinun takkupäänistipunikkitovereitasi.
Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…
Päihteitä ei ole täällä tarjolla. Niitten perään tänne on turha tulla
Varmaan jotain Hesarin organisoimia häiriköitä asialla.
Heitä ei voi ottaa edes kiinni...
Kumma, ettei kirjoiteta, kun maamujengit jyllää joka yö itä-helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Kumma, ettei kirjoiteta, kun maamujengit jyllää joka yö itä-helsingissä
Onko tässäkään tapauksessa ihonvärejä kerrottu? En yllättyisi vaikka olisi nuohoojaremmi taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…
No öisin sitä sanaa ei ole tarjolla. Päihteitä ei muutenkaan. Seksille on varmasti parempiakin paikkoja kuin leiriolosuhteet huonoilla peseytymismahdollisuuksilla. Ja harvoilla festareilla sitä ryhmäseksiä harrastetaan, en tiedä onko tapana esim. Provinssissa?
Koti, uskonto ja isänmaa.
Alkaa maanpuolustustahto heiketä kun tässä on kanssasuomalaisten kunnioitus erilaisia ihmisiä kohtaan.
Pride porukka mennyt häiriköimään.
Tarratoimijoita ei ole näkynyt taaskaan, eikä tarroja. He osaavat toimia fiksusti ja matalalla profiililla.