Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoja mökkejä ei ole tarjolla.

Vierailija
28.06.2026 |

Olen etsinyt kesämökkiä tai huvilaa pidemmän aikaa jo, ja ei vain tunnu löytyvän... Max 3h päässä Helsingistä, pitäisi olla rantatontti ja kaunis mökki tai omakotitalo, jossa myös sisältä kauniit maisemat, eli ikkunoita pitäisi olla. Budjetti noin 250 000€, ehkä voisin hieman tiristää tuota vielä ylöspäin mutten paljoa. 

Kuinka iso projekti on rakennuttaa itse? Sitten saisi omien speksien mukaisen ja mieluisan. Onko täällä ketään joka on itse rakennuttanut? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla etäisyydellä Helsingistä pelkät rantatontitkin maksavat usein sadasta tonnista ylöspäin. Isommat tontit tai lähempänä Helsinkiä helposti  sen pari sataa tuhatta.

2 h säteellä Helsingistä sijaitsevat myös mm. Turku, Tampere ja Lahti, joiden läheisyys myös tietenkin nostaa hintoja, jolloin 2-3 h etäisyys Helsingistä ei suurelta osin ole mitään periferiaa vaan isojen kaupunkien "lähimökkeilyaluetta".

Vierailija
2/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 3h päässä Helsingistä saa jo tuolla summalla aika hulppeita paikkoja. Mäntyharju on kiva mökkikunta. Tervetuloa tänne. 😊 

Meillä on täällä 3h+k rantasaunalla kaunis ja moderni mökki kaikilla herkuilla, reilusti alle tuon summan tämä saatiin koronan aikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden hyvän mökin missä on hieno tontti. Menin kerran koputtaa ovea ja kysymään onko mökki myytävänä. Juteltiin siinä miehen kanssa puoli tuntia mutta ei ollut mökki myytävänä. Kyllä mökin voi rakentaa itse tai sen saa pakettina että firma rakentaa mökin avaimet käteen. Niin minun enoni teki kun ne päätti purkaa vanhan 50 vuotta vanhan mökin ja rakentaa uuden. Siinä meni 2.5 kuukautta kun mökki oli täysin muuttovalmis.  Ostivat  tontin ja mökkipaketin ja firma teki kaiken. Hinta noin 220000 euroa yhteensä. Tontti voi maksaa 30000-50000 euroa riippuu paikasta. Katso netistä mitä mökkipaketit maksaa. Suomessa on montakin hyvää firmaa jotka rakentaa mökin alusta loppuun.

Vierailija
4/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku vähän rämä halvemmalla ja sit osallistut siihen huvila ja huussi ohjelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi