Lue keskustelun säännöt.
Onko uskovaisuus pelkkää uskoa ja taikaa vai myös konkretiaa?
28.06.2026 |
Voiko pelkkä usko olla näin voimakas ja tärkeä asia? Vaikka se ei perustuisikaan totuuteen?
Kommentit (5)
Ainutkaan uskonto ei ole todistettavasti järkevä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Usko tuntuu siltä että pyllyn kautta tulee jotain sisään kokoajan ja se olia jumala.
"Usko tuntuu siltä että pyllyn kautta tulee jotain sisään kokoajan ja se olia jumala."
Totta. Puhdistin perseen. Nyt kuulen vähemmän ääniä.
"Onko uskovaisuus pelkkää uskoa ja taikaa vai myös konkretiaa?"
Usko on pahuuden pelkoa.
"Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt." eli miellän sen mysteeriksi.