Heka määräsi Mari Salmelan remontoimaan 35 vuotta vanhan asunnon ja muuttamaan pois
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012103322.html
Heka vaatii, että asukas muun muassa maalaa seinät valkoiseksi tietyllä sävyllä, uusii rikkinäiset tai puuttuvat ovet sekä korjauttaa pätevällä ammattilaisella rikkinäiset pistorasiat ja vaihdattaa käsienpesualtaan.
itse asun vanhemmassa asunnossa, kukaan ei ole koskaan sutannut seiniä, kaikki väliovet ovat ehjiä eikä yksikään ole kateissa, Lavuaarit ovat ehjiä eikä yksikään pistorasia ole itsekseen hajonnut.
Jos peili vielä on ehjä, siihen voisi katsoa.
Kommentit (82)
Salmela sanoo, ettei kokonaisarviossa voida vedota menneisiin asumishäiriöihin tai vuokrarästeihin, koska niitä ei enää ole. Salmelan mukaan asunnossa ei ole ollut häiriöitä vaan hänen lapsensa kavereineen on juhlinut talon kerhotilassa ja saunassa.
Niinpä, toisilla sitä on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia.
Mielestäni Heka voisi olla häätämättä Salmelan perhettä. Mitään ei tuolla voiteta, että 6 henkinen lapsiperhe joutuu muuttamaan ties minne.
Onko tämä se joka on töhrinyt seinän täyteen "vieraskirjaksi"?
Mari on vähän ryyppäillyt siellä remmeineen...
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se joka on töhrinyt seinän täyteen "vieraskirjaksi"?
Jep! Ja nyt päivitetyssä valituksessaan vol 2.0 väittää lastensa kavereiden olleen häiriöiden lähde.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Heka voisi olla häätämättä Salmelan perhettä. Mitään ei tuolla voiteta, että 6 henkinen lapsiperhe joutuu muuttamaan ties minne.
Salmelan perhe voinee muuttaa teidän nurkkiin remuamaan ja asumaan ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Heka voisi olla häätämättä Salmelan perhettä. Mitään ei tuolla voiteta, että 6 henkinen lapsiperhe joutuu muuttamaan ties minne.
Salmelan perhe voinee muuttaa teidän nurkkiin remuamaan ja asumaan ilmaiseksi?
Ei voi. Mutta voi tulla teille.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se joka on töhrinyt seinän täyteen "vieraskirjaksi"?
Jos vuokrat ovat maksettu niin ketä ne vieraskirjan häiritsee. Saattaa asua tuossa vielä pitkään. Jotenkin sellainen fiilis ettei kaikkea kerrota tuossa. Kuka sen tietää vaikka olisi bordelli toimintaa ja asukkaat hermostunut siihen.
-Kylmät kädet
"Eteisen tuulikaapissa on graffiteja. Salmelan mukaan se on perheen ”vieraskirja”, johon saa jättää viestinsä. ”Sen voi helposti maalata pois”, hän sanoo"
Tyhmästä päästä kärsii koko perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Heka voisi olla häätämättä Salmelan perhettä. Mitään ei tuolla voiteta, että 6 henkinen lapsiperhe joutuu muuttamaan ties minne.
Salmelan perhe voinee muuttaa teidän nurkkiin remuamaan ja asumaan ilmaiseksi?
Määrittele asunnon nurkka alueena. Mistä nurkka alkaa ja mihin se päättyy? Voiko siinä asua?
”Salmela sanoo, ettei kokonaisarviossa voida vedota menneisiin asumishäiriöihin tai vuokrarästeihin, koska niitä ei enää ole. Salmelan mukaan asunnossa ei ole ollut häiriöitä vaan hänen lapsensa kavereineen on juhlinut talon kerhotilassa ja saunassa.”
Eli toisin sanoen jatkuvia vuokrarästejä ei ole juuri tällä sekunnilla aktiivisena, ja lapset remuavat pitkin taloyhtiötä. Miten niin noihin ei voi vedota?
En ole saanut hekalta vuokra asuntoa koska vuonna 1997 jätin 2 kk vuokran maksamatta koska työnantaja ei maksanut palkkaa ja maksoin ne kuitenkin tammikuussa 1998. Sen jälkeen siellä hekalla on ollut minusta merkintä eikä ne ole vuokrannut minulle asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
”Salmela sanoo, ettei kokonaisarviossa voida vedota menneisiin asumishäiriöihin tai vuokrarästeihin, koska niitä ei enää ole. Salmelan mukaan asunnossa ei ole ollut häiriöitä vaan hänen lapsensa kavereineen on juhlinut talon kerhotilassa ja saunassa.”
Eli toisin sanoen jatkuvia vuokrarästejä ei ole juuri tällä sekunnilla aktiivisena, ja lapset remuavat pitkin taloyhtiötä. Miten niin noihin ei voi vedota?
Kerhotilaa voi yleensä varata ja se pitää siivota . Jos lapset ei noudata yhtiön sääntöjä, se on isompi ongelma ja ulos heittäminen tuskin ratkaisee ongelmaa. Saunassa juhliminen on eri asia. Kerhotila on yleensä vähän kuin olohuone tai askarteluhuone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Salmela sanoo, ettei kokonaisarviossa voida vedota menneisiin asumishäiriöihin tai vuokrarästeihin, koska niitä ei enää ole. Salmelan mukaan asunnossa ei ole ollut häiriöitä vaan hänen lapsensa kavereineen on juhlinut talon kerhotilassa ja saunassa.”
Eli toisin sanoen jatkuvia vuokrarästejä ei ole juuri tällä sekunnilla aktiivisena, ja lapset remuavat pitkin taloyhtiötä. Miten niin noihin ei voi vedota?Vuokralaiselle on annettava sikaa korjata tilanne ja jos korjaantuu niin ei vpi mitään. Lisäksi siltikään vuokranantajan vasyuulle kuuluvat asiat (kuten sähköpistokkeet ja lavuaarin uusiminen) eivät kuulu vuokralaiselle
Lavuaarit tai pistorasiat eivät itsekseen hajoa.
Kyllä rikkojan ne kuuluu maksaa.
Perhe maalaamaan seinät. Lavuaarin saa muutamalla satasella! Ei ole liian suuri vaatimus!
Jokaisen on jälkensä siivottava! Tämähän yleensä opetetaan jo pikkulapsille!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se joka on töhrinyt seinän täyteen "vieraskirjaksi"?
on. yhden pistorasian rikkoutumisen ymmärtää, mutta heillä on useampi rikki
Ja asuntoon muuttaa kuka? Amerikkalainen diplomattiperhe? Miksi? Koska luulee sen asunnon olevan jotenkin erityisen haluttu ja tärkeä kun siinä on joku niiinkin kauan halunnut asua niin pakko olla jotenkin erityisen tärkeä ja haluttu asunto?
Ja siis näillähän ei ole edes mitään vuokrasopimusta tohon asuntoon enää. Asuvat siellä luvatta.
Tämä perhe on unohtanut. Että vuokra-asunto ei ole omistusasunto.
Silloin luetaan vuokrasopimus tarkkaan ja tutustutaan HUONEVUOKRALAKIIN.
-Kylmät kädet