Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Vierailija
27.06.2026 |

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille


 

 


 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se jakomielitauti teettää. Harvoin on ihmisellä noin paljon todellisuudesta poikkeava käsitys itsestään.

Vierailija
2/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Ja kun lopettaa näiden auttamisen, siitä se vasta volina syntyy.

Jotkut ihmiset ovat niin rajattomia, että kuvittelevat muiden sietävän ihan mitä vaan ja loputtomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten nää törkymöykyt kuvittelee, että kun aikaa kuluu, niin toinen olis uudelleen käytettävissä. Ei ihmisen perusluonne mihinkään muutu. Epäkiitollinen on sitä ihan samaa uudelleen, jos sen lähelleen päästää.

Vierailija
4/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä edes syntyi uskomus, että "hyvyys" edellyttää ku*ipäiden hyysäämistä?
Ei edellytä.

Vierailija
5/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota se jakomielitauti teettää. Harvoin on ihmisellä noin paljon todellisuudesta poikkeava käsitys itsestään.

Sinä et tiedä asioiden taustoista mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi