Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille
Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille
Kommentit (5)
Näinhän se menee. Ja kun lopettaa näiden auttamisen, siitä se vasta volina syntyy.
Jotkut ihmiset ovat niin rajattomia, että kuvittelevat muiden sietävän ihan mitä vaan ja loputtomasti.
Jännä miten nää törkymöykyt kuvittelee, että kun aikaa kuluu, niin toinen olis uudelleen käytettävissä. Ei ihmisen perusluonne mihinkään muutu. Epäkiitollinen on sitä ihan samaa uudelleen, jos sen lähelleen päästää.
Mistä edes syntyi uskomus, että "hyvyys" edellyttää ku*ipäiden hyysäämistä?
Ei edellytä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota se jakomielitauti teettää. Harvoin on ihmisellä noin paljon todellisuudesta poikkeava käsitys itsestään.
Sinä et tiedä asioiden taustoista mitään
Tuota se jakomielitauti teettää. Harvoin on ihmisellä noin paljon todellisuudesta poikkeava käsitys itsestään.