Lue keskustelun säännöt.
Kohtaisitko erämaassa mieluummin...
Kommentit (11)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tälle voisi kehittää kyllä vastineen, esim.
Kuunteletko mielummin koiran räkytystä vai naisen nalkutusta?
Vierailija kirjoitti:
Tälle voisi kehittää kyllä vastineen, esim.
Kuunteletko mielummin koiran räkytystä vai naisen nalkutusta?
Naisen nalkutusta.
Kysymys on teoreettinen. Ei karhut viihdy erämaassa.
Kohtaisitko metsässä mielummin ihmisen vai petturipersun ?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähtisitkö baariin mieluimmin lähi itä läisen vai motari jeng iläisen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko noin typerää jankuttaa yhden henkilön oma mielipide, ota lääkkeesi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ovatko laitaoikeistoa vai vaarattomia soijapoikia?