Lue keskustelun säännöt.
"sairauseläkkeelle ei pääse!!" onko mitään rasittavampaa hokemaa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Minä pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle feikkaamalla. Siihen meni 18 vuotta ensimmäisestä asiaan liittyvästä lääkärikäynnistä. Yleinen mielipide tästä kertoessani on ollut, että minussa pitääkin olla jotain vialla, kun noin kauan jaksan esittää. Ihan sama, onnellinen kuitenkin olen.