En taida saada enää töitä (ainakaan) Suomesta
Kommentit (28)
Älä liioittele, työtä saa kun poistuu omalta mukavuus alueelta. Aja rekkakortti niin töitä löytyy.
Marjanpoimijoista on huutava pula, aloita siitä.
Vierailija kirjoitti:
Marjanpoimijoista on huutava pula, aloita siitä.
Olen allerginen kalalle.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kukaan kahelia halua riesaks
Kaheluus ja hulluus on suhteellista. Eipäs niitä kiusaajia koskaan tuomita mistään.
Työpaikkahäirintään ei koskaan puututa, syy vieritetään kiusatulle.
Kyprokselle hakevat asiakaspalvelijoita
Kaikki Suomen konttorit siirtyy pikkuhiljaa halpojen vuokrien maihin.
Elisa, Dna, Kelataksi ym vastaa puheluun jostain Euroopan maasta.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahäirintään ei koskaan puututa, syy vieritetään kiusatulle.
Jep. Tossa tuttava sai potkut töistä, koska oli kiusattu.
Kiusaaja on taitava pelaaja.
Suomalaiset saavat edelleen töitä jos osaavat puhua suomea ja tekevät työnsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahäirintään ei koskaan puututa, syy vieritetään kiusatulle.
Jep. Tossa tuttava sai potkut töistä, koska oli kiusattu.
Kiusaaja on taitava pelaaja.
Ainakin yhdellä on kokemuksia asiasta. Noin se valitettavasti menee. Jotkut nauttivat niistä peleistä, toisia ei yhtään kiinnosta.
Mutta, mutta.
Suomessa on tämä EUn lanseeraama työvoiman tarve.
Kukaan vaan ei oikein tiedä missä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahäirintään ei koskaan puututa, syy vieritetään kiusatulle.
Jep. Tossa tuttava sai potkut töistä, koska oli kiusattu.
Kiusaaja on taitava pelaaja.
Työpaikoilla pitäisi olla tukihenkilö, muu kuin luottamusmies. Kenen kanssa jutella ongelmista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahäirintään ei koskaan puututa, syy vieritetään kiusatulle.
Jep. Tossa tuttava sai potkut töistä, koska oli kiusattu.
Kiusaaja on taitava pelaaja.
Ainakin yhdellä on kokemuksia asiasta. Noin se valitettavasti menee. Jotkut nauttivat niistä peleistä, toisia ei yhtään kiinnosta.
Jälkiviisas on hyvä olla, mutta asioihin reagoimattomuus on se juttu. Ei pitäisi reagoida, sitten kun reagoi niin ongelmissa olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahäirintään ei koskaan puututa, syy vieritetään kiusatulle.
Jep. Tossa tuttava sai potkut töistä, koska oli kiusattu.
Kiusaaja on taitava pelaaja.
Ainakin yhdellä on kokemuksia asiasta. Noin se valitettavasti menee. Jotkut nauttivat niistä peleistä, toisia ei yhtään kiinnosta.
Jälkiviisas on hyvä olla, mutta asioihin reagoimattomuus on se juttu. Ei pitäisi reagoida, sitten kun reagoi niin ongelmissa olet
https://www.kaleva.fi/hyva-veli-verkostossa-suojellaan-kaveria-ja-tehda…
Vierailija kirjoitti:
Työelämä on eriarvoista
Toisarvoista, siis.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahäirintään ei koskaan puututa, syy vieritetään kiusatulle.
Jankuti jankuti
Miksi ihmeessä luulisit saavasi ulkomaitakaan töitä. Juuri sinä olisit kaikista hakijoita siellä se joka valitaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä luulisit saavasi ulkomaitakaan töitä. Juuri sinä olisit kaikista hakijoita siellä se joka valitaan
Ammattitaidon perusteella
Eipä kukaan kahelia halua riesaks