En taida saada enää töitä (ainakaan) Suomesta
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työelämä on eriarvoista
Toisarvoista, siis.
Ei, vaan työelämä on eriarvoista työpaikoilla. Ihmisiä kohdellaan eriarvoisesti, ei tasa-arvoisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahäirintään ei koskaan puututa, syy vieritetään kiusatulle.
Niin se sana kiirii. Mitäs AP kiusasit?
Ja Ap:ta on kiusattu työpaikoilla. Niistä ei vastuuta oteta. Takaisin antaa niin joutuu kärsimään entistä enemmän.
Kuten klonkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahäirintään ei koskaan puututa, syy vieritetään kiusatulle.
Niin se sana kiirii. Mitäs AP kiusasit?
Suojatyöpaikan takaa on hyvä huudella
Tähän asiaan on yritetty reagoida jo 2020
Tehdään ajankuluksi tekoäyvideo. Katsotaan kohta, mikä on tuotos
Vierailija kirjoitti:
Tehdään ajankuluksi tekoäyvideo. Katsotaan kohta, mikä on tuotos
Semmonen siitä tuli. Mies kävelee tuleen.
Mistä löytyisi mukava suojatyöpaikka?
Niin se sana kiirii. Mitäs AP kiusasit?