Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

63 v nainen eikä yhtään ystävää. Miten elämä meni näin?

Vierailija
24.06.2026 |

Ei niin ketään jonka kans juttelisi. Kesäloma työttömänä, tiedän työllistyväni sijaisuuksiin mutta nyt pidän taukoa. Ja masennus iski. Kun jaksais lähteä yksin liikkeelle. Edes vähäinen puhuminen jonkun kanssa auttaisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mites puolitutut tai sukulaiset - löytyisikö sieltä ystävää? Onko sinulla lapsia? Missä vaiheessa ystävät poistuivat elämästä?

Etsi itsellesi harrastus, jotta jossain vaiheessa tulet tutuksi harrastusporukan kanssa. Vapaaehtoistyö tms.

Vierailija
2/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuinalueellasi on ulkoilupaikkoja, vaikkapa pihapiirissä, sinne istuskelemaan niin löytyykö juttuseuraa.

Aivan vaan kaupassakin jollekkin ventovieraalla voi kevyesti muutaman ystävällisen sanan sanoa, usein saa jotakin positiivista vastakaikua.

 

Nauti omasta elämästäsi, pienin askelin.

Sinullahan on hyvä et tiedät töitä vielä olevan.

Nyt on kesä aika, siitäkin saa iloita.

 

Kaikkea kivaa sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömille, eläkeläisille ja muillekin järjestetään kaikenlaista tekemistä ja ohjelmaa. Ihmisten kanssa yhdessä touhuaminen nostaa mielialaa. Tsemppiä!

Vierailija
4/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksiin vaan, siellä voit löytää ystäviä.

Vierailija
5/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole oikein ystäviä. 

On hyvän päivän tuttuja ja persoonallisuushäiriöisiä pakkosukulaisia. 

Vierailija
6/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttujen kanssa jutteleminen ei ole ystävyyttä.

Vierailija
8/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kaverit 18-vuotiaana kun koulu loppui ja siirryin työelämään. Töistä en enää kavereita osannut hankkia kun kaikki 20-30 v minua vanhempia. Nyt jo tottunut että olen aina yksin enkä enää edes kaipaa seuraa. Onneksi olen introvertti. N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmissuhteet eivät ole ylläpitämisen arvoisia. Mieluummin yksin kuin kärkkymässä liian kiireisen armollista huomiota.

Vierailija
10/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut ystäviä, ja kaveritkin ovat olleet vain väliaikaisia. En ole itse osannut olla oikeanlaista enkä haluttua seuraa. Juhannuksen aikana hylkäsin kolme tuttavaa jolla ei ollut minulle aikaa. Mutta onhan minulla minut! N67

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän