Nainen, laitatko rintaliivit kiinni oikeaoppisesti sieltä selän puolelta?
Vai kääntelekö mahan päälle ja laitat siinä ne hakaset kiinni?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"oikeaoppisesti"? 😂 Koska rintaliivit voi laittaa vain yhdellä tavalla oikeaoppisesti kiinni ja kaikki muut tavat on sitten väärin.
Nyt taas hohhoijaa.
Terveet kädet taipuvat taakse, jotta voit laittaa rintaliivit oikeaoppisesti kiinni. Se on mittari!
Kääntyy kellä kääntyy ja sitten vielä on osattava liikuttaa käsiä oikeisiin suuntiin selkänsä takana että haluttu toimenpide tapahtuu, eli hakaset aukeaa tai saa ne osumaan toistensa kohdalle ja tarttumaan toisiinsa.
Ihailtava suotitus kaikenkaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"oikeaoppisesti"? 😂 Koska rintaliivit voi laittaa vain yhdellä tavalla oikeaoppisesti kiinni ja kaikki muut tavat on sitten väärin.
Nyt taas hohhoijaa.
Terveet kädet taipuvat taakse, jotta voit laittaa rintaliivit oikeaoppisesti kiinni. Se on mittari!
Kääntyy kellä kääntyy ja sitten vielä on osattava liikuttaa käsiä oikeisiin suuntiin selkänsä takana että haluttu toimenpide tapahtuu, eli hakaset aukeaa tai saa ne osumaan toistensa kohdalle ja tarttumaan toisiinsa.
Ihailtava suotitus kaikenkaikkiaan.
Yksi hakanen on varmaan helppokin saada kiinni. Sitten kun on 4 tai enemmän, voi olla vaikeampaa osua juuri oikeaan, kun on useampi rivikin hakaisia.
Mitä ihmettä, "oikeaoppisesti"??
Teettekö mitään asiaa ilman, että joku kertoo miten se tehdään "oikeaoppisesti"
Voi yhden kerran.