Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, laitatko rintaliivit kiinni oikeaoppisesti sieltä selän puolelta?

Vierailija
23.06.2026 |

Vai kääntelekö mahan päälle ja laitat siinä ne hakaset kiinni?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan laita selän puolelta. En ole koskaan laittanut. Sehän on ihmeellisen hankala toimitus, kun en näe sinne milloin ne hakaset menee kohdalleen. Edessä näen hyvin ja sitten käännän ne taakse ja nostan olkaimet.

 

Saako siitä jotain pisteitä, jos tekee asiat hankalimman kautta? Pitäkää pisteenne. 

Kyllä, naisten elämän tulee aina olla mahdollisimman kamalaa ja hankalaa. Muuten naisista tulee itsekkäitä eivätkä he pysy kurissa, tai jotain. Vai onko se niin että täytyy kärsiä niin kuin aiemminkin on kärsitty?

Pyörän päältäkin on noustava vauhdissa pois laittaen molemmat jalat samalle puolelle ennen kuin pysähtyy, näin teki tätini. Ja tiskata ja siivota pitää vanhoilla kankaanpaloilla joissa ei ole minkäänlaista hankaustehoa jne., vaikka normaalejakin välineitä on ollut saatavilla jo vuosikymmeniä.

Vierailija
42/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies liikenteessä, oletan, kun menee kysymys naurettavuuksiin.  Mitäs kautta itse pujottelet pappahenkselit?

Pappojen aisankannattimiin kuuluu persvaon kautta kulkevat tukihihnat ihan kuten hevosilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies liikenteessä, oletan, kun menee kysymys naurettavuuksiin.  Mitäs kautta itse pujottelet pappahenkselit?

Pappojen aisankannattimiin kuuluu persvaon kautta kulkevat tukihihnat ihan kuten hevosilla

No nyt ymmärrän miksi papoilla on henkselit, ennen luulin, että ne liittyivät housuihin

Vierailija
44/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitää nähdä se kiinnityskohta jotta voin kiinnittää hakasen. Muuten ei onnistu. Sama juttu korvakorujen kanssa. En pysty laittamaan korvakorua, jos en näe peilistä sitä reikää, jonka läpi se pitää kiinnittää. Näin on ollut aina. En tiedä miksi.

Minulla ihan sama juttu, molemmissa. Liittyisiköhän jotenkin hahmotushäiriöön.

Vierailija
45/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan laita selän puolelta. En ole koskaan laittanut. Sehän on ihmeellisen hankala toimitus, kun en näe sinne milloin ne hakaset menee kohdalleen. Edessä näen hyvin ja sitten käännän ne taakse ja nostan olkaimet.

 

Saako siitä jotain pisteitä, jos tekee asiat hankalimman kautta? Pitäkää pisteenne. 

Kyllä, naisten elämän tulee aina olla mahdollisimman kamalaa ja hankalaa. Muuten naisista tulee itsekkäitä eivätkä he pysy kurissa, tai jotain. Vai onko se niin että täytyy kärsiä niin kuin aiemminkin on kärsitty?

Pyörän päältäkin on noustava vauhdissa pois laittaen molemmat jalat samalle puolelle ennen kuin pysähtyy, näin teki tätini. Ja tiskata ja siivota pitää vanhoilla kankaanpaloilla joissa ei ole minkäänlaista hankaustehoa jne., vaikka normaalejakin välineitä on ollut saatavilla jo vuosikymmeniä.

Alle kolmekymppinen työkaverini kertoi pesevänsä lattiat räteillä käsin polvillaan lattialla. Kysyin että miksi ihmeessä, ja kuulemma kyllä hänen täytyy siihen pystyä kun hänen melkein 80 v tätinsäkin pystyy.

Jäi mietityttämään tuo logiikka. Kärsi kärsi, kirkkaimman kruunun saat.

Vierailija
46/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pitää nähdä se kiinnityskohta jotta voin kiinnittää hakasen. Muuten ei onnistu. Sama juttu korvakorujen kanssa. En pysty laittamaan korvakorua, jos en näe peilistä sitä reikää, jonka läpi se pitää kiinnittää. Näin on ollut aina. En tiedä miksi.

Minulla ihan sama juttu, molemmissa. Liittyisiköhän jotenkin hahmotushäiriöön.

Ihan normaalia tuo kai on? Itse tarvitse aina peilin myös esim. silmätippojen laittoon, ei muuten osuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita takaa kiinni.  Olkapääni on murskaantunut onnettomuudessa ja sitä on leikkauksessa korjattu raudalla ja ruuveilla, joten en saa kättä sellaiseen asentoon.  Pärjään kyllä näinkin ihan hyvin.