Nainen, laitatko rintaliivit kiinni oikeaoppisesti sieltä selän puolelta?
Vai kääntelekö mahan päälle ja laitat siinä ne hakaset kiinni?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mies liikenteessä, oletan, kun menee kysymys naurettavuuksiin. Mitäs kautta itse pujottelet pappahenkselit?
Pappojen aisankannattimiin kuuluu persvaon kautta kulkevat tukihihnat ihan kuten hevosilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies liikenteessä, oletan, kun menee kysymys naurettavuuksiin. Mitäs kautta itse pujottelet pappahenkselit?
Pappojen aisankannattimiin kuuluu persvaon kautta kulkevat tukihihnat ihan kuten hevosilla
No nyt ymmärrän miksi papoilla on henkselit, ennen luulin, että ne liittyivät housuihin
Vierailija kirjoitti:
Minun pitää nähdä se kiinnityskohta jotta voin kiinnittää hakasen. Muuten ei onnistu. Sama juttu korvakorujen kanssa. En pysty laittamaan korvakorua, jos en näe peilistä sitä reikää, jonka läpi se pitää kiinnittää. Näin on ollut aina. En tiedä miksi.
Minulla ihan sama juttu, molemmissa. Liittyisiköhän jotenkin hahmotushäiriöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan laita selän puolelta. En ole koskaan laittanut. Sehän on ihmeellisen hankala toimitus, kun en näe sinne milloin ne hakaset menee kohdalleen. Edessä näen hyvin ja sitten käännän ne taakse ja nostan olkaimet.
Saako siitä jotain pisteitä, jos tekee asiat hankalimman kautta? Pitäkää pisteenne.
Kyllä, naisten elämän tulee aina olla mahdollisimman kamalaa ja hankalaa. Muuten naisista tulee itsekkäitä eivätkä he pysy kurissa, tai jotain. Vai onko se niin että täytyy kärsiä niin kuin aiemminkin on kärsitty?
Pyörän päältäkin on noustava vauhdissa pois laittaen molemmat jalat samalle puolelle ennen kuin pysähtyy, näin teki tätini. Ja tiskata ja siivota pitää vanhoilla kankaanpaloilla joissa ei ole minkäänlaista hankaustehoa jne., vaikka normaalejakin välineitä on ollut saatavilla jo vuosikymmeniä.
Alle kolmekymppinen työkaverini kertoi pesevänsä lattiat räteillä käsin polvillaan lattialla. Kysyin että miksi ihmeessä, ja kuulemma kyllä hänen täytyy siihen pystyä kun hänen melkein 80 v tätinsäkin pystyy.
Jäi mietityttämään tuo logiikka. Kärsi kärsi, kirkkaimman kruunun saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pitää nähdä se kiinnityskohta jotta voin kiinnittää hakasen. Muuten ei onnistu. Sama juttu korvakorujen kanssa. En pysty laittamaan korvakorua, jos en näe peilistä sitä reikää, jonka läpi se pitää kiinnittää. Näin on ollut aina. En tiedä miksi.
Minulla ihan sama juttu, molemmissa. Liittyisiköhän jotenkin hahmotushäiriöön.
Ihan normaalia tuo kai on? Itse tarvitse aina peilin myös esim. silmätippojen laittoon, ei muuten osuisi.
En laita takaa kiinni. Olkapääni on murskaantunut onnettomuudessa ja sitä on leikkauksessa korjattu raudalla ja ruuveilla, joten en saa kättä sellaiseen asentoon. Pärjään kyllä näinkin ihan hyvin.
Kyllä, naisten elämän tulee aina olla mahdollisimman kamalaa ja hankalaa. Muuten naisista tulee itsekkäitä eivätkä he pysy kurissa, tai jotain. Vai onko se niin että täytyy kärsiä niin kuin aiemminkin on kärsitty?
Pyörän päältäkin on noustava vauhdissa pois laittaen molemmat jalat samalle puolelle ennen kuin pysähtyy, näin teki tätini. Ja tiskata ja siivota pitää vanhoilla kankaanpaloilla joissa ei ole minkäänlaista hankaustehoa jne., vaikka normaalejakin välineitä on ollut saatavilla jo vuosikymmeniä.