Nainen, laitatko rintaliivit kiinni oikeaoppisesti sieltä selän puolelta?
Vai kääntelekö mahan päälle ja laitat siinä ne hakaset kiinni?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Selän puolelta kiinni
Sama täällä mutta joillakin eivät kädet taivu semmoiseen suoritukseen.
Mitä teet tällä tiedolla? Ohi kysymyksesi aiheen, en käytä rintaliivejä laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet tällä tiedolla? Ohi kysymyksesi aiheen, en käytä rintaliivejä laisinkaan.
Onko niin pienet nyppylät vai oletko mies?
"oikeaoppisesti"? 😂 Koska rintaliivit voi laittaa vain yhdellä tavalla oikeaoppisesti kiinni ja kaikki muut tavat on sitten väärin.
Nyt taas hohhoijaa.
Selän puolelta. Urheiluliivit vaativat enemmän notkeutta, ainakin Shockabsorberit. Ensin ympäryshakanen ja vielä toinen yläselästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet tällä tiedolla? Ohi kysymyksesi aiheen, en käytä rintaliivejä laisinkaan.
Onko niin pienet nyppylät vai oletko mies?
Ei todellakaan pienet enkä ole mies.
"Oikeaoppisesti" selän puolelta kiinni.
Käännän hakaset eteen.
Äiti joskus ripitti että täytyy opetella laittamaan hakaset kiinni selän takana. :D Kysyin että mikä ihmeen järki siinä on, ja hän vastasi että ei hän tiedä mutta niin se vaan kuuluu tehdä.
No, en ole vielä törmännyt tilanteeseen jossa en olisi voinut hakasia kääntää eteen.
Vierailija kirjoitti:
En käytä liivejä.M76
Ootahan vaan, kohta on edessä tyrävyön osto.
Mitä jos on edestä kiinnitettävät rintsikat? Pitääkö ne ensin kääntää hakaset taakse että menee oikeaoppisesti kiinni?
Kädet taipuu taakse hyvin ja sormet ovat notkeat mutta aina olen laittanut hakaset edestä kiinni sitten kääntänyt liivit. Kukaan ei ole koskaan torunut tai moittinut että väärin puettu.
N55
Vierailija kirjoitti:
Käännän hakaset eteen.
Äiti joskus ripitti että täytyy opetella laittamaan hakaset kiinni selän takana. :D Kysyin että mikä ihmeen järki siinä on, ja hän vastasi että ei hän tiedä mutta niin se vaan kuuluu tehdä.
No, en ole vielä törmännyt tilanteeseen jossa en olisi voinut hakasia kääntää eteen.
Liivien ei kuulu pyöriä päällä. Se ei myöskään tee hyvää niille liiveille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännän hakaset eteen.
Äiti joskus ripitti että täytyy opetella laittamaan hakaset kiinni selän takana. :D Kysyin että mikä ihmeen järki siinä on, ja hän vastasi että ei hän tiedä mutta niin se vaan kuuluu tehdä.
No, en ole vielä törmännyt tilanteeseen jossa en olisi voinut hakasia kääntää eteen.
Liivien ei kuulu pyöriä päällä. Se ei myöskään tee hyvää niille liiveille
Kiviäkin kiinnostaa. Sua harmittaa omat pienet rintasi.
Kukas laittaa ne vartalonmyötäisten mekkojen selkäpuolella olevat vetoketjut kiinni? Kuka ihme nekin on keksinyt, joku mies varmaan vidduillessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännän hakaset eteen.
Äiti joskus ripitti että täytyy opetella laittamaan hakaset kiinni selän takana. :D Kysyin että mikä ihmeen järki siinä on, ja hän vastasi että ei hän tiedä mutta niin se vaan kuuluu tehdä.
No, en ole vielä törmännyt tilanteeseen jossa en olisi voinut hakasia kääntää eteen.
Liivien ei kuulu pyöriä päällä. Se ei myöskään tee hyvää niille liiveille
Liivit on ihan liian kireät jos niitä ei saa pyöräytettyä ympäri. Itse pyöräytän vatsan kohdalla kylläkin.
Ja kohta Uli valittaa kun ei suominainen edes tätä asiaa osaa eikä kykene oikein tekemään 😑
Selän puolelta kiinni