Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, laitatko rintaliivit kiinni oikeaoppisesti sieltä selän puolelta?

Vierailija
23.06.2026 |

Vai kääntelekö mahan päälle ja laitat siinä ne hakaset kiinni?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rintsikoissa ei ole hakasia ollenkaan. Mikäs niissä sitten on se oikeaoppinen tapa..?

Vierailija
22/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kiinni etupuolella, mutta en mä vatsalle saakka niitä hilaa, vaan rintojen alla ovat koko toimituksen ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää nähdä se kiinnityskohta jotta voin kiinnittää hakasen. Muuten ei onnistu. Sama juttu korvakorujen kanssa. En pysty laittamaan korvakorua, jos en näe peilistä sitä reikää, jonka läpi se pitää kiinnittää. Näin on ollut aina. En tiedä miksi.

Vierailija
24/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ne valmiiksi kiinni ja sitten pujotan ne päälleni jalkojeni kautta.

Vierailija
25/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet tällä tiedolla? Ohi kysymyksesi aiheen, en käytä rintaliivejä laisinkaan.

Onko niin pienet nyppylät vai oletko mies?

Sinä et ainakaan ole mies kun täällä runkkaat. 

Vierailija
26/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sportti liivejä jotka puen päälle kuin paidan. Kaarituetkin jäi pois vuosikymmenet sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laita selän puolelta. En ole koskaan laittanut. Sehän on ihmeellisen hankala toimitus, kun en näe sinne milloin ne hakaset menee kohdalleen. Edessä näen hyvin ja sitten käännän ne taakse ja nostan olkaimet.

 

Saako siitä jotain pisteitä, jos tekee asiat hankalimman kautta? Pitäkää pisteenne. 

Vierailija
28/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hakaset edessä. Ei tarvi veivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta Uli valittaa kun ei suominainen edes tätä asiaa osaa eikä kykene oikein tekemään 😑

Näihän se on. Uli on varastanut äitinsä rintsikat ja peilailee itseään tennispallot kupeissa. Toki siihen päälle äidin kukkaleninki.

Vierailija
30/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas laittaa ne vartalonmyötäisten mekkojen selkäpuolella olevat vetoketjut kiinni? Kuka ihme nekin on keksinyt, joku mies varmaan vidduillessaan.

Eiköhän ne oo joku Dior tms keksinyt naisille joskus maailmansotien välissä? Ei pääse muija pettämään, kun ei saa mekkoa pois/päälle itse helposti. Ns siveysvyön sisko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hakaset edessä. Ei tarvi veivata.

Miksi ei muuten kaikissa liiveissä ole noin? Näyttäisikin paremmalta kun ei takaa näkyisi paidan läpi niin paljon yksityiskohtia.

Vierailija
32/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet tällä tiedolla? Ohi kysymyksesi aiheen, en käytä rintaliivejä laisinkaan.

Apn ego saa tästä boostia. Hän osaa tällaisen vastivan suorituksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies liikenteessä, oletan, kun menee kysymys naurettavuuksiin.  Mitäs kautta itse pujottelet pappahenkselit?

Vierailija
34/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enää, kiertäjäkalvosinoireyhtymä haittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupuolelta, koska toinen käsivarteni ei taivu kunnolla taakse.

Vierailija
36/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas laittaa ne vartalonmyötäisten mekkojen selkäpuolella olevat vetoketjut kiinni? Kuka ihme nekin on keksinyt, joku mies varmaan vidduillessaan.

Eiköhän ne oo joku Dior tms keksinyt naisille joskus maailmansotien välissä? Ei pääse muija pettämään, kun ei saa mekkoa pois/päälle itse helposti. Ns siveysvyön sisko.

Mä olin kerran ulkoiluttamassa koiraa illalla myöhään, kun yks nainen partioi siinä kadulla odottelemassa kotelomekko päällä. Ei saanut itse vetskaria auki, joten piti tulla kadulle etsimään apua. 😂 Autoin. 

Vierailija
37/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä rintsikoissa on hakaset, eikö tarrat riittäisi. Silloin harvoin kun pääsee naisen kanssa puuhaamaan, on jotenkin noloa, kun  niiden hakasten kanssa tulee aina ongelmia. Naiset ostaa liian tiukkoja liivejä tai sitten käyttää vanhoja liivejä vaikka kilot on jo mitä on.

Vierailija
38/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas laittaa ne vartalonmyötäisten mekkojen selkäpuolella olevat vetoketjut kiinni? Kuka ihme nekin on keksinyt, joku mies varmaan vidduillessaan.

Eiköhän ne oo joku Dior tms keksinyt naisille joskus maailmansotien välissä? Ei pääse muija pettämään, kun ei saa mekkoa pois/päälle itse helposti. Ns siveysvyön sisko.

Se toinen mies tietysti riisuu mekon ja auttaa pukemisessa. Nainen voi pettää myös riisumatta koko mekkoa.

Vierailija
39/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän puolella onnistuu.

Vierailija
40/47 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas laittaa ne vartalonmyötäisten mekkojen selkäpuolella olevat vetoketjut kiinni? Kuka ihme nekin on keksinyt, joku mies varmaan vidduillessaan.

Eiköhän ne oo joku Dior tms keksinyt naisille joskus maailmansotien välissä? Ei pääse muija pettämään, kun ei saa mekkoa pois/päälle itse helposti. Ns siveysvyön sisko.

Eikö pettämiskumppani voi avata sitä?