Nainen, laitatko rintaliivit kiinni oikeaoppisesti sieltä selän puolelta?
Vai kääntelekö mahan päälle ja laitat siinä ne hakaset kiinni?
Kommentit (47)
Laitan kiinni etupuolella, mutta en mä vatsalle saakka niitä hilaa, vaan rintojen alla ovat koko toimituksen ajan.
Minun pitää nähdä se kiinnityskohta jotta voin kiinnittää hakasen. Muuten ei onnistu. Sama juttu korvakorujen kanssa. En pysty laittamaan korvakorua, jos en näe peilistä sitä reikää, jonka läpi se pitää kiinnittää. Näin on ollut aina. En tiedä miksi.
Laitan ne valmiiksi kiinni ja sitten pujotan ne päälleni jalkojeni kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet tällä tiedolla? Ohi kysymyksesi aiheen, en käytä rintaliivejä laisinkaan.
Onko niin pienet nyppylät vai oletko mies?
Sinä et ainakaan ole mies kun täällä runkkaat.
Mulla on sportti liivejä jotka puen päälle kuin paidan. Kaarituetkin jäi pois vuosikymmenet sitten.
En todellakaan laita selän puolelta. En ole koskaan laittanut. Sehän on ihmeellisen hankala toimitus, kun en näe sinne milloin ne hakaset menee kohdalleen. Edessä näen hyvin ja sitten käännän ne taakse ja nostan olkaimet.
Saako siitä jotain pisteitä, jos tekee asiat hankalimman kautta? Pitäkää pisteenne.
Mulla on hakaset edessä. Ei tarvi veivata.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta Uli valittaa kun ei suominainen edes tätä asiaa osaa eikä kykene oikein tekemään 😑
Näihän se on. Uli on varastanut äitinsä rintsikat ja peilailee itseään tennispallot kupeissa. Toki siihen päälle äidin kukkaleninki.
Vierailija kirjoitti:
Kukas laittaa ne vartalonmyötäisten mekkojen selkäpuolella olevat vetoketjut kiinni? Kuka ihme nekin on keksinyt, joku mies varmaan vidduillessaan.
Eiköhän ne oo joku Dior tms keksinyt naisille joskus maailmansotien välissä? Ei pääse muija pettämään, kun ei saa mekkoa pois/päälle itse helposti. Ns siveysvyön sisko.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hakaset edessä. Ei tarvi veivata.
Miksi ei muuten kaikissa liiveissä ole noin? Näyttäisikin paremmalta kun ei takaa näkyisi paidan läpi niin paljon yksityiskohtia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet tällä tiedolla? Ohi kysymyksesi aiheen, en käytä rintaliivejä laisinkaan.
Apn ego saa tästä boostia. Hän osaa tällaisen vastivan suorituksen.
Mies liikenteessä, oletan, kun menee kysymys naurettavuuksiin. Mitäs kautta itse pujottelet pappahenkselit?
En pysty enää, kiertäjäkalvosinoireyhtymä haittaa.
Etupuolelta, koska toinen käsivarteni ei taivu kunnolla taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas laittaa ne vartalonmyötäisten mekkojen selkäpuolella olevat vetoketjut kiinni? Kuka ihme nekin on keksinyt, joku mies varmaan vidduillessaan.
Eiköhän ne oo joku Dior tms keksinyt naisille joskus maailmansotien välissä? Ei pääse muija pettämään, kun ei saa mekkoa pois/päälle itse helposti. Ns siveysvyön sisko.
Mä olin kerran ulkoiluttamassa koiraa illalla myöhään, kun yks nainen partioi siinä kadulla odottelemassa kotelomekko päällä. Ei saanut itse vetskaria auki, joten piti tulla kadulle etsimään apua. 😂 Autoin.
Miksi ihmeessä rintsikoissa on hakaset, eikö tarrat riittäisi. Silloin harvoin kun pääsee naisen kanssa puuhaamaan, on jotenkin noloa, kun niiden hakasten kanssa tulee aina ongelmia. Naiset ostaa liian tiukkoja liivejä tai sitten käyttää vanhoja liivejä vaikka kilot on jo mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas laittaa ne vartalonmyötäisten mekkojen selkäpuolella olevat vetoketjut kiinni? Kuka ihme nekin on keksinyt, joku mies varmaan vidduillessaan.
Eiköhän ne oo joku Dior tms keksinyt naisille joskus maailmansotien välissä? Ei pääse muija pettämään, kun ei saa mekkoa pois/päälle itse helposti. Ns siveysvyön sisko.
Se toinen mies tietysti riisuu mekon ja auttaa pukemisessa. Nainen voi pettää myös riisumatta koko mekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas laittaa ne vartalonmyötäisten mekkojen selkäpuolella olevat vetoketjut kiinni? Kuka ihme nekin on keksinyt, joku mies varmaan vidduillessaan.
Eiköhän ne oo joku Dior tms keksinyt naisille joskus maailmansotien välissä? Ei pääse muija pettämään, kun ei saa mekkoa pois/päälle itse helposti. Ns siveysvyön sisko.
Eikö pettämiskumppani voi avata sitä?
Mun rintsikoissa ei ole hakasia ollenkaan. Mikäs niissä sitten on se oikeaoppinen tapa..?