Nainen, laitatko rintaliivit kiinni oikeaoppisesti sieltä selän puolelta?
Vai kääntelekö mahan päälle ja laitat siinä ne hakaset kiinni?
Kommentit (103)
Helpompaa ja nopeampaa laittaa takana kiinni. En tajua mitä hyötyä olisi laittaa edessä kiinni.
Ihme juttu kun tuossa liivien hakasten sijainnissakin mennään miesten ehdoilla eli on jotenkin seksikkäämpää räplätä naista suudellessaan ja vastakkain painautuneina liivin hakasia auki naisen selkäpuolelta puolihuolimattomasti kuin avata ihan vain vartaloille etäisyyttä ottaen edestä.
Vierailija kirjoitti:
"oikeaoppisesti"? 😂 Koska rintaliivit voi laittaa vain yhdellä tavalla oikeaoppisesti kiinni ja kaikki muut tavat on sitten väärin.
Nyt taas hohhoijaa.
Joo, näitä oikeaoppisia ohjeita ovat iltapäivälehdet pullollaan: oletko aina tehnyt väärin "saunomisen, pyykinpesun, ikkunoiden pesun, tiskien pesun/tiskikoneen käyttämisen, lattioiden pesun, mattojen pesun, wc:n pesun, perunoiden kehittämisen, pastan/riisin keittämisen, kasvojen puhdistuksen, meikkaamisen, huulipunan käytön, punttien nostamisen, voimisteluliikkeen tekemisen, housujen valinnan, kenkien valinnan, oikean lääkärin valinnan, vitamiinien käytön jne."
Kuinka paljon sitä ihmispolo voi tehdä väärin! Kuinka tässä voi olla vielä kirjoittelemassa, kun kaikki tehty on tehty elämässä väärin?
Onneksi nyt sain ohjeet laittaa rintaliivit "oikeaoppisesti" ylle, huh, kun helpotti!
En käytä sellaisia liivejä, joissa pitäisi napsauttaa hakasia kiinni
Vierailija kirjoitti:
En käytä sellaisia liivejä, joissa pitäisi napsauttaa hakasia kiinni
Että mitä? Ootko ikinä edes nähnyt hakasia luonnossa? Ei ne mihinkään napsu. Nepparit napsuu
Vierailija kirjoitti:
Halvat rintaliivit eivät veny, vaikka hakaset kiinnittää etupuolella ja kääntää liivit sitten toisin päin. Ehkäpä kalliit rintaliivit venyvät, jos kerran suositellaan, että ne kiinnitetään selkäpuolella. On helpompaa kiinnittää ne edessä.
Liivien materiaali on joustavaa. Mitä ihmettä sä tarkoitat tuolla? Miksi liivit venyisi enemmän, jos ne kiinnitetään etukautta?
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa ja nopeampaa laittaa takana kiinni. En tajua mitä hyötyä olisi laittaa edessä kiinni.
Siitä kai se on kiinni, miten on oppinut. Äidiltä varmaan itse oon mallin saanut, selän puolelta kiinnitän.
Vierailija kirjoitti:
"oikeaoppisesti"? 😂 Koska rintaliivit voi laittaa vain yhdellä tavalla oikeaoppisesti kiinni ja kaikki muut tavat on sitten väärin.
Nyt taas hohhoijaa.
Terveet kädet taipuvat taakse, jotta voit laittaa rintaliivit oikeaoppisesti kiinni. Se on mittari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännän hakaset eteen.
Äiti joskus ripitti että täytyy opetella laittamaan hakaset kiinni selän takana. :D Kysyin että mikä ihmeen järki siinä on, ja hän vastasi että ei hän tiedä mutta niin se vaan kuuluu tehdä.
No, en ole vielä törmännyt tilanteeseen jossa en olisi voinut hakasia kääntää eteen.
Liivien ei kuulu pyöriä päällä. Se ei myöskään tee hyvää niille liiveille
Kiviäkin kiinnostaa. Sua harmittaa omat pienet rintasi.
Miten liittyy rintojen kokoon?!
Vierailija kirjoitti:
Halvat rintaliivit eivät veny, vaikka hakaset kiinnittää etupuolella ja kääntää liivit sitten toisin päin. Ehkäpä kalliit rintaliivit venyvät, jos kerran suositellaan, että ne kiinnitetään selkäpuolella. On helpompaa kiinnittää ne edessä.
Kalliit liivit ei veny. Olen hoikka ja rintava. Kyllä on helpompaa laittaa liivit kiinni takaa. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"oikeaoppisesti"? 😂 Koska rintaliivit voi laittaa vain yhdellä tavalla oikeaoppisesti kiinni ja kaikki muut tavat on sitten väärin.
Nyt taas hohhoijaa.
Terveet kädet taipuvat taakse, jotta voit laittaa rintaliivit oikeaoppisesti kiinni. Se on mittari!
Miksi? Terveillä, kätevillä käsillä saa myös liivit helposti kiinni ja näppärästi kieppautettua taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvat rintaliivit eivät veny, vaikka hakaset kiinnittää etupuolella ja kääntää liivit sitten toisin päin. Ehkäpä kalliit rintaliivit venyvät, jos kerran suositellaan, että ne kiinnitetään selkäpuolella. On helpompaa kiinnittää ne edessä.
Kalliit liivit ei veny. Olen hoikka ja rintava. Kyllä on helpompaa laittaa liivit kiinni takaa. -eri
Kalliit liivitkin joustavat. Ja miksi mielestäsi on helpompaa laittaa takaa kiinni? Moni on kertonut, että edestäpäin on helpompaa, etenkin jos on useampi hakanen. Olet rintava, joten sulla on varmaan 3-4 hakasta liiveissä.
Riippuu täysin siitä kuinka monta hakasta pitää laittaa kiinni. Jos niitä on rivissä 1-3 niin onnistuu mut jos 4 tai enemmän niin helpompi kiinnittää hakaset edessä.
Koko on 75G ja tämän koon rintsikoissa on usein viidet hakaset. Todellakin laitan edestä kiinni ja sitten pyöräytys paikoilleen. Yhdetkään liivit ei ole tästä kärsineet.
Alusvaateliikkeessä on pari kertaa neuvottu kiinnittämään edestä. Sitten liivit pyöräytetään taakse, nojataan vähän eteen ja kahmitaan kaikki rinta liiveihin :D Takana kiinnittäessä on kuulemma "vaarana" kiinnittää väärään hakaseen. Minusta sama vaara on kummin vain kiinnittäessä. Samoin liivit venyvät kiinnittäessä, sen on tarkoitus olla istuva, eikä niin löysä, että hakaset saisi kiinni ollenkaan venyttämättä.
Avatessa kuitenkin avaan ne takaa :) enkä ensin pyöräytä eteen.
Olen niin pullukka emakko etten pysty.
Vedän pään yli kun käytän urheiluliivejä.
Pukija kiinnittää ne takaa kiinni, ei tarvitse itse pohtia moista.
Mitään näin typerää kysymystä ei ole tullutkaan vastaan pitkään aikaan. Tietenkään en ole ikinä kurkotellut sokkona jonnekin selän taakse.
Halvat rintaliivit eivät veny, vaikka hakaset kiinnittää etupuolella ja kääntää liivit sitten toisin päin. Ehkäpä kalliit rintaliivit venyvät, jos kerran suositellaan, että ne kiinnitetään selkäpuolella. On helpompaa kiinnittää ne edessä.