Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimmat mahdolliset hääleikit?

Vierailija
23.06.2026 |

Hääparilta tuli ehdoton käsky että ei hääleikkejä. Tietenkään ei siis oikeasti suunnitella niitä, mutta ajateltiin kaasojen ja bestmanien kesken tehdä pientä jäynää ja saada pariskunta hetkeksi luulemaan että on kuitenkin järjestetty jotain. Eli mitkä hääleikit on kaikkein kamalimpia, sellaisia että et ikinä haluaisi niitä hääparina tai vieraana?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Vierailija
2/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hääleikit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suostu mihinkään leikkeihin.

Vierailija
4/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtuttaa oikeasti aikuisten juhlissa älyttömät muka hauskat.

Vierailija
5/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos yllättäisitte itsenne ja kunnioittaisitte hääparin tahtoa.

Päivä on heidän ja ainutkertainen.

Vierailija
6/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hääpari tarvi tärkeänä päivänään mitään jäyniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hääpari kieltää mutta te päätätte pilata häät ? Minä kysyin omalta pojalta, kun naimisiin oli menossa, että eihän vain ole mitään leikkejä ei onneksi ollut. Niitä leikkejä ei halua hääpari eikä vieraat, mikä on vaikeinta tajuta ? 

Vierailija
8/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on hääleikit? Päiväkodissa joku nyt-tää-olis-aikuinen -juttu? Varokaa ettei mene pervoiluksi lasten kanssa... Lääkärileikitkin voi johtaa ayytteeseen ja huostaanottoon.

Vierailija
10/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin ristiäisissä oli vauvan ryöstö ja se oli tosi cringe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.

Sinua ei ole kutsuttu.

Vierailija
12/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkisynnytys olisi hauska. Sillai että kaasolla on muka maha paksuna ja sitten hameen alta vetäistäänkin verinen pakastebroileri joka tarjoillaa hääväelle ateriaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.

Mielestäsi siis hääpari ei saa itse päättää häiden ohjelmasta?

Vierailija
14/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava leikki on sellainen, kun naisvierailta sidotaan silmät ja heidän on arvattava kenen miesvieraan penistä heille tarjotaan suuhun. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.

Mielestäsi siis hääpari ei saa itse päättää häiden ohjelmasta?

Olenko sellaista jossain väittänyt?

Vierailija
16/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.

Mielestäsi siis hääpari ei saa itse päättää häiden ohjelmasta?

Olenko sellaista jossain väittänyt?

Aloituksessa hääpari oli nimenomaan kieltänyt leikit

Vierailija
17/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leikkejä. Piste. Älä pilaa toisten juhlaa, eivät unohda ikinä. 

Vierailija
18/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pohjanmalaisten häiden perinteinen morsiamen työstö on kaikkein kauhein leikki. 

Vierailija
19/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette idi ootteja. Toivottavasti hääpari ei puhu teille enää koskaan.

Vierailija
20/91 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ettien että....se kenkien nosto🤮

 

-kumpi teki aloitteen

-kumpi teillä tiskaa

Kumpi ja kampi tappeli,kumpi voitti

 

Ja sitte se morsiamen ryöstö, äijä lauma hyökkää sukkahousut päässä....ja sulhon pitää keksiä runo jotta morsian vapautetaan.

 

Älkää jaksako.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä