Jos on omakotitalo, 2 autoa jne, onko keskiluokkaa?
On uudehko omakotitalo ja erillinen autokatos-varasto isolla puolen hehtaarin tontilla. On pihasauna, palju, grillikatos ja trailerin päällä isohko vene. Pihassa 2 tosin vanhempaa, autoa. Lapsille tehty oma leikkialue hiekkalaatikkoineen, keinuineen, kiipeilytelineineen ja tramboliineineen. Ydinperhe, perheessä 2 lapsen lisäksi 2 rotukoiraa joita kuljetetaan näyttelyissä.
Pihassa myös kasvimaa, istutettuja puita, ruusutarha ja muutamia harraste-kanoja.
Palveluihin 2km ja isoon kaupunkiin 20km.
5 ateriaa päivässä, lapsilla harrastuksia.
Onko tämä perhe mielestäsi hyväosainen? Kuuluuko mielestäsi ylempään vai alempaan keskiluokkaan ja millä perusteella?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki on premiumia 💅🏻💫
Eikä ole tupajumeja.
Ap:n kuvauksen perusteella perhe kuuluu alempaan keskiluokkaan.
Jos kaikki on premiumia 💅🏻💫