Haittaako miehen alempi koulutustaso?
Jos olet aikuisena naisena etsinyt kumppania, onko sinulle ollut väliä miehen koulutustasolla?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ketä haittaa, ketä ei. Eihän siihen ole yksiselitteistä vastausta. Jokainen asettaa kriteerit kumppanille itse ja on tarvittaessa yksin jos ei sopivaa löydy.
Ei ole tarpeenkaan saada yksiselitteistä vastausta. Henkilökohtaiset mielipiteet riittävät hyvin tähän tarkoitukseen.
Vähintä'n 150000 euron vuositulot pitää olla miehellä.
Arvostan älykkyyttä ja sydämen sivistystä. Koulutus ei välttämättä takaa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vähintä'n 150000 euron vuositulot pitää olla miehellä.
Maksulliset tulee edullisemmaksi
Jos on rahaa, niin ei haittaa veikkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä haittaa, ketä ei. Eihän siihen ole yksiselitteistä vastausta. Jokainen asettaa kriteerit kumppanille itse ja on tarvittaessa yksin jos ei sopivaa löydy.
Ei ole tarpeenkaan saada yksiselitteistä vastausta. Henkilökohtaiset mielipiteet riittävät hyvin tähän tarkoitukseen.
Tämän luulisi olevan itsestään selvää. Eihän kukaan voi antaa kaikkia koskevaa vastausta.
Ei, pääasia että tulee toimeen omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan älykkyyttä ja sydämen sivistystä. Koulutus ei välttämättä takaa näitä.
Minkälaisista asioista tunnistat nämä halutut piirteet?
Ei haittaa. Älykkäin tuntemani ihminen oli opistotasoisesti koulutettu. Yksi mulkuimpia sensijaan niin korkeasti koulutettu kuin vain pystyy. Useinhan ne mulkut tietävät itsekin olevansa mulkkuja, joten tarve päteä on suuri. Siksi sitä koulutusta haalitaan.
Ei. Jos on muutoin kunnon mies. Se riittää.
Eli ei liiemmelti juo, polttele mitään jne. Käy töissä. Eikä ole väkivaltainen.
Kokonaisuus ratkaisee. Olen tapaillut täysin uunoa väitellyttä, mutta toisaalta ollut lyhyessä suhteessa amiksen käyneen fiksun miehen kanssa. Enemmän kyse elämänhallinnasta, tavoista ja valinnoista, joiden tulee käydä yksiin omien kanssa.
N37, maisteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan älykkyyttä ja sydämen sivistystä. Koulutus ei välttämättä takaa näitä.
Minkälaisista asioista tunnistat nämä halutut piirteet?
Tavasta, jolla kohtelee muita ihmisiä. Onko kunnioittava ja luotettava.
Miten paljon puhuu itsestään ja omista tekemisistään. Vähätteleekö muita, suoraan tai epäsuorasti. Huolehtiiko aina ensisijaisesti omasta edustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä haittaa, ketä ei. Eihän siihen ole yksiselitteistä vastausta. Jokainen asettaa kriteerit kumppanille itse ja on tarvittaessa yksin jos ei sopivaa löydy.
Ei ole tarpeenkaan saada yksiselitteistä vastausta. Henkilökohtaiset mielipiteet riittävät hyvin tähän tarkoitukseen.
Tämän luulisi olevan itsestään selvää. Eihän kukaan voi antaa kaikkia koskevaa vastausta.
Joskus ihmisiä pitää vähän kannustaa antamaan oma mielipiteensä, jos eivät valmiiksi tiedä mikä on "oikea" mielipide.
Se ei toki yleisesti ole ongelma tällä palstalla. 😉
Vierailija kirjoitti:
Ei. Jos on muutoin kunnon mies. Se riittää.
Eli ei liiemmelti juo, polttele mitään jne. Käy töissä. Eikä ole väkivaltainen.
Riittääkö hyvään mieheen se, että hän laittaa laukun naulaan kun menee saunaan? Vai pitääkö olla verokoneessa?
Ihmisestä riippuu. Minua ei haittaa sitten mitenkään - oma mieheni, joka on mielestäni hyväsydämmisin ja ahkerin ihminen on ammattikoulun käynyt, itse olen yliopiston.
Kaverini taas katsoi parinvalintavaiheessa hyvinkin paljon "pelkän ammattikoulun" käyneitä alaspäin ja laittoi kaikki niin sanotusti vasemmalle. Kaverini on itse käynnyt AMKn
Ei. Mulla on amk-tutkinto ja lähden opiskelemaan yamk:ia, mieskaverilla on toisen asteen tutkinto. Fiksuus ei aina riipu koulutuksesta.
Olen itse korkeakoulutettu, niin en voisi ajatella suhdetta muuta kuin korkeakoulutetun miehen kanssa.
En siis innostu näistä palstan laihojen ja kauniiden naisten metsästäjistä, jotka eivät juo eivätkä hakkaa, ainakaan ihan joka päivä.
Alempi koulutustausta ei haittaa- se mikä haIttaa on siihen yleensä liittyvä tyhmyys. Myös amis voi olla älykäs, mutta nykyisin se on aika harvinaista.
Ei haittaa, jos on muuten tekevä tyyppi. Kotonamakailija haittaa. Esim. rakennusmies tai vastaava olisi oikein mieluinen kumppani.
Ketä haittaa, ketä ei. Eihän siihen ole yksiselitteistä vastausta. Jokainen asettaa kriteerit kumppanille itse ja on tarvittaessa yksin jos ei sopivaa löydy.