Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!

Vierailija
22.06.2026 |

– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…

 

Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kysely samasta aiheesta, arvaat varmaan kumpi vaihtoehto on voitolla:

 

https://www.vauva.fi/keskustelu/6555505/suuri-karhukysely-naisille-kumm…

Vierailija
42/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on malliesimerkki kuinka yksinkertaisia hölmöläisiä suomalaiset akat ovat. Miksi tällaisille annettiin äänioikeus?

Mene töihin, ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v ihmisiä vaivaa nykyään? Mistä kumpuaa jatkuva tarve haukkua tavallisia ihmisiä setämiehiksi, limaisiksi, joksikin foobikoksi, äärioikeistolaiseksi, fasistiksi ja natsiksi?

Menkää nyt s tana jo johonkin hoitoon jos mikään rinnakkaiselo muiden ihmisten kanssa ei millään onnistu. 

Vierailija
44/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v ihmisiä vaivaa nykyään? Mistä kumpuaa jatkuva tarve haukkua tavallisia ihmisiä setämiehiksi, limaisiksi, joksikin foobikoksi, äärioikeistolaiseksi, fasistiksi ja natsiksi?

Menkää nyt s tana jo johonkin hoitoon jos mikään rinnakkaiselo muiden ihmisten kanssa ei millään onnistu. 

Onko seksuaalista häirintää harrastava mies mielestäsi tavallinen?

Tai no, niinhän se tilanne taitaa olla. Perusmiehethän ne siellä kodeissa, baareissa ja metsissä seksuaalirikostelevat naisia. Eivät kaikki, mutta tosi monet ja liian monet.

Vierailija
45/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... En mä osaa loukkaantua tästä? Olenko viallinen vai vaan ihan lapanen mieheksi? 


Koska. No. Mä jotenkin automaattisesti rankkaan tän asian sellaiseen lokeroon, että harmi homma, mutta ei hän minua tarkoita kommentillaan. Vaikka olenkin mies. Koska määritän itse oman käytökseni, eikä siinä tule olemaan mitään syytä pelätä. Hänen eikä kenenkään muunkaan. Tietty jos päälle käydään niin puolustan itseäni sen minkä pystyn, mutta se on eri asia. Eikä kuulu tähän. 

 

Omasta mielestäni on vähän lapsellista loukkaantua tällaisesta kommentista, johon tällä naisella on aivan pätevä syy. 

 

Toki, sitä itsekkin toivoisi olevansa rohkempi ja ns. vaikutusvaltaisempi siihen, että tämä naisiin kohdistuva perseily saataisiin loppumaan. Aina on joku setämies joka huohottaa, tuijottaa kourii ja ehdottelee. Ja jotkut vaan käy päälle ja pahoinpitelee / r ai s k a a. Tässä miehillä on verraton yliedustus naissukupuoleen nähden. 

 

 

M44

Kiitos tästä kommentista. Vihdoinkin mies, joka ymmärtää asian pointin, eikä lähde uhriutumaan mitä naurettavimmilla jargoneilla. Mies ei tajua sitä uhkaa, minkä me naiset koemme jo lapsuudesta lähtien, eikä se ole vieläkään täysin kadonnut, vaikka olen jo vanhahko nainen.

N56

Jostain syystä minä en ole kokenut tuollaista. Olisikohan omassa ajattelussa syy? N46

Vierailija
46/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammallahti selvästi tunnistaa itsensä kuvauksesta, kun puhutaan limaisista miehistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo urpo provosoitui. Eipä yllättänyt. 

Vierailija
48/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia. 

 

Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.

Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.

Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.

Naisten olettaminen potentiaalisiksi huoruleiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki naiset pettäisivät ja etsisivät jatkuvasti parempaa vaan että yksittäisiin naisiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa naisena jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin naisiin komean ja rikkaaksi tiedetyn sinkkumiehen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään. 

Hah, osasin jo käyttäytyä.

Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear

Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.

Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.

#palstamiehenkatkeruus

#miesonuniikkilumihiutale

#kaikestaloukkaantujat

Vierailija
50/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään. 

Miehissä on havaittavissa eroja, kun tsekkaat seksirikostuomiot kansalaisuuden mukaan jaoteltuna. Onko syytä karttaa kaikkia miehiä, jos tiettyjen kansallisuuksien ja kulttuuripiirin miehillä on monikymmenkertainen yliedustus seksirikosten tekijänä?

Ottaisitko taksikyydin: Ahmedilta, Abdilta, Antilta vai karhulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia. 

 

Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.

Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.

Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.

Vaihda esimerkkiisi miehen tilalle maamu, millainen vaikutelma syntyy? Onko yleistäminen ok vai ei ja miksi?

Vierailija
52/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maamumiesten olettaminen potentiaalisiksi raiskareiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita, että kaikki maamumiehet raiskaisivat ja etsisivät jatkuvasti uusia uhreja, vaan että yksittäisiin maamuihin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa maamuna jotain vertailukohtaa, niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin maamuihin seksirikostilastojen perusteella maamumiehen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään. 

Miehissä on havaittavissa eroja, kun tsekkaat seksirikostuomiot kansalaisuuden mukaan jaoteltuna. Onko syytä karttaa kaikkia miehiä, jos tiettyjen kansallisuuksien ja kulttuuripiirin miehillä on monikymmenkertainen yliedustus seksirikosten tekijänä?

Ottaisitko taksikyydin: Ahmedilta, Abdilta, Antilta vai karhulta?

Naisissa on havaittavissa eroja, kun tsekkaat pettämisen elämänkatsomuksen mukaan jaoteltuna. Onko syytä karttaa kaikkia naisia, jos feministisellä vasemmistolla on monikymmenkertainen yliedustus pettäjänä?

Menisitkö naimisiin Vihreiden, Vasemmistoliiton vai SDP:n kannattajan kanssa vai kristilliset arvot omaavan kanssa?

Vierailija
54/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään. 

? ? Miksi ? Osaan jo.. M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan aggressiivinen setä-Tere, että hän vaikuttaa uhkaavalta? Lähde kanssani viettämään aikaa, tai heitän sinut krokotiileille/karhuille.

Todistaa vain hyvin, miksi karhu.

Vierailija
56/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea keksii yleistyksestä juoruja roskalehtiin, koska ei ole näyttelijänä niin hyvä, että pärjäisi sillä työllä.

Vierailija
57/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia. 

 

Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.

Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.

Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.

Vaihda esimerkkiisi miehen tilalle maamu, millainen vaikutelma syntyy? Onko yleistäminen ok vai ei ja miksi?

Afganistanin miehiin ei ole luottamista!

Vierailija
58/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea keksii yleistyksestä juoruja roskalehtiin, koska ei ole näyttelijänä niin hyvä, että pärjäisi sillä työllä.

Linnea on erinomainen näyttelijä! Suurin osa miehistäkin ihailee ja arvostaa häntä, mutta täällä palstalla on erilaisia miehiä...

Vierailija
59/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tämä kuuluisa karhujen halailija joille Karhut oli lähinnä ystäviä mutta niin vaan yksi sitten hermostunut yksilö sitten raateli päästä varpaisiin hengiltä.

Vierailija
60/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehet on niin sootanan hysteerisia??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi