SUURI KARHUKYSELY NAISILLE: kummassa viettäisit mieluunnin tunnin, eläintarhan karhuaitauksessa vai Tere Sammallahden seurassa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sama aivottomien ajatusten sankari se vain jaksaa.
Tarkoitat varmaankin Linnea Leinoa. -eri
Kuka on Tere Sammallahti ja miksi hänet rinnastetaan nyt karhuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama aivottomien ajatusten sankari se vain jaksaa.
Tarkoitat varmaankin Linnea Leinoa. -eri
Fiksu nainen, eikä tyrkytä seuraansa väkipakolla tai uhkailemalla. Toisin kuin tämä kokoomuksen miekkonen.
Ehkä tämä oli Teren paras iskurepliikki?
Ei ole verrokki Linnean lausunnolle. Tere tykkäsi ymmärtää väärin.
Ensinnäkin vapaa karhu ja vankeudessa elävä karhu eivät ole sama asia. Onko Tere limainen setämies..
En valitse kumpaakaan.
Hyppäisin mielummin krokotiilialtaaseen, kuin viettäisin aikaa Teren kanssa.
Tere kuuluu niihin ihmisiin, joiden reaktio naisen pelkoon vaihtuu äärilaidasta toiseen sen mukaan, mitä etnistä taustaa pelkoa aiheuttava mies edustaa.
Tere ois mukavaa seuraa. Hyppäisin aitaukseen ja sanoisin Tere Tere!
Vaikea valinta, mutta karhu on selvästi järkevämpi olento. En jaksaisi kuunnella Teren horinoita tuntia.
Tere sai syytteen kiihottamisesta kansaryhmää vastaan. Linnea ei ole kansanryhmä. Naisia Tere ei kiihota.
Tiedän kimeä-äänisiä poitsuja, jotka mielellään laskevat Teren kategoriaan "karhu".
Näin naisena olen sitä mieltä, että kyllähän tämä Sammallahti vähän pelottavalta ihmiseltä vaikuttaa, joten kyllä mieluummin menisin karhujen luokse karhuaitaukseen. Karhut ovat niin sööttejä, kun ne syövät hunajaa, kuten Nalle Puh.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Tere Sammallahti ja miksi hänet rinnastetaan nyt karhuun?
Tahallaan väärinymmärtävä ja kiukutteleva öyhöpoliitikko, jonka mielestä yksin liikkuvien naisten pelko miehiä kohtaan on liioiteltua.
Maailmassa, jossa naisia tapetaan, r*iskataan, seksuaalisesti ahdistellaan ja pahoinpidellään jatkuvasti miesten toimesta.
Karhu on tappanut ihmisen viimeisen 100v ainana kerran. Mies on tappanut naisen tänä vuonna joka toinen viikko. Eikä karhu r*iskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Tere Sammallahti ja miksi hänet rinnastetaan nyt karhuun?
Tahallaan väärinymmärtävä ja kiukutteleva öyhöpoliitikko, jonka mielestä yksin liikkuvien naisten pelko miehiä kohtaan on liioiteltua.
Maailmassa, jossa naisia tapetaan, r*iskataan, seksuaalisesti ahdistellaan ja pahoinpidellään jatkuvasti miesten toimesta.
Karhu on tappanut ihmisen viimeisen 100v ainana kerran. Mies on tappanut naisen tänä vuonna joka toinen viikko. Eikä karhu r*iskaa.
Entäpä jos niitä karhuja olisi saman verran kuin miehiä?
Oikeasti pidän koko keskustelua absurdina vastakkaiasetteluna. Suuri osa meistä naisista on kuitenkin parisuhteessa nimenomaan miehen kanssa, ja tavallisesti se mies heittää lusikkansa nurkkaan ennen vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Tere Sammallahti ja miksi hänet rinnastetaan nyt karhuun?
Tahallaan väärinymmärtävä ja kiukutteleva öyhöpoliitikko, jonka mielestä yksin liikkuvien naisten pelko miehiä kohtaan on liioiteltua.
Maailmassa, jossa naisia tapetaan, r*iskataan, seksuaalisesti ahdistellaan ja pahoinpidellään jatkuvasti miesten toimesta.
Karhu on tappanut ihmisen viimeisen 100v ainana kerran. Mies on tappanut naisen tänä vuonna joka toinen viikko. Eikä karhu r*iskaa.
Lisähuomio: lenkkeilijämiehen surmannut karhu puolusti poikasiaan.
Naisen surmanneet miehet eivät puolustaneet ketään, osa surmasi lapsen äidin lapsen ollessa läsnä.
Tunnin? Joo, Teren kanssa. Muistuttaisin ettei polkupyörällä kannata tehdä äkkijarrutuksia, lentää ohjaustangon yli ja saada vekkiä leukaansa. Aikuisena joutuu kasvattamaan parran.
Muistuttaisin myös siitä, ettei yläkerran naapuriin kannata mennä leikkimään ja särkemään leluja!
Kiittäisin Rovaniemelle muutosta, tuli rauha taloon.
Kokoomus se vain jatkaa kampanjointiaan naisäänestäjien houkuttelemiseksi!
Keskustelisin Teren kanssa hänen älykkyydestään...
Vierailija kirjoitti:
Keskustelisin Teren kanssa hänen älykkyydestään...
Vai sen puutteesta?
Sama aivottomien ajatusten sankari se vain jaksaa.