Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että ihmisiä ärsyttää se

Vierailija
22.06.2026 |

Kun mulla on piha ja palju.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei saisi villit hevosetkaan muuttamaan sinne hintin tinttiin, johonkin vanhaan rötisköön asumaan, joten ei ärsytä yhtään. Se mikä ärsyttää on se, että sä ruikutat täällä vuodesta toiseen, vaikka voisit nytkin olla siellä pihalla hoitamassa vaikka mansikka- ja perunamaata, marjapensaita, kukkia ja ties mitä, jos vain viitsisit. Sitä paljua sulle suositellaan peseytymiseen, kun et suihkuun pääse. Siitä puheen ollen, miksi et ole laittanut itsellesi ulkosuihkua sinne pihalle?

Vierailija
2/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei saisi villit hevosetkaan muuttamaan sinne hintin tinttiin, johonkin vanhaan rötisköön asumaan, joten ei ärsytä yhtään. Se mikä ärsyttää on se, että sä ruikutat täällä vuodesta toiseen, vaikka voisit nytkin olla siellä pihalla hoitamassa vaikka mansikka- ja perunamaata, marjapensaita, kukkia ja ties mitä, jos vain viitsisit. Sitä paljua sulle suositellaan peseytymiseen, kun et suihkuun pääse. Siitä puheen ollen, miksi et ole laittanut itsellesi ulkosuihkua sinne pihalle?

Mä olen laittanut ulkosuihkun pihalle ja mun pitää päivisin vastailla puhelimeen, niin en oikein voi silloin puutarhassa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein piha ja palju, monilla on pihoja ja palju on bakteeripesä. Itselläni on suuri piha ja poreallas ja järvi vieressä.

Vierailija
4/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh

Vierailija
5/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei saisi villit hevosetkaan muuttamaan sinne hintin tinttiin, johonkin vanhaan rötisköön asumaan, joten ei ärsytä yhtään. Se mikä ärsyttää on se, että sä ruikutat täällä vuodesta toiseen, vaikka voisit nytkin olla siellä pihalla hoitamassa vaikka mansikka- ja perunamaata, marjapensaita, kukkia ja ties mitä, jos vain viitsisit. Sitä paljua sulle suositellaan peseytymiseen, kun et suihkuun pääse. Siitä puheen ollen, miksi et ole laittanut itsellesi ulkosuihkua sinne pihalle?

Mä olen laittanut ulkosuihkun pihalle ja mun pitää päivisin vastailla puhelimeen, niin en oikein voi silloin puutarhassa olla.

Lankapuhelimeenko sä vastailet?

Vierailija
6/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei saisi villit hevosetkaan muuttamaan sinne hintin tinttiin, johonkin vanhaan rötisköön asumaan, joten ei ärsytä yhtään. Se mikä ärsyttää on se, että sä ruikutat täällä vuodesta toiseen, vaikka voisit nytkin olla siellä pihalla hoitamassa vaikka mansikka- ja perunamaata, marjapensaita, kukkia ja ties mitä, jos vain viitsisit. Sitä paljua sulle suositellaan peseytymiseen, kun et suihkuun pääse. Siitä puheen ollen, miksi et ole laittanut itsellesi ulkosuihkua sinne pihalle?

Mä olen laittanut ulkosuihkun pihalle ja mun pitää päivisin vastailla puhelimeen, niin en oikein voi silloin puutarhassa olla.

Lankapuhelimeenko sä vastailet?

En tietenkään vaan kännykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei saisi villit hevosetkaan muuttamaan sinne hintin tinttiin, johonkin vanhaan rötisköön asumaan, joten ei ärsytä yhtään. Se mikä ärsyttää on se, että sä ruikutat täällä vuodesta toiseen, vaikka voisit nytkin olla siellä pihalla hoitamassa vaikka mansikka- ja perunamaata, marjapensaita, kukkia ja ties mitä, jos vain viitsisit. Sitä paljua sulle suositellaan peseytymiseen, kun et suihkuun pääse. Siitä puheen ollen, miksi et ole laittanut itsellesi ulkosuihkua sinne pihalle?

Mä olen laittanut ulkosuihkun pihalle ja mun pitää päivisin vastailla puhelimeen, niin en oikein voi silloin puutarhassa olla.

Lankapuhelimeenko sä vastailet?

En tietenkään vaan kännykkään.

Mikä estää vastaamasta siihen pihalla?

Vierailija
8/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on. Ja aika monella muullakin.

Vierailija
10/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan piha? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on. Ja aika monella muullakin.

Tottakai on. Mutta munkaltaisen oletetaan asuvan koko ikänsä jossain vuokrayksiössä.ap

Vierailija
12/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.

Niin on kaiken ostanut ja maksanut. No mä olen jotain viemäriremppoja tähän taloon maksanut.

Vierailija
14/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit ollut koko ikäsi työtön, niin ei sinunkaan olisi ollut pakko asua vuokrayksiössä, jos olisit käyttänyt perintörahasi fiksusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisessä talossakin oli palju, muistatko Valis?😁

Vierailija
16/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on. Ja aika monella muullakin.

Tottakai on. Mutta munkaltaisen oletetaan asuvan koko ikänsä jossain vuokrayksiössä.ap

Eli olet niitä, joiden mielestä vuokrayksiössä asuminen on jotenkin "huonompaa" asumista? No nyt selvisi se oikea ja todellinen syy, miksi et suostu muuttamaan sieltä mörskästä! 

Vierailija
17/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit ollut koko ikäsi työtön, niin ei sinunkaan olisi ollut pakko asua vuokrayksiössä, jos olisit käyttänyt perintörahasi fiksusti.

Mutta jos ei olisi tullut ikinä perintöä.ap

Vierailija
18/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet täällä monta kertaa haaveillut, kuinka voisit asua yksin, omassa vuokrayksiössä. Nytkö tämäkin on TAAAAS muuttunut????

Vierailija
19/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet täällä monta kertaa haaveillut, kuinka voisit asua yksin, omassa vuokrayksiössä. Nytkö tämäkin on TAAAAS muuttunut????

Mielummin rivitaloyksiö. Siinä on piha.ap

Vierailija
20/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.

Niin on kaiken ostanut ja maksanut. No mä olen jotain viemäriremppoja tähän taloon maksanut.

Nekö tekee talosta ja paljusta "sinun"? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän