Lue keskustelun säännöt.
Tuntuu että ihmisiä ärsyttää se
Kommentit (42)
Kiva, että edes kerran vuodessa huomaat, mitä sinulla on. Ettei pelkästään valitusta, kaikesta mitä ei ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänKiva, että edes kerran vuodessa huomaat, mitä sinulla on. Ettei pelkästään valitusta, kaikesta mitä ei ole.
Niin.ap