Tuntuu että ihmisiä ärsyttää se
Kommentit (42)
Kukas sen kissan hännän, jos ei...No, täällähän näitä kyllä riittää, ettei sikäli. Ihmiset ovat todella outoja ja yrittävät typerykset keulia typerillä asioilla.
Kyllä niissä vuokrayksiöissäkin on piha. Ei nyt mikään upeus, kuten teillä mutta on kuitenkin.
Onko myös kahvinkeitin? Se vasta erityistä onkin ja ärsyttää ihmisiä suunnattomasti! Varsinkin niitä, jotka eivät edes juo kahvia. Menevät ihan vihreiksi kateudesta, kun käyvät kylässä niillä, joilla on keitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.
Niin on kaiken ostanut ja maksanut. No mä olen jotain viemäriremppoja tähän taloon maksanut.
Nekö tekee talosta ja paljusta "sinun"?
Ei mutta ei ole avioehtoakaan. En mä tosin erossa mitään ota. Pärjään sitten eläkkeellä.ap
Eikö kannattaisi tehdä sellainen? Taitaa vaan olla niin, ettei se sun miehesi moiseen suostu. Ei yleensä kertomasi perusteella suostu melkein mihinkään ehdottamaasi.
Kyllä mies varmaan avioehdon tekisi. Hänhän omistaa kaiken. Minähän vain käytin perintöni meidän perheen elämisiin.ap
Miksi sä et vuokrayksiössä voisi vastata siihen puhelimeen? Teidän pariduhdehan on loppu ja te olette pelkkiä kämppiksiä, niin eikö se olisi molemmille parempi, että sä muuttaisit pois?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä et vuokrayksiössä voisi vastata siihen puhelimeen? Teidän pariduhdehan on loppu ja te olette pelkkiä kämppiksiä, niin eikö se olisi molemmille parempi, että sä muuttaisit pois?
Mies ei siihen suostu.ap
Jaa, onhan se toki hienoa kun ei ole edes sänkyä, mutta sentään palju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.
Niin on kaiken ostanut ja maksanut. No mä olen jotain viemäriremppoja tähän taloon maksanut.
Nekö tekee talosta ja paljusta "sinun"?
Ei mutta ei ole avioehtoakaan. En mä tosin erossa mitään ota. Pärjään sitten eläkkeellä.ap
"En mä erossa mitään ota"...? Totta helvetissä vaadit osuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies varmaan avioehdon tekisi. Hänhän omistaa kaiken. Minähän vain käytin perintöni meidän perheen elämisiin.ap
Miksei sitten ole jo tehnyt? Jokin ei nyt taas ihan täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies varmaan avioehdon tekisi. Hänhän omistaa kaiken. Minähän vain käytin perintöni meidän perheen elämisiin.ap
Miksei sitten ole jo tehnyt? Jokin ei nyt taas ihan täsmää.
Mikä tässä ei täsmää? Mies omistaa kaiken, minä en omista mitään. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä et vuokrayksiössä voisi vastata siihen puhelimeen? Teidän pariduhdehan on loppu ja te olette pelkkiä kämppiksiä, niin eikö se olisi molemmille parempi, että sä muuttaisit pois?
Mies ei siihen suostu.ap
Enkä ymmärrä alapeukkuja. Ei ole minun vikani ettei mies suostu tuohon asiaan.ap
Totta kai ne rahat mitä olet sijoittanut yritykseen ja talon remontteihin otetaan huomioon osituksessa. Älä nyt ole hyväksikäytettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies varmaan avioehdon tekisi. Hänhän omistaa kaiken. Minähän vain käytin perintöni meidän perheen elämisiin.ap
Miksei sitten ole jo tehnyt? Jokin ei nyt taas ihan täsmää.
Mikä tässä ei täsmää? Mies omistaa kaiken, minä en omista mitään. ap
Eli mitään avioehtoa ei tule tekemään, vaikka mielestäsi voisi tehdäkin.
Eihän Valiksen ukko tosiaan suostu ikinä mihinkään. Turhaa haihattelua, että "voisi suostuakin" ja samalla kumotaan asia.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ne rahat mitä olet sijoittanut yritykseen ja talon remontteihin otetaan huomioon osituksessa. Älä nyt ole hyväksikäytettävä.
Elämiseen on mennyt suurin osa rahoista. Minähän olin vuosia tuloton.ap
Miten olit vuosia tuloton, etkö saanut edes työttömyystukea?
Vierailija kirjoitti:
Miten olit vuosia tuloton, etkö saanut edes työttömyystukea?
En saanut yhtään mitään. Silloin puolison tulot vaikutti asiaan.ap
Sinulla on masentuneeksi asiat vielä aika hyvin sitten. On piha ja puutarha, jotka ihan tutkitusti piristävät. Ja vielä paljukin.
Ei mutta ei ole avioehtoakaan. En mä tosin erossa mitään ota. Pärjään sitten eläkkeellä.ap