Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että ihmisiä ärsyttää se

Vierailija
22.06.2026 |

Kun mulla on piha ja palju.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.

Niin on kaiken ostanut ja maksanut. No mä olen jotain viemäriremppoja tähän taloon maksanut.

Nekö tekee talosta ja paljusta "sinun"? 

Ei mutta ei ole avioehtoakaan. En mä tosin erossa mitään ota. Pärjään sitten eläkkeellä.ap

Vierailija
22/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen kissan hännän, jos ei...No, täällähän näitä kyllä riittää, ettei sikäli. Ihmiset ovat todella outoja ja yrittävät typerykset keulia typerillä asioilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä vuokrayksiöissäkin on piha. Ei nyt mikään upeus, kuten teillä mutta on kuitenkin. 

Vierailija
24/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös kahvinkeitin? Se vasta erityistä onkin ja ärsyttää ihmisiä suunnattomasti! Varsinkin niitä, jotka eivät edes juo kahvia. Menevät ihan vihreiksi kateudesta, kun käyvät kylässä niillä, joilla on keitin.

Vierailija
25/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.

Niin on kaiken ostanut ja maksanut. No mä olen jotain viemäriremppoja tähän taloon maksanut.

Nekö tekee talosta ja paljusta "sinun"? 

Ei mutta ei ole avioehtoakaan. En mä tosin erossa mitään ota. Pärjään sitten eläkkeellä.ap

Eikö kannattaisi tehdä sellainen? Taitaa vaan olla niin, ettei se sun miehesi moiseen suostu. Ei yleensä kertomasi perusteella suostu melkein mihinkään ehdottamaasi.

Vierailija
26/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies varmaan avioehdon tekisi. Hänhän omistaa kaiken. Minähän vain käytin perintöni meidän perheen elämisiin.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et vuokrayksiössä voisi vastata siihen puhelimeen? Teidän pariduhdehan on loppu ja te olette pelkkiä kämppiksiä, niin eikö se olisi molemmille parempi, että sä muuttaisit pois?

Vierailija
28/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et vuokrayksiössä voisi vastata siihen puhelimeen? Teidän pariduhdehan on loppu ja te olette pelkkiä kämppiksiä, niin eikö se olisi molemmille parempi, että sä muuttaisit pois?

Mies ei siihen suostu.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onhan se toki hienoa kun ei ole edes sänkyä, mutta sentään palju! 

Vierailija
30/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.

Niin on kaiken ostanut ja maksanut. No mä olen jotain viemäriremppoja tähän taloon maksanut.

Nekö tekee talosta ja paljusta "sinun"? 

Ei mutta ei ole avioehtoakaan. En mä tosin erossa mitään ota. Pärjään sitten eläkkeellä.ap

"En mä erossa mitään ota"...? Totta helvetissä vaadit osuutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies varmaan avioehdon tekisi. Hänhän omistaa kaiken. Minähän vain käytin perintöni meidän perheen elämisiin.ap

Miksei sitten ole jo tehnyt? Jokin ei nyt taas ihan täsmää.

Vierailija
32/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies varmaan avioehdon tekisi. Hänhän omistaa kaiken. Minähän vain käytin perintöni meidän perheen elämisiin.ap

Miksei sitten ole jo tehnyt? Jokin ei nyt taas ihan täsmää.

Mikä tässä ei täsmää? Mies omistaa kaiken, minä en omista mitään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et vuokrayksiössä voisi vastata siihen puhelimeen? Teidän pariduhdehan on loppu ja te olette pelkkiä kämppiksiä, niin eikö se olisi molemmille parempi, että sä muuttaisit pois?

Mies ei siihen suostu.ap

Enkä ymmärrä alapeukkuja. Ei ole minun vikani ettei mies suostu tuohon asiaan.ap

Vierailija
34/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne rahat mitä olet sijoittanut yritykseen ja talon remontteihin otetaan huomioon osituksessa. Älä nyt ole hyväksikäytettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies varmaan avioehdon tekisi. Hänhän omistaa kaiken. Minähän vain käytin perintöni meidän perheen elämisiin.ap

Miksei sitten ole jo tehnyt? Jokin ei nyt taas ihan täsmää.

Mikä tässä ei täsmää? Mies omistaa kaiken, minä en omista mitään. ap

Eli mitään avioehtoa ei tule tekemään, vaikka mielestäsi voisi tehdäkin.

Vierailija
36/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Valiksen ukko tosiaan suostu ikinä mihinkään. Turhaa haihattelua, että "voisi suostuakin" ja samalla kumotaan asia. 

Vierailija
37/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ne rahat mitä olet sijoittanut yritykseen ja talon remontteihin otetaan huomioon osituksessa. Älä nyt ole hyväksikäytettävä.

Elämiseen on mennyt suurin osa rahoista. Minähän olin vuosia tuloton.ap

Vierailija
38/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olit vuosia tuloton, etkö saanut edes työttömyystukea?

Vierailija
39/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olit vuosia tuloton, etkö saanut edes työttömyystukea?

En saanut yhtään mitään. Silloin puolison tulot vaikutti asiaan.ap

Vierailija
40/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on masentuneeksi asiat vielä aika hyvin sitten. On piha ja puutarha, jotka ihan tutkitusti piristävät. Ja vielä paljukin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi