Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun käy sääliksi ihmisiä jotka asuu kerrostalossa. Heillä tuskin on naposteltava itse savustettua lohta kuten minulla omassa talossa asuvall

Vierailija
06.06.2026 |

Sääliks käy heitä.

Omiakin taloja on hei saatavilla!

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joutusin kerrostaloon asumaan niin vetäisin itseni kaulakiikkuun.

et vedä- jos miljoona viisisataatuhatta kattohuoneisto- et vedä kuin käteen- et muuta. mun serkulla on- ja kuule super tyytyväinen. oma HISSIKINJ- vai yhä oot sitä mieltä kiikustasi- no mee kiikkuun  v...tun ölperö

 nolo mulk...

15 miljoonan huoneisto jossa roikkunut kymmenet, ei sun sukusi poikkea

Vierailija
182/193 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, ap, mun käy sääliksi sua, kun olet sääskien, punkkien ja mäkäräisten syötävänä ulkona savustaessasi, itse nautin juuri ilmakuivattua kinkkua ja kylmää valkkaria Italian talollani. Kivasti mennyt tässä jo kuukausi, syyskuussa takaisin Suomeen. Sitten ehkä jo huvittaakin savustella omalla pihalla. 

Onko kyyti ollut sulle todellakin noinkin kylmää?!

 

No voin sanoa että ei sää tästä pahene, mutta ei kyllä paranekaa.

 

Valehtelu ja vainoharhat tosin tuodaan vielä esiin, ja kiusanteko loppuu seinään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun käy sääliksi ihmisiä jotka asuu kerrostalossa. Heillä tuskin on naposteltava itse savustettua lohta kuten minulla omassa talossa asuvall"

 

MITÄ hiton väliä! EI mitään!

Siellähän happanet!

Vierailija
184/193 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl meidän sähkösavustimella voi lohtakin savustaa. Yleensä savustetaan ahventa, kun sitä läheltä saa. Järvilohta ei ole nyt lähellä. Ja markettilohet nakataan uuniin tai graavataan.

 

Et mitä säälittävää siinä on. Leppäpuru sisään ja töpseli seinään. En huomaa eroa lapsuuden puulla palvattuun kalaan. 

Vierailija
185/193 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa vertaatko omaa Pohjois-Karjalassa olevaa 35 000 omakotitaloa Helsingin Eiran miljoonakämppään... Voi olla, että Eirassa ei ole itse savustettua lohta, mutta on vara ostaa toisen savustamaa.

Avuttomia vässyköitä uusavuttomuuden ghetossa. Pitäisi vaan muurit rakentaa ympärille ettei toimettomuus ja välistä vetäminen tarttu. 

Landepaukkua harmittaa kaupunkilaisten olemassaolo. En ole koskaan ymmärtänyt tätä ilmiötä. 

Ei kaupunkilaisuus kyllä sinänsä, mutta tyhjä ja turha asenne jossa joillakin näkyy jatkuvana tietämättömyys ja turhautuminen. 

Tämänkin typerän aloituksen on tehnyt maalainen.  

Taitaa olla paha mieli kuitenkin siellä metsän keskellä.  

Mä syön tuoretta savukalaa torilla. Tai ostan kotiin mukaani.  

Vierailija
186/193 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi asumaan kerrostalossa. Mitä sukulaisetkin sanoisi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/193 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti jää näistä ketjuista aina mietityttämään, miksi suuri osa jotka halveksi ns.maalaisia tuntuvat olevan helsinkiläisiä? En muista että juuri kukaan olisi kertonut olevansa Tampereelta tai Turusta, saati muistakaan kaupungeista.

 

Jos pääkaupunki haluaa sivistyksellään ja paremmuudellaan retostella, niin saisi siinä olla jotain käytöstapojakin mukana toisten alempiarvoisena pitämisen lisäksi. 

Vierailija
188/193 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustettua ruokaa en syö vaikka asuisin missä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/193 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti jää näistä ketjuista aina mietityttämään, miksi suuri osa jotka halveksi ns.maalaisia tuntuvat olevan helsinkiläisiä? En muista että juuri kukaan olisi kertonut olevansa Tampereelta tai Turusta, saati muistakaan kaupungeista.

 

Jos pääkaupunki haluaa sivistyksellään ja paremmuudellaan retostella, niin saisi siinä olla jotain käytöstapojakin mukana toisten alempiarvoisena pitämisen lisäksi. 

Ne on niitä junantuomia jotka kuvittelevat muuttuneensa paremmaksi väeksi muutettuaan Helsinkiin. Niitä riittää aivan liikaa. Vain vähemmistö koko kaupungin väestöstä on syntyperäisiä helsinkiläisiä. 

Vierailija
190/193 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti jää näistä ketjuista aina mietityttämään, miksi suuri osa jotka halveksi ns.maalaisia tuntuvat olevan helsinkiläisiä? En muista että juuri kukaan olisi kertonut olevansa Tampereelta tai Turusta, saati muistakaan kaupungeista.

 

Jos pääkaupunki haluaa sivistyksellään ja paremmuudellaan retostella, niin saisi siinä olla jotain käytöstapojakin mukana toisten alempiarvoisena pitämisen lisäksi. 

Ne on niitä junantuomia jotka kuvittelevat muuttuneensa paremmaksi väeksi muutettuaan Helsinkiin. Niitä riittää aivan liikaa. Vain vähemmistö koko kaupungin väestöstä on syntyperäisiä helsinkiläisiä. 

Junantuomina suurin osa on helsinkiläisiä. Junarata tuli Helsinkiin vuonna 1862, jolloin asukasluku oli jotain reilut 20 000 !! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/193 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi savustaisin itse, kun voin hakea tukkutorilta juuri savustettua kalaa? Samalla lähtee matkaan aina muitakin herkkuja.

Siellä sun leipäjonossa on vain vanhaa kalaa.

Meillä kerrostaloasukkailla ei ole velkaa ja tulot 7000€, kahelleen ollaan. Eiköhän tuo kala saavuta tavalla tai toisella. 

Vierailija
192/193 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun kelpaa kalanmakuisia huuliasi matustella ja täällä ylensyöneenä ja tyytyväisenä meitä nälkäisiä, raudanmaku suussa olevaa köyhälistöä muistuttaa, että mikä se meidän paikka on tässä maailmassa. Muistan vielä lapsuudesta miten äiti säästi siivojan palkastaan koko vuoden, että pääsemme kaupunkimme hienoimpaan ravintolaan syömään kuhafileitä perunasurvoksella. Vuoden ajan äiti teki ylitöitä ja oli pyhät töissä  ja lopulta säästössä oli riittävä summa että saadaan äidille, minulle ja siskolle samanlaiset annokset jälkiruokineen. Äiti puki meidät vanhoihin, mutta ehjiin pyhävaatteisiin ja itselleen puki kauniin leningin. Kävelimme iloisina ravintolan ovelle ja sisälle saavuttuamme tarjoilija tuli, katsoi meitä päästä varpaisiin ja tylysti vain totesi että me emme millekään köyhälistölle tarjoile. Äiti alkoi itkeä, kävelimme täydessä hiljaisuudessa kotiin ja menimme nälkäisinä nukkumaan. Tämän tapahtuneen jälkeen en ole haihatellut mistään ylimääräisestä elämässäni, vaan olen tietoinen paikastani maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/193 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paistan lohen uunissa, ihan hyvää tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme