Erna Husko perseili Kalasataman tulipalolla
Kun kaikki lahjat on perseessä on touhu tällaista.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/abf4675b-fa39-4e0f-9577-5dbe48…
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ihana Erna, ihmisil ei sit yhtää huumorintajuu
Ei pidä paikkaansa. Meitä naurattaa kovasti jos Ernan koti palaa. Näemme sen hauskan puolen.
Vierailija kirjoitti:
Pyysi sentään anteeksi tekoaan. Siitä hieman pisteitä hänelle.
Pyysi anteeksi koska videosta ei pidetty.
Erna laulaa.
Kalasatamaa, Kalasatamaa. On kuumaa!
Huskon ois viisaampi häipyy täält.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysi sentään anteeksi tekoaan. Siitä hieman pisteitä hänelle.
Pyysi anteeksi koska videosta ei pidetty.
Sau kuitenkin huomiota. Minäkään en ollut kuullut koko ihmisestä ennen tätä hurjaa uutista. 😀
Minun nuoruudessani ei akat silloilla pomppineet! Lukuunottamatta paria tapausta kun olivat tulleet ennen aikojaan raskaaksi, heh t: Hurna-Esko
Parvekegrillaajat pitäisi polttaa elävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysi sentään anteeksi tekoaan. Siitä hieman pisteitä hänelle.
Pyysi anteeksi koska videosta ei pidetty.
Mutta pyysi kuitenkin, se on pääasia.
Itse tiedän monia tyyppejä jotka olisivat asenoituneet videon kritiikkiin Ismo Laitelan sanoin: No heii, mitä välii.
Vierailija kirjoitti:
Nänä vaikuttajat ovat oma lajinsa sen olen jo huomannut, mutta tämä on kyllä kamala esitys. Itse seurasin netistä, kuinka pelastushenkilöstö taltutti paloa ja pelasti ihmisiä toinitalosta. Suurkiitos heille! He vaikuttivat monen ihmisen elämään ja tulevaisuuteen, raha on toki vain rahaa! Tämä "vaikuttaja" keräsi rahaa perseellään.
toinitalo = tornitalo.. se palanut Kalasataman talo TORNItalo. Ehkä se jonkun maalaisen silmiin sitte on..
Tanssinkin Erna kopioi Jokeri elokuvasta.
Kun on lusikalla annettu, ei kauhalla voi vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nänä vaikuttajat ovat oma lajinsa sen olen jo huomannut, mutta tämä on kyllä kamala esitys. Itse seurasin netistä, kuinka pelastushenkilöstö taltutti paloa ja pelasti ihmisiä toinitalosta. Suurkiitos heille! He vaikuttivat monen ihmisen elämään ja tulevaisuuteen, raha on toki vain rahaa! Tämä "vaikuttaja" keräsi rahaa perseellään.
toinitalo = tornitalo.. se palanut Kalasataman talo TORNItalo. Ehkä se jonkun maalaisen silmiin sitte on..
Viilasitko pilkkua vai pistettä?
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Pyysi sentään anteeksi tekoaan. Siitä hieman pisteitä hänelle.
Pyysi anteeksi koska tuli haloo, itsensä mielestä olisi ollut ok
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tuota videota katsoo, kuin jos joku 125kg rasvaisella vaimotukalla varustettu av-mamma olisi pomppinut sillalla maha hölskyen
Katso sen kuvat facesta, löytyy paljon selluliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nänä vaikuttajat ovat oma lajinsa sen olen jo huomannut, mutta tämä on kyllä kamala esitys. Itse seurasin netistä, kuinka pelastushenkilöstö taltutti paloa ja pelasti ihmisiä toinitalosta. Suurkiitos heille! He vaikuttivat monen ihmisen elämään ja tulevaisuuteen, raha on toki vain rahaa! Tämä "vaikuttaja" keräsi rahaa perseellään.
toinitalo = tornitalo.. se palanut Kalasataman talo TORNItalo. Ehkä se jonkun maalaisen silmiin sitte on..
Viilasitko pilkkua vai pistettä?
Eri.
Hämmästelin.
TikTok vaatii sovelluksen. Mikään video ei näy nyt ilman.