Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erna Husko perseili Kalasataman tulipalolla

Vierailija
25.05.2026 |

Kun kaikki lahjat on perseessä on touhu tällaista.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/abf4675b-fa39-4e0f-9577-5dbe48…

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TikTok vaatii sovelluksen. Mikään video ei näy nyt ilman.

Vierailija
42/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Erna, ihmisil ei sit yhtää huumorintajuu

Ei pidä paikkaansa. Meitä naurattaa kovasti jos Ernan koti palaa. Näemme sen hauskan puolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysi sentään anteeksi tekoaan. Siitä hieman pisteitä hänelle.

Pyysi anteeksi koska videosta ei pidetty.

Vierailija
44/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erna laulaa.

Kalasatamaa, Kalasatamaa. On kuumaa!

Vierailija
45/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huskon ois viisaampi häipyy täält.

Vierailija
46/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysi sentään anteeksi tekoaan. Siitä hieman pisteitä hänelle.

Pyysi anteeksi koska videosta ei pidetty.

Sau kuitenkin huomiota. Minäkään en ollut kuullut koko ihmisestä ennen tätä hurjaa uutista. 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani ei akat silloilla pomppineet! Lukuunottamatta paria tapausta kun olivat tulleet ennen aikojaan raskaaksi, heh t: Hurna-Esko 

Vierailija
48/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekegrillaajat pitäisi polttaa elävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysi sentään anteeksi tekoaan. Siitä hieman pisteitä hänelle.

Pyysi anteeksi koska videosta ei pidetty.

Mutta pyysi kuitenkin, se on pääasia.

Itse tiedän monia tyyppejä jotka olisivat asenoituneet videon kritiikkiin Ismo Laitelan sanoin: No heii, mitä välii.

Vierailija
50/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nänä vaikuttajat ovat oma lajinsa sen olen jo huomannut, mutta tämä on kyllä kamala esitys. Itse seurasin netistä, kuinka pelastushenkilöstö taltutti paloa ja pelasti ihmisiä toinitalosta. Suurkiitos heille! He vaikuttivat monen ihmisen elämään ja tulevaisuuteen, raha on toki vain rahaa! Tämä "vaikuttaja" keräsi rahaa perseellään. 

toinitalo = tornitalo.. se palanut Kalasataman talo TORNItalo. Ehkä se jonkun maalaisen silmiin sitte on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssinkin Erna kopioi Jokeri elokuvasta.

Vierailija
52/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lusikalla annettu, ei kauhalla voi vaatia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nänä vaikuttajat ovat oma lajinsa sen olen jo huomannut, mutta tämä on kyllä kamala esitys. Itse seurasin netistä, kuinka pelastushenkilöstö taltutti paloa ja pelasti ihmisiä toinitalosta. Suurkiitos heille! He vaikuttivat monen ihmisen elämään ja tulevaisuuteen, raha on toki vain rahaa! Tämä "vaikuttaja" keräsi rahaa perseellään. 

toinitalo = tornitalo.. se palanut Kalasataman talo TORNItalo. Ehkä se jonkun maalaisen silmiin sitte on..

Viilasitko pilkkua vai pistettä?

Eri.

Vierailija
54/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysi sentään anteeksi tekoaan. Siitä hieman pisteitä hänelle.

Pyysi anteeksi koska tuli haloo, itsensä mielestä olisi ollut ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin tuota videota katsoo, kuin jos joku 125kg rasvaisella vaimotukalla varustettu av-mamma olisi pomppinut sillalla maha hölskyen

Katso sen kuvat facesta, löytyy paljon selluliittiä.

Vierailija
56/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nänä vaikuttajat ovat oma lajinsa sen olen jo huomannut, mutta tämä on kyllä kamala esitys. Itse seurasin netistä, kuinka pelastushenkilöstö taltutti paloa ja pelasti ihmisiä toinitalosta. Suurkiitos heille! He vaikuttivat monen ihmisen elämään ja tulevaisuuteen, raha on toki vain rahaa! Tämä "vaikuttaja" keräsi rahaa perseellään. 

toinitalo = tornitalo.. se palanut Kalasataman talo TORNItalo. Ehkä se jonkun maalaisen silmiin sitte on..

Viilasitko pilkkua vai pistettä?

Eri.

Hämmästelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä