Erna Husko perseili Kalasataman tulipalolla
Kun kaikki lahjat on perseessä on touhu tällaista.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/abf4675b-fa39-4e0f-9577-5dbe48…
Kommentit (56)
Ernallakin alkaa jo vähän ikää olla ja kulunut naama. Täytyy käyttää kaikki kikat hyväksi että OF-tilauskanta pysyisi.
Hyvä, että perseili. Idiootti-parvekekokkaajat saavat näin ansaitsemaansa näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että perseili. Idiootti-parvekekokkaajat saavat näin ansaitsemaansa näkyvyyttä.
Tajuatko, että tuossa menetti kotinsa ja irtaimistonsa myös useat viattomat sivulliset??? Miltähän heistä tuntuu tällainen "hauska" mitäs läksit -läppä?
Huuskonen sai näkyvyyttä typeryydelleen.
Nänä vaikuttajat ovat oma lajinsa sen olen jo huomannut, mutta tämä on kyllä kamala esitys. Itse seurasin netistä, kuinka pelastushenkilöstö taltutti paloa ja pelasti ihmisiä toinitalosta. Suurkiitos heille! He vaikuttivat monen ihmisen elämään ja tulevaisuuteen, raha on toki vain rahaa! Tämä "vaikuttaja" keräsi rahaa perseellään.
Voiko ih misperse enää vajota alemmaksi kuin mainostaa perseOFkanavaansa kymmenien ihmisten kodin menetyksellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että perseili. Idiootti-parvekekokkaajat saavat näin ansaitsemaansa näkyvyyttä.
Tajuatko, että tuossa menetti kotinsa ja irtaimistonsa myös useat viattomat sivulliset??? Miltähän heistä tuntuu tällainen "hauska" mitäs läksit -läppä?
Oppivat olemaan siis kokkailematta.
Ennemminkin pitäisi katsoa itseensä jos tuollainen triggeröi teitä. Ehkä se on tarkoituskin
No Erna Huskon vanhemmat ovat ryssiä, niin mitä voi odottaa empaattisuuden osalta.
Aika ick toi Erna. Vaikea ymmärtää kuka tuollaista tyhjäpäätä haluaisi kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että perseili. Idiootti-parvekekokkaajat saavat näin ansaitsemaansa näkyvyyttä.
"Somevaikuttaja" otti osumaa näkyvästi tällä tempulla.
Huskolla on itsellään huoneisto tornitalossa Tallinnassa.
Noniin katkerat inkkelit ja tädit jokohan on taas haukuttu ja maalitettu tarpeeksi?
Erna sanoo nöyrtyneensä kritiikistä niin että hyväksyy kangaskassit miehellä.
Ihana Erna, ihmisil ei sit yhtää huumorintajuu
Siinäpä VAIKUTTAJA?