Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erna Husko perseili Kalasataman tulipalolla

Vierailija
25.05.2026 |

Kun kaikki lahjat on perseessä on touhu tällaista.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/abf4675b-fa39-4e0f-9577-5dbe48…

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Erna mä ainaki nauroin tolle videolle ihan sairaasti :D 

Vierailija
22/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ernan kämppä palaisi, niin menisitkö ulkopuolelle kuvaamaan.

Erna huutelis apua sisällä.

" oota vähän, otan liekkiselfien '

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tanssi somevideolla ja nyt te uorittelette täällä kilpaa, onko teillä kaikki ihan hyvin? 

Vierailija
24/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlaista moraalia, tilannetajua ja empatiakykyä. Huomion takia tekee näköjään ihan mitä tahansa, käsittämätön tyhjäpää

Sinä et edes tunne sellaista sanaa kuin moraali. 

Vierailija
25/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma alkaa olla aika lailla pilalla. Ei oikein jaksaisi enää tällaista järjetöntä touhua. Videon tekovaiheessa ei varmaankaan ollut tietoa, onko palo vaatinut ihmisuhreja, mutta persettä pitää päästä silti esittelemään.

Hän varmisti, että paikalla oli paljon miehiä.

Vierailija
26/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Erna Husko on sentään hyvännäköinen nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa surullinen esimerkki, miten todellisuuden taju on hämärtynyt näillä sometyrkyillä. 

Vierailija
28/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sanoiko se tossa videolla jotain? 🤤🤤🍆💦M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tuota videota katsoo, kuin jos joku 125kg rasvaisella vaimotukalla varustettu av-mamma olisi pomppinut sillalla maha hölskyen

Vierailija
30/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin tuota videota katsoo, kuin jos joku 125kg rasvaisella vaimotukalla varustettu av-mamma olisi pomppinut sillalla maha hölskyen

Eli et ymmärrä ollenkaan mistä on kyse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi yllätys olisi jos ei olisi perseillyt.

Vierailija
32/56 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erna Husko on pelkkä botoxilla ja silikonilla täytetty bimbo. Influensseri !!! Esille on päästävä keinolla millä hyvänsä,säälittävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma alkaa olla aika lailla pilalla. Ei oikein jaksaisi enää tällaista järjetöntä touhua. Videon tekovaiheessa ei varmaankaan ollut tietoa, onko palo vaatinut ihmisuhreja, mutta persettä pitää päästä silti esittelemään.

Hän varmisti, että paikalla oli paljon miehiä.

Maailma alkaa olla aikalailla pilalla. Ei oikein jaksaisi enää tällaista järjetöntä touhua. Videon tekovaiheessa ei varmaankaan ollut tietoa, onko palo vaatinut ihmisuhreja, mutta persettä pitää päästä silti esittelemään.

Vierailija
34/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nänä vaikuttajat ovat oma lajinsa sen olen jo huomannut, mutta tämä on kyllä kamala esitys. Itse seurasin netistä, kuinka pelastushenkilöstö taltutti paloa ja pelasti ihmisiä toinitalosta. Suurkiitos heille! He vaikuttivat monen ihmisen elämään ja tulevaisuuteen, raha on toki vain rahaa! Tämä "vaikuttaja" keräsi rahaa perseellään. 

Palanut Lumotalo ei ollut tornitalo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Erna Husko on sentään hyvännäköinen nainen. 

Moi Erna!

Vierailija
36/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi sentään anteeksi tekoaan. Siitä hieman pisteitä hänelle.

Vierailija
37/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mautonta ja omituista "huumoria", lähinnä huomionhakuisuutta. Kun kymmenillä ihmisillä elämä romahti täysin kun kodit tuhoutuivat. Minusta tuo on ruma tapa hakea somejulkisuutta. 😞

Vierailija
38/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ernalla joku pakkomielle omaan perseeseen

Vierailija
39/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma alkaa olla aika lailla pilalla. Ei oikein jaksaisi enää tällaista järjetöntä touhua. Videon tekovaiheessa ei varmaankaan ollut tietoa, onko palo vaatinut ihmisuhreja, mutta persettä pitää päästä silti esittelemään.

Hän varmisti, että paikalla oli paljon miehiä.

Maailma alkaa olla aikalailla pilalla. Ei oikein jaksaisi enää tällaista järjetöntä touhua. Videon tekovaiheessa ei varmaankaan ollut tietoa, onko palo vaatinut ihmisuhreja, mutta persettä pitää päästä silti esittelemään.

Hyvä perse auttaa murheeseen!

Vierailija
40/56 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en ymmärrä näitä tosikkoi tääl? Erna on hauska ja sympaattinen, mut vihaajat vihaa jne. Don't hate the player hate the game <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä