Erna Husko perseili Kalasataman tulipalolla
Kun kaikki lahjat on perseessä on touhu tällaista.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/abf4675b-fa39-4e0f-9577-5dbe48…
Kommentit (56)
Jos Ernan kämppä palaisi, niin menisitkö ulkopuolelle kuvaamaan.
Erna huutelis apua sisällä.
" oota vähän, otan liekkiselfien '
Nainen tanssi somevideolla ja nyt te uorittelette täällä kilpaa, onko teillä kaikki ihan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlaista moraalia, tilannetajua ja empatiakykyä. Huomion takia tekee näköjään ihan mitä tahansa, käsittämätön tyhjäpää
Sinä et edes tunne sellaista sanaa kuin moraali.
Vierailija kirjoitti:
Maailma alkaa olla aika lailla pilalla. Ei oikein jaksaisi enää tällaista järjetöntä touhua. Videon tekovaiheessa ei varmaankaan ollut tietoa, onko palo vaatinut ihmisuhreja, mutta persettä pitää päästä silti esittelemään.
Hän varmisti, että paikalla oli paljon miehiä.
Mutta Erna Husko on sentään hyvännäköinen nainen.
Tuossa surullinen esimerkki, miten todellisuuden taju on hämärtynyt näillä sometyrkyillä.
Ai sanoiko se tossa videolla jotain? 🤤🤤🍆💦M43
Mieluummin tuota videota katsoo, kuin jos joku 125kg rasvaisella vaimotukalla varustettu av-mamma olisi pomppinut sillalla maha hölskyen
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tuota videota katsoo, kuin jos joku 125kg rasvaisella vaimotukalla varustettu av-mamma olisi pomppinut sillalla maha hölskyen
Eli et ymmärrä ollenkaan mistä on kyse.
Suurempi yllätys olisi jos ei olisi perseillyt.
Erna Husko on pelkkä botoxilla ja silikonilla täytetty bimbo. Influensseri !!! Esille on päästävä keinolla millä hyvänsä,säälittävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma alkaa olla aika lailla pilalla. Ei oikein jaksaisi enää tällaista järjetöntä touhua. Videon tekovaiheessa ei varmaankaan ollut tietoa, onko palo vaatinut ihmisuhreja, mutta persettä pitää päästä silti esittelemään.
Hän varmisti, että paikalla oli paljon miehiä.
Maailma alkaa olla aikalailla pilalla. Ei oikein jaksaisi enää tällaista järjetöntä touhua. Videon tekovaiheessa ei varmaankaan ollut tietoa, onko palo vaatinut ihmisuhreja, mutta persettä pitää päästä silti esittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Nänä vaikuttajat ovat oma lajinsa sen olen jo huomannut, mutta tämä on kyllä kamala esitys. Itse seurasin netistä, kuinka pelastushenkilöstö taltutti paloa ja pelasti ihmisiä toinitalosta. Suurkiitos heille! He vaikuttivat monen ihmisen elämään ja tulevaisuuteen, raha on toki vain rahaa! Tämä "vaikuttaja" keräsi rahaa perseellään.
Palanut Lumotalo ei ollut tornitalo
Vierailija kirjoitti:
Mutta Erna Husko on sentään hyvännäköinen nainen.
Moi Erna!
Pyysi sentään anteeksi tekoaan. Siitä hieman pisteitä hänelle.
Todella mautonta ja omituista "huumoria", lähinnä huomionhakuisuutta. Kun kymmenillä ihmisillä elämä romahti täysin kun kodit tuhoutuivat. Minusta tuo on ruma tapa hakea somejulkisuutta. 😞
Onko ernalla joku pakkomielle omaan perseeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma alkaa olla aika lailla pilalla. Ei oikein jaksaisi enää tällaista järjetöntä touhua. Videon tekovaiheessa ei varmaankaan ollut tietoa, onko palo vaatinut ihmisuhreja, mutta persettä pitää päästä silti esittelemään.
Hän varmisti, että paikalla oli paljon miehiä.
Maailma alkaa olla aikalailla pilalla. Ei oikein jaksaisi enää tällaista järjetöntä touhua. Videon tekovaiheessa ei varmaankaan ollut tietoa, onko palo vaatinut ihmisuhreja, mutta persettä pitää päästä silti esittelemään.
Hyvä perse auttaa murheeseen!
Siis mä en ymmärrä näitä tosikkoi tääl? Erna on hauska ja sympaattinen, mut vihaajat vihaa jne. Don't hate the player hate the game <3
Hyvä Erna mä ainaki nauroin tolle videolle ihan sairaasti :D