Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset vallottaa bussissa penkkejä laukuillaan

Vierailija
23.05.2026 |

Istuvat käytäväpaikalla ja pitävät laukkujaan ikkunapaikalla. Mikä on kun ei ole köytöstapoja?

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suussa on sellainen mahtava ominaisuus että 

1) sen voi avata

2) voi tuottaa ääntä. 

 

Sano niille naisille, että "istuisin tähän". 

Ai "istuisin sinne ikkunapaikalle sun laukun päälle". Pari kertaa koittanut niin ei naisella ilmekään värähdä eikä hievahda. Niin ovat itseään täynnä.

Mikset mene jonkun miehen viereen?

Ei se uskalla. Vois tulla äkkilähtö ja naama kipeäksi. Naisia uskaltaa ahdistella ja häiriköidä alhaisella käytöksellään. 
Kannattaa siis varautua joko turvasumuttimella tai vaikka hiuslakalla/Raidilla. 
Kylä lähtee. 

älkää nyt hemmetti alkakaa hiuslakkaa/turvasuihketta/raidia sisätiloissa käyttämään..siinä sitten tukehtuu muutkin matkustajat..t. nainen

Vierailija
142/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran bussissa oli vain yksi vapaa paikka vieressäni. Yks nainen tuli bussiin mutta ei istunut viereeni vaan istui käytävällä. Oon kai liian ruma ettei nainen halunnut viereeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen useimmiten autolla mutta jos joskus joudun julkisilla liikkumaan niin pääsääntöisesti seison. Jos matka on pitkä ja haluan istua ja on esimerkiksi reppu niin kyllä, valitsen käytäväpaikan ja laitan repun ikkunapaikalle. Varmaan kerran osunut vuosien varrella yksi tai kaksi aggrea äijää joiden mielestä heillä on oikeus tyhjässä bussissa tms. päästä juuri sille penkille jossa on mun reppu. Sen verran sekopäiltä ja tyypillisiltä palstainkkeleiltä vaikuttaneet että en ole viitsinyt jäädä väittelemään vaan itse vaihtanut paikkaa kuljettajan lähelle. Joku tais kerran tulla perässä ja vaatia taas paikkaa vierestä. Ilmaisin isoon ääneen että minä en häntä viereeni istumaan halua jotta valitsee nyt jonkun toisen paikan. Muistaakseni kuski tässä tokaisi että joko istuu tai poistuu välittömästi. Vihaa uhkuvaa nurinaa seurasi mutta uskoi siinä puhetta. 

En ymmärrä, oikeasti. Jos tilaa on niin miksi pitää välttämättä yrittää jonkun vieraan ihmisen viereen istumaan. Täydessä liikennevälineessä paikan varaaminen on röyhkeää. Olen itsekin useamman kerran joutunut sanomaan että haluan istua vapaalle paikalle täydessä bussissa. Aina on onnistunut ja ihan nätisti puhuen.

Vierailija
144/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on pyydetty siirtämään laukkuni, jotta herrasmiehelle vapautuisi paikka. Kohteliaana neitona siirsin sekä laukkuni että itseni toiselle penkkiriville. Jostakin syystä sekään ei herralle kelvannut. Kun huuteli perään, puuttui kuski sentään asiaan.

Varmaan on kovin yksinäistä, kun ei lähelle pääse, mutta tuolla käytöksellä voisi miettiä miten tilanteeseen on päätynyt.

Sulla menee kaikki päivät kun keksit näitä tarinoita ja kommentoit muka eri henkilöinä. Tyyli on silti tunnistettava.

Vierailija
145/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nää keskustelut ku tahalleen laitetaan väärälle raiteelle. Eiköhän ap tarkoittanut meitä jotka täydessäkin junassa tai bussissa laitetaan laukku vieruspaikalle. Mä pidän sitä aina jos kukaan ei kysy. Normisti reppanat sekä miehet ett naiset jäävät vaan seisomaan käytävälle ja katsovat säälittävästi ku joku helvetin puudeli

Vierailija
146/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nää keskustelut ku tahalleen laitetaan väärälle raiteelle. Eiköhän ap tarkoittanut meitä jotka täydessäkin junassa tai bussissa laitetaan laukku vieruspaikalle. Mä pidän sitä aina jos kukaan ei kysy. Normisti reppanat sekä miehet ett naiset jäävät vaan seisomaan käytävälle ja katsovat säälittävästi ku joku helvetin puudeli

Teen samoin ja olen muutaman kerran sanonut ku hikinen läski on yrittänyt siihen tulla ettet tähän mahdu. Jokainen on lähtenyt menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nää keskustelut ku tahalleen laitetaan väärälle raiteelle. Eiköhän ap tarkoittanut meitä jotka täydessäkin junassa tai bussissa laitetaan laukku vieruspaikalle. Mä pidän sitä aina jos kukaan ei kysy. Normisti reppanat sekä miehet ett naiset jäävät vaan seisomaan käytävälle ja katsovat säälittävästi ku joku helvetin puudeli

Se katse on kyllä säälivä, mutta johtunee luultavasti ihan muusta kuin sinä luulet. 

Vierailija
148/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitää pyrkiä viereen kun naisen takana on paras paikka? Siitä voi nuuhkia ja varovasti kosketella hiuksia ja vilkuilla kaula-aukkoon. Ihan paras oli kun kerran edessä istui imettävä nainen. Voi mitenkä turvoksissa oli ne hänen isot nänninsä. Välillä hän veteli sormillaan nänniä että maitoa alkoi erittyä. Lopuksi pyyhki nännin liinalla. Sydämmeni hakkasi raivokkaasti kiihotuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes pitää pyrkiä viereen kun naisen takana on paras paikka? Siitä voi nuuhkia ja varovasti kosketella hiuksia ja vilkuilla kaula-aukkoon. Ihan paras oli kun kerran edessä istui imettävä nainen. Voi mitenkä turvoksissa oli ne hänen isot nänninsä. Välillä hän veteli sormillaan nänniä että maitoa alkoi erittyä. Lopuksi pyyhki nännin liinalla. Sydämmeni hakkasi raivokkaasti kiihotuksesta.

Kesällä näkyy nännit nuorilla naisilla kun käyttävät isoa väljää t paitaa ja pelkkiä rintaliivejä sen alla. Istuessa liivit antaa vähän löysää ja nännit paljastuu.

Vierailija
150/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän kassia viereisellä penkillä, kun joku haluaa istua viereen, siirryn ja otan kassin syliin. Usein mulla vetokärryt jotka laitan viereisen penkin kohdalle lattialle, jos joku tarvii paikan silloin siirtyisin keskikohdalle bussia seisomaan. Riippuu tilanteesta.