Naiset vallottaa bussissa penkkejä laukuillaan
Istuvat käytäväpaikalla ja pitävät laukkujaan ikkunapaikalla. Mikä on kun ei ole köytöstapoja?
Kommentit (150)
Pitäkää naiset kertakäyttökäsineitä matkustaessanne bussilla. Spermatahmatassuinkkelit klähmineet kaikki pysäytysnappulat ja tukitangot perseelle haisevilla käsillään.
Tämäkin keskustelu todistaa millaista roskaa suomalaiset miehet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua, että joku turilas tulee viereeni haisemaan!
Se ei ole sun halusta kiinni. Se joka siihen viereen tulee, on maksanut matkastaan ja ansaitsee yhtä lailla istumapaikan kuin sinäkin.
No voi kyynel inseli.
Köyhät ne busseilla kulkee. Ja melkein kaikki ovat naisia. Ei niissä miehiä juurikaan näy. Ovat saaneet aikaiseksi jotain elämässään, nimittäin AUTON!
Niinpä kateelliset kantturat yrittävät saada yksityisautoilun kiellettyä kaupunkien keskustoissa. Helsinki, tietenkin, etunenässä. Vihreät naiset ajavat tätä politiikkaa. Keskustat autioituvat miehistä ja sehän on femcellien unelma. Kusevat hunajaa tämän jälkeen.😁🥒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen keskustelu. Nainen käyttäytyy typerästi ja lopputuloksena kaikki on miesten syytä. Palstakantturat ovat todella etuoikeutettuja.
Muista ettei nämä ketjun naiset edusta millään tapaa normaaleja naisia. Sanoudumme irti näistä.
Älä Pertti leiki naista.
Vierailija kirjoitti:
En halua, että joku turilas tulee viereeni haisemaan!
Haisen tai en, pyydän tuollaista ihmistä joko siirtymään itse tai antamaan minulle se paikka, jonka hänen kassinsa on varannut. Toimii aina, ja minun korvani ovat nopeasti läpivedolla, jos motkotusta tai pientä purppausta alkaa kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua jotain miestä viereeni istumaan hajareisin.
Sit ei pidä matkustaa julkisilla
Matkustamiseen ei sinun lupaasi kysy kukaan.
Mee jo hoitoon inseli.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu todistaa millaista roskaa suomalaiset miehet ovat.
Oletko kuullut itsereflekiokyvystä?
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä onko laukullasi matkalippu !
Pyysin siirtämään. Ei vastausta, pelkkä mulkaisu. Kysyin, onko maksanut laukulle istumapaikan? Ei vastausta, eikä siirtänyt laukkua. Istuin laukun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä onko laukullasi matkalippu !
Pyysin siirtämään. Ei vastausta, pelkkä mulkaisu. Kysyin, onko maksanut laukulle istumapaikan? Ei vastausta, eikä siirtänyt laukkua. Istuin laukun päälle.
Harva mieskään haluaa peseytymättömän persoonallisuushäiriöisen miehen bussissa viereensä.
Ja on niitä peseytymättömiä naisiakin. Niisk!🤮
Minuakin on pyydetty siirtämään laukkuni, jotta herrasmiehelle vapautuisi paikka. Kohteliaana neitona siirsin sekä laukkuni että itseni toiselle penkkiriville. Jostakin syystä sekään ei herralle kelvannut. Kun huuteli perään, puuttui kuski sentään asiaan.
Varmaan on kovin yksinäistä, kun ei lähelle pääse, mutta tuolla käytöksellä voisi miettiä miten tilanteeseen on päätynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on pyydetty siirtämään laukkuni, jotta herrasmiehelle vapautuisi paikka. Kohteliaana neitona siirsin sekä laukkuni että itseni toiselle penkkiriville. Jostakin syystä sekään ei herralle kelvannut. Kun huuteli perään, puuttui kuski sentään asiaan.
Varmaan on kovin yksinäistä, kun ei lähelle pääse, mutta tuolla käytöksellä voisi miettiä miten tilanteeseen on päätynyt.
Yksittäinen MT-tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on töihin mennessä usein sekä isohko olkalaukku että reppu. Reppu on helppouden vuoksi vieripaikalla niin kauan kun on tilaa. Jos junaan/bussiin/ratikkaan tulee paljon ihmisiä, änkkään ne kyllä syliini. Tilannekohtaisesti arvioin sen, mikä toimii milläkin ajan hetkellä.
Kelpaako tämä?
sama, lisäksi olen jonkun kerran saanut jonkun viereeni istumaan, kuulokkeet päässä toki, niin eihän ne sitten tietty meinaa väistää kun on mun aika jäädä pois. Sitten kun heiluttelee vähän kättä näkökentässä että hei, niin saa jäätäviä mulkaisuja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu todistaa millaista roskaa suomalaiset miehet ovat.
Oletko kuullut itsereflekiokyvystä?
Sinä et ainakaan ole etkä siihen kykene edes autettuna. Lukases tämänkin ketjun miesoletettujen vastauksia ja kerro että olen väärässä. MOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suussa on sellainen mahtava ominaisuus että
1) sen voi avata
2) voi tuottaa ääntä.
Sano niille naisille, että "istuisin tähän".
Ai "istuisin sinne ikkunapaikalle sun laukun päälle". Pari kertaa koittanut niin ei naisella ilmekään värähdä eikä hievahda. Niin ovat itseään täynnä.
Mikset mene jonkun miehen viereen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole väärin, jos bussi on lähes tyhjä tai korkeintaan puolillaan. Tuolloin on mielestäni outoa, jos vieras tulee istumaan viereen, kun vapaita paikkoja olisi yllin kyllin muutoinkin.
Ne on ihan kaikille tarkoitettuja vaikka muualla olisikin tilaa
Sanoo pölvästi, jolla ei ole tilanne tajua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suussa on sellainen mahtava ominaisuus että
1) sen voi avata
2) voi tuottaa ääntä.
Sano niille naisille, että "istuisin tähän".
Ai "istuisin sinne ikkunapaikalle sun laukun päälle". Pari kertaa koittanut niin ei naisella ilmekään värähdä eikä hievahda. Niin ovat itseään täynnä.
Mikset mene jonkun miehen viereen?
Ei se uskalla. Vois tulla äkkilähtö ja naama kipeäksi. Naisia uskaltaa ahdistella ja häiriköidä alhaisella käytöksellään.
Kannattaa siis varautua joko turvasumuttimella tai vaikka hiuslakalla/Raidilla.
Kylä lähtee.
Perusjunttien miesten kanssa elävien ja asuvien naisten takapuolten leviäminen on miesten syytä! Miehet lihottavat itsensä makkaroilla, rasvaisilla lihoilla, voilla ja kermoilla ja saavat raivarin jos nainen ei näistä valmistettuja ruokia pöytään kanna ja tai ryhtyy syömään eri ruokia kuin miehensä.