Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset vallottaa bussissa penkkejä laukuillaan

Vierailija
23.05.2026 |

Istuvat käytäväpaikalla ja pitävät laukkujaan ikkunapaikalla. Mikä on kun ei ole köytöstapoja?

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjunttien miesten kanssa elävien ja asuvien naisten takapuolten leviäminen on miesten syytä! Miehet lihottavat itsensä makkaroilla, rasvaisilla lihoilla, voilla ja kermoilla ja saavat raivarin jos nainen ei näistä valmistettuja ruokia pöytään kanna ja tai ryhtyy syömään eri ruokia kuin miehensä.

Vierailija
122/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää naiset kertakäyttökäsineitä matkustaessanne bussilla. Spermatahmatassuinkkelit klähmineet kaikki pysäytysnappulat ja tukitangot perseelle  haisevilla käsillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valloittaa.

Vierailija
124/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keskustelu todistaa millaista roskaa suomalaiset miehet ovat.

Vierailija
125/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, että joku turilas tulee viereeni haisemaan!

Se ei ole sun halusta kiinni. Se joka siihen viereen tulee, on maksanut matkastaan ja ansaitsee yhtä lailla istumapaikan kuin sinäkin. 

No voi kyynel inseli.

Vierailija
126/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ne busseilla kulkee. Ja melkein kaikki ovat naisia. Ei niissä miehiä juurikaan näy. Ovat saaneet aikaiseksi jotain elämässään, nimittäin AUTON!

Niinpä kateelliset kantturat yrittävät saada yksityisautoilun kiellettyä kaupunkien keskustoissa. Helsinki, tietenkin, etunenässä. Vihreät naiset ajavat tätä politiikkaa. Keskustat autioituvat miehistä ja sehän on femcellien unelma. Kusevat hunajaa tämän jälkeen.😁🥒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen keskustelu. Nainen käyttäytyy typerästi ja lopputuloksena kaikki on miesten syytä. Palstakantturat ovat todella etuoikeutettuja.

Muista ettei nämä ketjun naiset edusta millään tapaa normaaleja naisia. Sanoudumme irti näistä.

Älä Pertti leiki naista. 

Vierailija
128/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, että joku turilas tulee viereeni haisemaan!

Haisen tai en, pyydän tuollaista ihmistä joko siirtymään itse tai antamaan minulle se paikka, jonka hänen kassinsa on varannut. Toimii aina, ja minun korvani ovat nopeasti läpivedolla, jos motkotusta tai pientä purppausta alkaa kuulua. 
 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua jotain miestä viereeni istumaan hajareisin.

Sit ei pidä matkustaa julkisilla 

Matkustamiseen ei sinun lupaasi kysy kukaan.

Mee jo hoitoon inseli.

Vierailija
130/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin keskustelu todistaa millaista roskaa suomalaiset miehet ovat.

Oletko kuullut itsereflekiokyvystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy niiltä onko laukullasi matkalippu !

Pyysin siirtämään. Ei vastausta, pelkkä mulkaisu. Kysyin, onko maksanut laukulle istumapaikan? Ei vastausta, eikä siirtänyt laukkua. Istuin laukun päälle. 

Vierailija
132/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy niiltä onko laukullasi matkalippu !

Pyysin siirtämään. Ei vastausta, pelkkä mulkaisu. Kysyin, onko maksanut laukulle istumapaikan? Ei vastausta, eikä siirtänyt laukkua. Istuin laukun päälle. 

Harva mieskään haluaa peseytymättömän persoonallisuushäiriöisen miehen bussissa viereensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on niitä peseytymättömiä naisiakin. Niisk!🤮

Vierailija
134/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on pyydetty siirtämään laukkuni, jotta herrasmiehelle vapautuisi paikka. Kohteliaana neitona siirsin sekä laukkuni että itseni toiselle penkkiriville. Jostakin syystä sekään ei herralle kelvannut. Kun huuteli perään, puuttui kuski sentään asiaan.

Varmaan on kovin yksinäistä, kun ei lähelle pääse, mutta tuolla käytöksellä voisi miettiä miten tilanteeseen on päätynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on pyydetty siirtämään laukkuni, jotta herrasmiehelle vapautuisi paikka. Kohteliaana neitona siirsin sekä laukkuni että itseni toiselle penkkiriville. Jostakin syystä sekään ei herralle kelvannut. Kun huuteli perään, puuttui kuski sentään asiaan.

Varmaan on kovin yksinäistä, kun ei lähelle pääse, mutta tuolla käytöksellä voisi miettiä miten tilanteeseen on päätynyt.

Yksittäinen MT-tapaus?

Vierailija
136/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on töihin mennessä usein sekä isohko olkalaukku että reppu. Reppu on helppouden vuoksi vieripaikalla niin kauan kun on tilaa. Jos junaan/bussiin/ratikkaan tulee paljon ihmisiä, änkkään ne kyllä syliini. Tilannekohtaisesti arvioin sen, mikä toimii milläkin ajan hetkellä. 

Kelpaako tämä?  

sama, lisäksi olen jonkun kerran saanut jonkun viereeni istumaan, kuulokkeet päässä toki, niin eihän ne sitten tietty meinaa väistää kun on mun aika jäädä pois. Sitten kun heiluttelee vähän kättä näkökentässä että hei, niin saa jäätäviä mulkaisuja..

Vierailija
137/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin keskustelu todistaa millaista roskaa suomalaiset miehet ovat.

Oletko kuullut itsereflekiokyvystä?

Sinä et ainakaan ole etkä siihen kykene edes autettuna. Lukases tämänkin ketjun miesoletettujen vastauksia ja kerro että olen väärässä. MOT 

Vierailija
138/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suussa on sellainen mahtava ominaisuus että 

1) sen voi avata

2) voi tuottaa ääntä. 

 

Sano niille naisille, että "istuisin tähän". 

Ai "istuisin sinne ikkunapaikalle sun laukun päälle". Pari kertaa koittanut niin ei naisella ilmekään värähdä eikä hievahda. Niin ovat itseään täynnä.

Mikset mene jonkun miehen viereen?

Vierailija
139/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole väärin, jos bussi on lähes tyhjä tai korkeintaan puolillaan. Tuolloin on mielestäni outoa, jos vieras tulee istumaan viereen, kun vapaita paikkoja olisi yllin kyllin muutoinkin.

Ne on ihan kaikille tarkoitettuja vaikka muualla olisikin tilaa

Sanoo pölvästi, jolla ei ole tilanne tajua!

Vierailija
140/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suussa on sellainen mahtava ominaisuus että 

1) sen voi avata

2) voi tuottaa ääntä. 

 

Sano niille naisille, että "istuisin tähän". 

Ai "istuisin sinne ikkunapaikalle sun laukun päälle". Pari kertaa koittanut niin ei naisella ilmekään värähdä eikä hievahda. Niin ovat itseään täynnä.

Mikset mene jonkun miehen viereen?

Ei se uskalla. Vois tulla äkkilähtö ja naama kipeäksi. Naisia uskaltaa ahdistella ja häiriköidä alhaisella käytöksellään. 
Kannattaa siis varautua joko turvasumuttimella tai vaikka hiuslakalla/Raidilla. 
Kylä lähtee.