Naiset vallottaa bussissa penkkejä laukuillaan
Istuvat käytäväpaikalla ja pitävät laukkujaan ikkunapaikalla. Mikä on kun ei ole köytöstapoja?
Kommentit (150)
Kerran bussissa oli vain yksi vapaa paikka vieressäni. Yks nainen tuli bussiin mutta ei istunut viereeni vaan istui käytävällä. Oon kai liian ruma ettei nainen halunnut viereeni.
Kuljen useimmiten autolla mutta jos joskus joudun julkisilla liikkumaan niin pääsääntöisesti seison. Jos matka on pitkä ja haluan istua ja on esimerkiksi reppu niin kyllä, valitsen käytäväpaikan ja laitan repun ikkunapaikalle. Varmaan kerran osunut vuosien varrella yksi tai kaksi aggrea äijää joiden mielestä heillä on oikeus tyhjässä bussissa tms. päästä juuri sille penkille jossa on mun reppu. Sen verran sekopäiltä ja tyypillisiltä palstainkkeleiltä vaikuttaneet että en ole viitsinyt jäädä väittelemään vaan itse vaihtanut paikkaa kuljettajan lähelle. Joku tais kerran tulla perässä ja vaatia taas paikkaa vierestä. Ilmaisin isoon ääneen että minä en häntä viereeni istumaan halua jotta valitsee nyt jonkun toisen paikan. Muistaakseni kuski tässä tokaisi että joko istuu tai poistuu välittömästi. Vihaa uhkuvaa nurinaa seurasi mutta uskoi siinä puhetta.
En ymmärrä, oikeasti. Jos tilaa on niin miksi pitää välttämättä yrittää jonkun vieraan ihmisen viereen istumaan. Täydessä liikennevälineessä paikan varaaminen on röyhkeää. Olen itsekin useamman kerran joutunut sanomaan että haluan istua vapaalle paikalle täydessä bussissa. Aina on onnistunut ja ihan nätisti puhuen.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on pyydetty siirtämään laukkuni, jotta herrasmiehelle vapautuisi paikka. Kohteliaana neitona siirsin sekä laukkuni että itseni toiselle penkkiriville. Jostakin syystä sekään ei herralle kelvannut. Kun huuteli perään, puuttui kuski sentään asiaan.
Varmaan on kovin yksinäistä, kun ei lähelle pääse, mutta tuolla käytöksellä voisi miettiä miten tilanteeseen on päätynyt.
Sulla menee kaikki päivät kun keksit näitä tarinoita ja kommentoit muka eri henkilöinä. Tyyli on silti tunnistettava.
Naurattaa nää keskustelut ku tahalleen laitetaan väärälle raiteelle. Eiköhän ap tarkoittanut meitä jotka täydessäkin junassa tai bussissa laitetaan laukku vieruspaikalle. Mä pidän sitä aina jos kukaan ei kysy. Normisti reppanat sekä miehet ett naiset jäävät vaan seisomaan käytävälle ja katsovat säälittävästi ku joku helvetin puudeli
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nää keskustelut ku tahalleen laitetaan väärälle raiteelle. Eiköhän ap tarkoittanut meitä jotka täydessäkin junassa tai bussissa laitetaan laukku vieruspaikalle. Mä pidän sitä aina jos kukaan ei kysy. Normisti reppanat sekä miehet ett naiset jäävät vaan seisomaan käytävälle ja katsovat säälittävästi ku joku helvetin puudeli
Teen samoin ja olen muutaman kerran sanonut ku hikinen läski on yrittänyt siihen tulla ettet tähän mahdu. Jokainen on lähtenyt menee.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nää keskustelut ku tahalleen laitetaan väärälle raiteelle. Eiköhän ap tarkoittanut meitä jotka täydessäkin junassa tai bussissa laitetaan laukku vieruspaikalle. Mä pidän sitä aina jos kukaan ei kysy. Normisti reppanat sekä miehet ett naiset jäävät vaan seisomaan käytävälle ja katsovat säälittävästi ku joku helvetin puudeli
Se katse on kyllä säälivä, mutta johtunee luultavasti ihan muusta kuin sinä luulet.
Miksi edes pitää pyrkiä viereen kun naisen takana on paras paikka? Siitä voi nuuhkia ja varovasti kosketella hiuksia ja vilkuilla kaula-aukkoon. Ihan paras oli kun kerran edessä istui imettävä nainen. Voi mitenkä turvoksissa oli ne hänen isot nänninsä. Välillä hän veteli sormillaan nänniä että maitoa alkoi erittyä. Lopuksi pyyhki nännin liinalla. Sydämmeni hakkasi raivokkaasti kiihotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes pitää pyrkiä viereen kun naisen takana on paras paikka? Siitä voi nuuhkia ja varovasti kosketella hiuksia ja vilkuilla kaula-aukkoon. Ihan paras oli kun kerran edessä istui imettävä nainen. Voi mitenkä turvoksissa oli ne hänen isot nänninsä. Välillä hän veteli sormillaan nänniä että maitoa alkoi erittyä. Lopuksi pyyhki nännin liinalla. Sydämmeni hakkasi raivokkaasti kiihotuksesta.
Kesällä näkyy nännit nuorilla naisilla kun käyttävät isoa väljää t paitaa ja pelkkiä rintaliivejä sen alla. Istuessa liivit antaa vähän löysää ja nännit paljastuu.
Jos pidän kassia viereisellä penkillä, kun joku haluaa istua viereen, siirryn ja otan kassin syliin. Usein mulla vetokärryt jotka laitan viereisen penkin kohdalle lattialle, jos joku tarvii paikan silloin siirtyisin keskikohdalle bussia seisomaan. Riippuu tilanteesta.
älkää nyt hemmetti alkakaa hiuslakkaa/turvasuihketta/raidia sisätiloissa käyttämään..siinä sitten tukehtuu muutkin matkustajat..t. nainen