Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset vallottaa bussissa penkkejä laukuillaan

Vierailija
23.05.2026 |

Istuvat käytäväpaikalla ja pitävät laukkujaan ikkunapaikalla. Mikä on kun ei ole köytöstapoja?

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se äijähaara joka vie kaksi paikkaa sitten jotenkin parempi vaihtoehto?

Siihen on sentään fysiologinen syy. Vittumaisuuteen ei ole.

Mikä se syy on? Se prinssinnakki siellä jalkojen välissä? Kireät lähentäjälihakset? Paksut reidet?

Lantion rakenne pääasiassa. Kuinka joku ei vielä tätä tiedä, vaikka asiasta on puhuttu julkisuudessakin. No, miesviha kun sumentaa pään niin eihän siinä mitään kuule.

Naisilla on leveämpi lantio ihmisen lisääntymisestä johtuvista syistä.

Kyse on rakenteesta, ei leveydestä. Miehem reisiluut läähtee eri kulmassa kuin naisen. Perehdy palikka.

Naisen reisiluut lähtevät lähtökohtaisesti leveämmältä siitä leveämmästä lantiosta. Kaikki tuntemani miehet saavat halutessaan polvensa yhteen istuessaan.

Lähtevät leveämmältä, mutta eri kulmassa. Mikset jumankauta tajua? Kyllä ne koivet saa yhteen, mutta vaatii jännittämistä eikä ole mukavaa. Toki olisi suotavaa julkisissa silti huomioida. Mutta luonnollinen asento se ei useimmillle ole.

No ei se bussin penkki muillekaan mukavaa istumista tarjoa, miksi luulet miesten olevat poikkeus? Koska et ole tottunut huomioimaan muita? Itse olen lyhyt nainen enkä saa jalkojani tukevasti lattiaa vasten, jolloin istuimen reuna painaa reisiäni. En silti nosta jalkojani viereiselle istuimelle oman mukavuuteni vuoksi.

Vierailija
82/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Idässä ei ole tuollaisia ongelmia kun siellä tiedetään että nainen on jonkun toisen miehen omaisuutta ja sellaiseen kajoamisesta saa kankaran rangaistuksen. Suomessa sensijaan naiset pukeutuu ja käyttäytyy kuin prostitoidut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen perseet ovat turvonneet niin isoiksi, että hädin tuskin niille riittää edes kaksi paikkaa nykyään.

Vierailija
84/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.

Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.

Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.

Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.

Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene. 

Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.

Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.

Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?

Vierailija
85/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähi-Idässä ei ole tuollaisia ongelmia kun siellä tiedetään että nainen on jonkun toisen miehen omaisuutta ja sellaiseen kajoamisesta saa kankaran rangaistuksen. Suomessa sensijaan naiset pukeutuu ja käyttäytyy kuin prostitoidut.

Naisten lähentely julkisella paikalla on maailmassa yleisintä Egyptissä. Naisen ajattelu omaisuutena johtaa juuri kaikenlaiseen epätoivottuun ahdisteluun.

Se, jonka täytyy muuttua on miesten käytös. Vai oletteko täysin kykenemättömiä kontrolloimaan käytöstänne, jolloin ainoa paikka teille on jatkossa lukkojen takana?

Vierailija
86/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko saada vain naisille tarkoitettuja busseja, joihin miehillä olisi pääsy kielletty?

Se voisi olla ratkaisu, mutta kyllä nämä palstaincelit katkerana ruikuttaisivat siitäkin mm. syrjivänä jne. 
Onneksi tuo niljakas asenne on vain palstainceleillä, ei normimiehillä, joilla yläpäässsä korviensa välissä muutakin kuin naisiin kohdistuvaa halveksuntaa, jonka varjolla pitää sitten väkisin päästä istumaan juuri siihen naisen viereen vaikka bussi olis melkein tyhjä ja paikkoja mistä valita. 

Sun mielikuvituksessa asia on noin. Tarvit terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.

Vierailija
88/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.

Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.

Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.

Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.

Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene. 

Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.

Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.

Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?

Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko saada vain naisille tarkoitettuja busseja, joihin miehillä olisi pääsy kielletty?

Se voisi olla ratkaisu, mutta kyllä nämä palstaincelit katkerana ruikuttaisivat siitäkin mm. syrjivänä jne. 
Onneksi tuo niljakas asenne on vain palstainceleillä, ei normimiehillä, joilla yläpäässsä korviensa välissä muutakin kuin naisiin kohdistuvaa halveksuntaa, jonka varjolla pitää sitten väkisin päästä istumaan juuri siihen naisen viereen vaikka bussi olis melkein tyhjä ja paikkoja mistä valita. 

Sun mielikuvituksessa asia on noin. Tarvit terapiaa.



Sinä se tässä terapian tarpeessa olet, joskaan niin lehmänhermoista terapeuttia ei taida olla olemassa, joka sinua pystyis ja ennenkaikkea jaksais auttaa. 

Vierailija
90/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.

Vähentäisi ainakin siivoamisen tarvetta kun ei tarvitse putsata kuin toinen puoli bussista eli se miesten puoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.

Vähentäisi ainakin siivoamisen tarvetta kun ei tarvitse putsata kuin toinen puoli bussista eli se miesten puoli.

Miesten puolen voisi tosiaan varustaa muovipäällysteisillä istuimilla ja lattiaviemäröinnillä.

Vierailija
92/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.

Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.

Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.

Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.

Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene. 

Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.

Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.

Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?

Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.

Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akkojen perseet ovat turvonneet niin isoiksi, että hädin tuskin niille riittää edes kaksi paikkaa nykyään.

Palstaeukon yksi perskannikka mahtuu juuri ja juuri yhdelle istumapaikalle.

Vierailija
94/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.

Vähentäisi ainakin siivoamisen tarvetta kun ei tarvitse putsata kuin toinen puoli bussista eli se miesten puoli.

Jos asenne miehiä kohtaan on tuo niin ei tarvitse ihmetellä miestenkään kylmää suhtautumista naisiin ja vastakkainasettelun lisääntymistä. Jos minä nään adistelua bussissa niin laitan vain musiikkia kovemmalle kuulokkeistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.

Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.

Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.

Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.

Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene. 

Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.

Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.

Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?

Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.

Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.

Miksei sulle käy se, että istut jonkun miehen viereen?

Vierailija
96/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femcelit käyttäkööt vaan kusijunaa, jonka ovat vallanneetkin. Miehet eivät moisiin haiseviin paskarysiin astu jalallaankaan.

Vierailija
97/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.

Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.

Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.

Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.

Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene. 

Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.

Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.

Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?

Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.

Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.

Miksei sulle käy se, että istut jonkun miehen viereen?

Eiköhän ne paikat täytetä sitä mukaan kuin ovat vapaita. 

Vierailija
98/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inisijä-aloittajalle ei kelpaa se, että istuisi penkille, jossa ei ole muita. Vinkuja-inkkeli-aloittajalle ei kelpaa se, että istuisi miehen viereen.

Runk kari-aapeelle käy vain istuminen naisen viereen, koska ap on sairas päästään. Varsinainen spermatahmatassu toi aapee.

Vierailija
99/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.

Vähentäisi ainakin siivoamisen tarvetta kun ei tarvitse putsata kuin toinen puoli bussista eli se miesten puoli.

Jos asenne miehiä kohtaan on tuo niin ei tarvitse ihmetellä miestenkään kylmää suhtautumista naisiin ja vastakkainasettelun lisääntymistä. Jos minä nään adistelua bussissa niin laitan vain musiikkia kovemmalle kuulokkeistani.

No eipä ole ennenkään miehet ahdisteluun bussissa puuttuneet. Kyllä puuttuja on aina ne teidän vihaamat reippaat keski-ikäiset tai vanhemmat naiset, joita ketjussa haukutte antaumuksella lihaviksi.

Vierailija
100/150 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.

Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.

Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.

Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.

Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene. 

Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.

Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.

Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?

Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.

Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.




Ne kunnolliset miehet omaavat sekä maalaisjärjen että tilanteen tulkitsemisen taidon eivätkä ole änkeämässä väen vängällä juuri siihen naisen viereen, jos ja kun muualla on vapaita paikkoja ja naisen laukku tmv. on siinä penkillä syystä x. Tarvittaessa jäävät seisomaan mutisematta.