Naiset vallottaa bussissa penkkejä laukuillaan
Istuvat käytäväpaikalla ja pitävät laukkujaan ikkunapaikalla. Mikä on kun ei ole köytöstapoja?
Kommentit (150)
Lähi-Idässä ei ole tuollaisia ongelmia kun siellä tiedetään että nainen on jonkun toisen miehen omaisuutta ja sellaiseen kajoamisesta saa kankaran rangaistuksen. Suomessa sensijaan naiset pukeutuu ja käyttäytyy kuin prostitoidut.
Akkojen perseet ovat turvonneet niin isoiksi, että hädin tuskin niille riittää edes kaksi paikkaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.
Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.
Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.
Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.
Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene.
Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.
Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.
Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?
Vierailija kirjoitti:
Lähi-Idässä ei ole tuollaisia ongelmia kun siellä tiedetään että nainen on jonkun toisen miehen omaisuutta ja sellaiseen kajoamisesta saa kankaran rangaistuksen. Suomessa sensijaan naiset pukeutuu ja käyttäytyy kuin prostitoidut.
Naisten lähentely julkisella paikalla on maailmassa yleisintä Egyptissä. Naisen ajattelu omaisuutena johtaa juuri kaikenlaiseen epätoivottuun ahdisteluun.
Se, jonka täytyy muuttua on miesten käytös. Vai oletteko täysin kykenemättömiä kontrolloimaan käytöstänne, jolloin ainoa paikka teille on jatkossa lukkojen takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko saada vain naisille tarkoitettuja busseja, joihin miehillä olisi pääsy kielletty?
Se voisi olla ratkaisu, mutta kyllä nämä palstaincelit katkerana ruikuttaisivat siitäkin mm. syrjivänä jne.
Onneksi tuo niljakas asenne on vain palstainceleillä, ei normimiehillä, joilla yläpäässsä korviensa välissä muutakin kuin naisiin kohdistuvaa halveksuntaa, jonka varjolla pitää sitten väkisin päästä istumaan juuri siihen naisen viereen vaikka bussi olis melkein tyhjä ja paikkoja mistä valita.
Sun mielikuvituksessa asia on noin. Tarvit terapiaa.
Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.
Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.
Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.
Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.
Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene.
Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.
Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.
Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?
Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko saada vain naisille tarkoitettuja busseja, joihin miehillä olisi pääsy kielletty?
Se voisi olla ratkaisu, mutta kyllä nämä palstaincelit katkerana ruikuttaisivat siitäkin mm. syrjivänä jne.
Onneksi tuo niljakas asenne on vain palstainceleillä, ei normimiehillä, joilla yläpäässsä korviensa välissä muutakin kuin naisiin kohdistuvaa halveksuntaa, jonka varjolla pitää sitten väkisin päästä istumaan juuri siihen naisen viereen vaikka bussi olis melkein tyhjä ja paikkoja mistä valita.Sun mielikuvituksessa asia on noin. Tarvit terapiaa.
Sinä se tässä terapian tarpeessa olet, joskaan niin lehmänhermoista terapeuttia ei taida olla olemassa, joka sinua pystyis ja ennenkaikkea jaksais auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.
Vähentäisi ainakin siivoamisen tarvetta kun ei tarvitse putsata kuin toinen puoli bussista eli se miesten puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.
Vähentäisi ainakin siivoamisen tarvetta kun ei tarvitse putsata kuin toinen puoli bussista eli se miesten puoli.
Miesten puolen voisi tosiaan varustaa muovipäällysteisillä istuimilla ja lattiaviemäröinnillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.
Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.
Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.
Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.
Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene.
Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.
Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.
Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?
Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.
Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.
Vierailija kirjoitti:
Akkojen perseet ovat turvonneet niin isoiksi, että hädin tuskin niille riittää edes kaksi paikkaa nykyään.
Palstaeukon yksi perskannikka mahtuu juuri ja juuri yhdelle istumapaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.
Vähentäisi ainakin siivoamisen tarvetta kun ei tarvitse putsata kuin toinen puoli bussista eli se miesten puoli.
Jos asenne miehiä kohtaan on tuo niin ei tarvitse ihmetellä miestenkään kylmää suhtautumista naisiin ja vastakkainasettelun lisääntymistä. Jos minä nään adistelua bussissa niin laitan vain musiikkia kovemmalle kuulokkeistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.
Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.
Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.
Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.
Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene.
Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.
Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.
Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?
Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.
Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.
Miksei sulle käy se, että istut jonkun miehen viereen?
Femcelit käyttäkööt vaan kusijunaa, jonka ovat vallanneetkin. Miehet eivät moisiin haiseviin paskarysiin astu jalallaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.
Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.
Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.
Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.
Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene.
Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.
Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.
Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?
Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.
Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.
Miksei sulle käy se, että istut jonkun miehen viereen?
Eiköhän ne paikat täytetä sitä mukaan kuin ovat vapaita.
Inisijä-aloittajalle ei kelpaa se, että istuisi penkille, jossa ei ole muita. Vinkuja-inkkeli-aloittajalle ei kelpaa se, että istuisi miehen viereen.
Runk kari-aapeelle käy vain istuminen naisen viereen, koska ap on sairas päästään. Varsinainen spermatahmatassu toi aapee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.
Vähentäisi ainakin siivoamisen tarvetta kun ei tarvitse putsata kuin toinen puoli bussista eli se miesten puoli.
Jos asenne miehiä kohtaan on tuo niin ei tarvitse ihmetellä miestenkään kylmää suhtautumista naisiin ja vastakkainasettelun lisääntymistä. Jos minä nään adistelua bussissa niin laitan vain musiikkia kovemmalle kuulokkeistani.
No eipä ole ennenkään miehet ahdisteluun bussissa puuttuneet. Kyllä puuttuja on aina ne teidän vihaamat reippaat keski-ikäiset tai vanhemmat naiset, joita ketjussa haukutte antaumuksella lihaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.
Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.
Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.
Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.
Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene.
Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.
Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.
Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?
Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.
Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.
Ne kunnolliset miehet omaavat sekä maalaisjärjen että tilanteen tulkitsemisen taidon eivätkä ole änkeämässä väen vängällä juuri siihen naisen viereen, jos ja kun muualla on vapaita paikkoja ja naisen laukku tmv. on siinä penkillä syystä x. Tarvittaessa jäävät seisomaan mutisematta.
No ei se bussin penkki muillekaan mukavaa istumista tarjoa, miksi luulet miesten olevat poikkeus? Koska et ole tottunut huomioimaan muita? Itse olen lyhyt nainen enkä saa jalkojani tukevasti lattiaa vasten, jolloin istuimen reuna painaa reisiäni. En silti nosta jalkojani viereiselle istuimelle oman mukavuuteni vuoksi.