Naiset vallottaa bussissa penkkejä laukuillaan
Istuvat käytäväpaikalla ja pitävät laukkujaan ikkunapaikalla. Mikä on kun ei ole köytöstapoja?
Kommentit (150)
Kuinka yleinen ilmiö tuo viereen änkeäminen on? Onko kulttuurisia eroja?
Vierailija kirjoitti:
En halua jotain miestä viereeni istumaan hajareisin.
Sit ei pidä matkustaa julkisilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.
Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.
Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.
Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.
Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene.
Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.
Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.
Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?
Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.
Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.
Miksei sulle käy se, että istut jonkun miehen viereen?
Eiköhän ne paikat täytetä sitä mukaan kuin ovat vapaita.
Miksi sinulle ei käy se, että menet istumaan miehen viereen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua jotain miestä viereeni istumaan hajareisin.
Sit ei pidä matkustaa julkisilla
Matkustamiseen ei sinun lupaasi kysy kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yleinen ilmiö tuo viereen änkeäminen on? Onko kulttuurisia eroja?
Ei onneksi kovinkaan yleinen eikä näytä olevan mitenkään kulttuurisia erojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon voisi ratkaista sillä että toinen puoli bussista olisi naisten puoli ja toinen miesten. Pleksi lasi väliin ja kummallekin puolelle käynti eri ovista.
Vähentäisi ainakin siivoamisen tarvetta kun ei tarvitse putsata kuin toinen puoli bussista eli se miesten puoli.
Jos asenne miehiä kohtaan on tuo niin ei tarvitse ihmetellä miestenkään kylmää suhtautumista naisiin ja vastakkainasettelun lisääntymistä. Jos minä nään adistelua bussissa niin laitan vain musiikkia kovemmalle kuulokkeistani.
No eipä ole ennenkään miehet ahdisteluun bussissa puuttuneet. Kyllä puuttuja on aina ne teidän vihaamat reippaat keski-ikäiset tai vanhemmat naiset, joita ketjussa haukutte antaumuksella lihaviksi.
Miesten osalta riittäisi, etteivät ahdistelisi. Silloin koko ongelmaa ei olisi eikä naisten täytyisi siihen puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.
Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.
Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.
Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.
Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene.
Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.
Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.
Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?
Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.
Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.
Miksei sulle käy se, että istut jonkun miehen viereen?
Eiköhän ne paikat täytetä sitä mukaan kuin ovat vapaita.
Miksi sinulle ei käy se, että menet istumaan miehen viereen?
Käytän omaa autoa. Viimeksi kuljin julkisilla v. 2005. En ole siis osallistunut penkkikonflikteihin. Tuolloin matkustin junalla, johon olin varannut paikkalipun.
Suomalaiset naiset on kusipäitä, ei mitään uutta.
Istu päälle. Niin mä teen, kyllä ne sen laukkunsa siirtää pois alta kun huomaavat että oikeesti joku on istumassa hänen viereensä ja laukku on jäämässä osittain alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yleinen ilmiö tuo viereen änkeäminen on? Onko kulttuurisia eroja?
Ei onneksi kovinkaan yleinen eikä näytä olevan mitenkään kulttuurisia erojakaan.
Kaikki törkeimmät bussiahdistelijat (ne, jotka ovat munaansa hieroneet lähentelynsä tuoksinnassa) ovat olleet kantasuomalaisia miehiä selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä onko laukullasi matkalippu !
Hah hah olitpa hauskan nokkela inseli.
Lisäksi miehet änkeävät kassajonoissa melkein iholle. Mielestäni naisille tulisi saada omat kassajonot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.
Tämän takia naisen tulee liikkua julkisesti vain miehensä kanssa. Tai jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksessa.
Kyllä tässä miesten tulisi kulkea vain naispuolisen holhoojan kanssa. Mieshän tässä ei osaa käyttäytyä ja mies sikailee. Sinulta puuttuu miehiseen tapaan logiikka.
Moni mies aivan mainiosti kulkisi jonkun naisen jatkuvassa holhouksessa, mutta naiset ei vaan halua olla näiden miesten seurassa.
Jos kukaan nainen ei miestä suostu valvomaan, mies sitten ei toki bussiin mene.
Naisillahan se ongelma oli, joten voivat itse jättäytyä pois bussista jos niin ahdistaa.
Kyllä se on miesten ongelma, jos ei voi lakia rikkomatta matkustaa bussissa naisten seurassa. Laiska yritys kääntää rikos uhrin viaksi. Ei bussilla matkustaminen ole kutsu koskettamaan.
Onko se lain rikkomista jos mies haluaa istua bussissa?
Istumisella tarkoitat tässä yhteydessä mainitsemaani naisen lähentelyä ja koskettelua? Kyllä se on rikos.
Tuo on pieni osa kaikista bussia käyttävistä miehistä, mutta te yleistätte sen kaikkiin miehiin ja eväätte istumapaikan kaikilta kunnollisiltakin miehiltä pelkotiloihinnne ja ahdistukseenne vedoten.
Miksei sulle käy se, että istut jonkun miehen viereen?
Mieluiten tietysti istun tyhjälle paikalle. Minä olen vähän aina pelännyt toisia miehiä etenkin jos ovat isokokoisia ja siksi koen turvallisemmaksi istua naisen tai vanhuksen viereen, jos ei ole täysin tyhjiä paikkoja vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen keskustelu. Nainen käyttäytyy typerästi ja lopputuloksena kaikki on miesten syytä. Palstakantturat ovat todella etuoikeutettuja.
Muista ettei nämä ketjun naiset edusta millään tapaa normaaleja naisia. Sanoudumme irti näistä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset on kusipäitä, ei mitään uutta.
Ai naisetko ne miehiä rikollisesti lähentelee busseissa? Vai onko nyt törkeää naisilta puhua näistä tilanteista sekä ryhtyä toimiin näitä tilanteita välttääkseen ja antaa muille naisille neuvoja siihen?
Eikö miehet esim. usein syytä kuitenkin naisia, jos jatkoilla tulevat raiskatuiksi? Nytkö itseään ei saisikaan suojella? Vai onko nyt niin, että naiset ei saisi suojella itseään ja miesten teot ovat silti aina ja ikuisesti naisen syy?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vain istu jollekin vapaalle paikalle vaan haluat tunkea naisen viereen?
Ratkaisu olisi yksinkertainen: pyytäisit vaan nostamaan laukkunsa pois, jos muualla ei olisi tilaa.
Tuo on seksuaalista ahdistelua inseli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akkojen perseet ovat turvonneet niin isoiksi, että hädin tuskin niille riittää edes kaksi paikkaa nykyään.
Palstaeukon yksi perskannikka mahtuu juuri ja juuri yhdelle istumapaikalle.
Lisäksi niiden ympärillä leijailee pistävä hiivapíllun katku.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi miehet änkeävät kassajonoissa melkein iholle. Mielestäni naisille tulisi saada omat kassajonot!
Kassajonossa on hyvä haistella edessä olevan naisen hiuksia.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Taas tämä naisten viereen istuskelija
Mee hoitoon harhojesi kanssa.
Miehet taas mieslevittelevät reisiään. Itse olen ratkaissut ongelman käyttämällä lähinnä omaa henkilöautoa. Ei ongelmia.
N58