Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein asia, mitä vanhempasi on sinulle sanonut?

Vierailija
09.05.2026 |

?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et oo saanu äitis polvia, noilla et voi ikinä pitää lyhyttä hametta". Olin 15.

 

Ja äiti puhuu itsestään kolmannessa persoonassa. Aina. 

Vierailija
102/106 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini yritti tappaa minut koska söin yhden keksin liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan paska

Vierailija
104/106 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä nimitteli serkkujeni läsnäollessa minua epäsiistiksi ja kömpelöksi. Mummo sanoi minun möhistyneen suureksi ja lihavaksi. Olin 12-13 vuotias normaalipainoinen 168-172 cm 60 kg.. Äiti hykerteli tyytyväisenä aina, kun olin laihdutuskuurilla. 

Leipoi kuitenkin joka viikko pullia, kakkuja ja piirakoita. Ja kehui itseään, kun painoi 2 kiloa vähemmän kuin minä (oli 4 cm lyhyempi). 

Vierailija
105/106 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimareissulla: Toivottavasti hukut

 

Olin 8-vuotias.

Vierailija
106/106 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin lapsi niin: "sinä päivänä kun isäsi vetelee sut niin sä lähdet täältä". Kivaa vastuunsiirtämistä siinä sitten lapselle..en ikinä unohda. Oli toki muitakin juttuja.

Mitä toi edes tarkoittaa? Mikä vastuun siirto?

Olin lapsi niin: "sinä päivänä kun isäsi vetelee sut niin sä lähdet täältä". Kivaa vastuunsiirtämistä siinä sitten lapselle..en ikinä unohda. Oli toki muitakin juttuja.

 

 

 

Mitä toi edes tarkoittaa? Mikä vastuun siirto?

 

 

Tarkoittaa sitä, että vastuu aikuisen väkivaltaisesta käytöksestä siirretään lapselle. Aikuinen saa toimia kuten haluaa ja lapsi on se joka lähtemällä ottaa vastuun tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme