Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein asia, mitä vanhempasi on sinulle sanonut?

Vierailija
09.05.2026 |

?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi hakea AMK:hon?

Vierailija
22/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisit selkään!

Olin heittänyt kissan paskahuussin reiästä sisään....  no rangaistuksena jouduin pesemään kissan. 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muistella vaikka mitä ikävää tapahtunutta? Mutta valitsen olla muistelematon koska ei ole mitään ikävää muistelemisen arvoista muisteltavaa. Hyviä muistelemisen arvoisia asioita muistan vaikka kuinka paljon.

Vierailija
24/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mikäs sulla on?

Hän unohti arvostaa itseään vaikka on arvokas.

Vierailija
25/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät sanoneet mitään törkeää.

Uskomatonta. Ap

Vierailija
26/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista eli ei oo jäänyt traumoja. Yhden riidan jälkeen pyydettiin antamaan kotiavaimet takaisin mut se peruttiin.

Vierailija
27/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä hakkasi minut kun 16v myöhästyin 5min kotiintuloajasta. 35v myöhemmin äitini kysyy yhtäkkiä naureskellen ruokapöydässä, että muistatko kun tulit myöhässä kerran kotiin..? En voinut kuin niellä järkytykseni perheeni keskellä ja vaihtaa puheenaihetta. Isällä on nyt alzheimer eikä taida äidilläkään olla enää kaikki kynät penaalissa. Ei ihan hirveästi kiinnostaa heidän omaishoitajuus kun kohtelu on tällaista.

Jep, älä ryhdy omaishoitajaksi.

Vierailija
28/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin menossa naimisiin, äitini sanoi että älä tee lapsia, hän ei niitä hoida.

Nyt hän on vanha ja ihmettelee miksi en pidä yhteyttä.

Olet pikkumainen. Lastesi huoltaminen on SINUN hommasi

Oletko tuo ällöttävä äiti? 

Tämä. Oksettavaa.

Vierailija
29/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista eli ei oo jäänyt traumoja. Yhden riidan jälkeen pyydettiin antamaan kotiavaimet takaisin mut se peruttiin.

Ja lisäkommentti, meillä on siis tosi hyvät välit ollut aina vaikka nuoruudessa räiskyikin enkä edes muista mitä toi riita koski.

Vierailija
30/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui hüöraksi, kun laitoin meikkiä. Ei tulisi kyllä itselle mieleen sanoa omalle tyttärelle tuollaista.

Vierailija
31/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkui hüöraksi, kun laitoin meikkiä. Ei tulisi kyllä itselle mieleen sanoa omalle tyttärelle tuollaista.

No ei ikinä! 

Vierailija
32/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä: - että minut voi tappaa.

Äiti: ”- tapa ittes!”

Ylimmän korkeakoulututkinnon suorittaneita ja tiedemaailmassa arvostettuja ihmisiä  molemmat.

Uskon täysin.

Vierailija
33/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin menossa naimisiin, äitini sanoi että älä tee lapsia, hän ei niitä hoida.

Nyt hän on vanha ja ihmettelee miksi en pidä yhteyttä.

Olet pikkumainen. Lastesi huoltaminen on SINUN hommasi

Haista sinä kuule paska.

Äitini on aina hokenut että jokainen hoitakoon omat lapsensa, paitsi ettei hän itse hoitanut edes omia lapsiaan vaan tuuppasi meidät isoäideille kysymättä näiltä, sopiiko se. Toinen isoäideistäni vihasi meitä, varsinkin pikkusiskoani, ja silti meidät altistettiin hänelle vuosikaudet.

Vierailija
34/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Isäsi sinut halusi!”

Vierailija
35/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä tein, mutta isä huusi HÄPEÄ. Sen jälkeen olen osannut hävetä itsessäni ihan kaikkea.

Vierailija
36/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksi lasta, pojan ja tytön. Isäni ilmoitti että nyt minulla on enemmän lapsia kuin laki sallii.

Vierailija
37/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani n. 25-vuotias isäni sanoi minun heittäneeni koko elämäni hukkaan. ":D"

Vierailija
38/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko sanoi aikoinaan kun v i t t u i l i ja vähätteli joka käänteessä että ei tiedä olenko edes sen poika...jäi mieleen kuten kaikki muukin  paska mitä se suustaan suolti..onneksi on ollut haudassa jo 20 vuotta..enpä ole haudalla käynyt,enkä mene..äijää myötäillyt äiti on vielä muistisairaana elossa..en käy hoivakodissa katsomassa enkä mene hautajaisiinkaan jos kuolee ennen minua..uhosi elävänsä ainakin satavuotiaaksi..

Vierailija
39/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on uhannut puhelimessa tappaa kunhan nähdään ja kun sain töitä sanoi että nekö huolii sinne kenet tahansa. 

Äiti kertoi valitsevansa uuden miehensä ja otti meidän lasten kuvan pois seinältä.

Vierailija
40/105 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotettiin tekemään abortti kun meille oli toinen lapsi tulossa . 

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme