Posti jätti paketin oven taakse keskustan kerrostalossa
En meinannut uskoa todeksi, kun tuli etukäteen viesti että jättävät ovelle jos ei paketti mahdu postiluukusta. Niin kuitenkin tekivät. Asun tosiaan keskustan kerrostalossa jossa naapureina on kaikenlaista porukkaa vanhuksista työssäkäyviin ja syrjäytyneistä juopoista sekakäyttäjiin. Ovikoristekin minulta varastettiin.
Tämän paketin ehdin korjaamaan talteen, onneksi.
Olen ollut tähän asti ns. Postin puolella, mutta tämä oli viimeinen kerta kun sen puljun palvelua käytin.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis toimitus valittu kotiinkuljetuksella? Miksei otettu pakettiautomaattiin? Ei ne niitä paketteja kotiin tuo jos et itse sitä valitse.
Vaihtoehtoja ei ollut. Pikkupaketti kotiin oli konkurssimyynnin ainoa toimitustapa.
Ap
No se ei ole postin vika.
Kenen vika se sitten on, jos Postin palvelu on per seestä? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis toimitus valittu kotiinkuljetuksella? Miksei otettu pakettiautomaattiin? Ei ne niitä paketteja kotiin tuo jos et itse sitä valitse.
Vaihtoehtoja ei ollut. Pikkupaketti kotiin oli konkurssimyynnin ainoa toimitustapa.
Ap
No se ei ole postin vika.
Kenen vika se sitten on, jos Postin palvelu on per seestä? :D
Ap
Varmaan jonkun jenkkikriminaalin olisi oikein hyvä? Voisi laittaa vaikka pakettiin nuoria naisia sotilaille, kaappaamalla prostituutioon. Mitä he itse paikalliset kovasti kotimaassaan pelkäävät...Että joku kidnappaa ihmiskauppaan.
Onhan sitä jo myyty jenkeille talojen ovikoodit Miki 🌲 toimesta. Huh huh.
Posti syytti nyt temua ei tuo perille vei eri, kotini sama 3v ajan ja tässä on lähellä 200m päässä posti boxi ja myös posti, ainakin 4 eri posti boxia jota eivät käytä. Kusti vie kauas 5km päässä. Ja syytti siitä temua. Eivätkä hae ja tuo lähemmäs, ei kuulemma voi, mieluummin haluavat palauttaa Kiinaan asti.
jos talossa on vuokralaisia eli vihervassareita, niin paketti ei säily käytävässä
Nykin tekisi mieli tilata erinäisiä tuotteita, mutta koska ne eivät ole elämälle mitenkään ehdottoman välttämättömiä niin en tilaa, koska tiedän että toimitus tulee kusemaan aika pahasti. Tämä tilaamatta jättäminen on sitten raha pois useilta tahoilta. Kannattaisiko hieman panostaa palveluun niin voisi bisnes menestyä paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Nykin tekisi mieli tilata erinäisiä tuotteita, mutta koska ne eivät ole elämälle mitenkään ehdottoman välttämättömiä niin en tilaa, koska tiedän että toimitus tulee kusemaan aika pahasti. Tämä tilaamatta jättäminen on sitten raha pois useilta tahoilta. Kannattaisiko hieman panostaa palveluun niin voisi bisnes menestyä paremmin?
Samalla ihmetellään miksi Suomen talous ei nouse, kun ei firmoja nappaa palvella asiakkaitaan :D
Vierailija kirjoitti:
Nykin tekisi mieli tilata erinäisiä tuotteita, mutta koska ne eivät ole elämälle mitenkään ehdottoman välttämättömiä niin en tilaa, koska tiedän että toimitus tulee kusemaan aika pahasti. Tämä tilaamatta jättäminen on sitten raha pois useilta tahoilta. Kannattaisiko hieman panostaa palveluun niin voisi bisnes menestyä paremmin?
Sanos muuta. Luulisi että posti ja muut vastaavat toimijat on sitä varten että ihmiset jotka eivät asu kauppojen lähellä saisivat tuotteensa myös sinne syrjemmälle. Mutta tämä ei tunnu olevan Postin ja kumppaneiden tarkoituksena. Tältä käpykylältä kun hävisi matkahuollon ja postin asiamiespisteet, on jäljellä enää parit kuppaiset automaattiluukut jotka ei tietenkään riitä kun asukkaita kun kuitenkin useampi tuhat jotka lähes kaikki tilailee välillä jotain. Aina on luukut täynnä ja tilaukseni ohjautuu 20 kilsan päähän mistä se pitäisi sitten noutaa ja kehoitetaan vielä pitämään kiirettä. Sitten kun tilaa kotiin niin sitäkään ei edes viitsitä toimittaa ja "on tavoiteltu" ja taas paketti siellä hevon kuusessa. Haistakaa paska sanon minä ja tehkää työnne.
Suu kiinni soppaluu.