Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posti jätti paketin oven taakse keskustan kerrostalossa

Vierailija
28.04.2026 |

En meinannut uskoa todeksi, kun tuli etukäteen viesti että jättävät ovelle jos ei paketti mahdu postiluukusta. Niin kuitenkin tekivät. Asun tosiaan keskustan kerrostalossa jossa naapureina on kaikenlaista porukkaa vanhuksista työssäkäyviin ja syrjäytyneistä juopoista sekakäyttäjiin. Ovikoristekin minulta varastettiin.

Tämän paketin ehdin korjaamaan talteen, onneksi.

Olen ollut tähän asti ns. Postin puolella, mutta tämä oli viimeinen kerta kun sen puljun palvelua käytin.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä siitä tiesit etukäteen jo silloin kun tilasit tavaran. Se lukee seurannassa. Postinkuljettaja soitti ovikelloa (kahdesti), mutta et ollut kotona.

Suu kiinni soppaluu.

Vierailija
122/126 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis toimitus valittu kotiinkuljetuksella? Miksei otettu pakettiautomaattiin? Ei ne niitä paketteja kotiin tuo jos et itse sitä valitse.

Vaihtoehtoja ei ollut. Pikkupaketti kotiin oli konkurssimyynnin ainoa toimitustapa.

Ap

No se ei ole postin vika.

Kenen vika se sitten on, jos Postin palvelu on per seestä? :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis toimitus valittu kotiinkuljetuksella? Miksei otettu pakettiautomaattiin? Ei ne niitä paketteja kotiin tuo jos et itse sitä valitse.

Vaihtoehtoja ei ollut. Pikkupaketti kotiin oli konkurssimyynnin ainoa toimitustapa.

Ap

No se ei ole postin vika.

Kenen vika se sitten on, jos Postin palvelu on per seestä? :D

Ap

Varmaan jonkun jenkkikriminaalin olisi oikein hyvä? Voisi laittaa vaikka pakettiin nuoria naisia sotilaille, kaappaamalla prostituutioon. Mitä he itse paikalliset kovasti kotimaassaan pelkäävät...Että joku kidnappaa ihmiskauppaan.

Vierailija
124/126 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä jo myyty jenkeille talojen ovikoodit Miki 🌲 toimesta. Huh huh. 

Vierailija
125/126 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti syytti nyt temua ei tuo perille vei eri, kotini sama 3v ajan ja tässä on lähellä 200m päässä posti boxi ja myös posti, ainakin 4 eri posti boxia jota eivät käytä. Kusti vie kauas 5km päässä. Ja syytti siitä temua. Eivätkä hae ja tuo lähemmäs, ei kuulemma voi, mieluummin haluavat palauttaa Kiinaan asti. 

Vierailija
126/126 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos talossa on vuokralaisia eli vihervassareita, niin paketti ei säily käytävässä