Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pullonpalautusrahat verolle
20.01.2026 |
Purra ja Orpo keksivät viimein konstin, jolla saadaan maan talous kuntoon.
https://yle.fi/a/74-20205171
Kommentit (106)
Kerään rikkoontuneet tölkit tienvarsilta ettei eläimet loukkaa niihin itseään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat tarvitsee köyhän viimeiset roposet.
Juu ei tarvita. Tuo on varmaan jonkun katkeran yh mamman tekosia.
Minusta on hyvä kun joku viitsii kerätä tölkit pullot pois luonnosta ja saisi pitää itsellä rahat. Suomessa maksetaa n kaikesta veroja jo kaupasta ostaessa arvonlisävero.
En kestä. Suomi ei pelastu noilla roposilla. Itse en näe koskaan mitään tyhjiä pulloja ympäristössä. Omatkin vaikea viedä kauppaan kun ei jaksa. Jotain rajaa sentään.
Alue: Aihe vapaa
Sitä on haluttu poliitikkojen taholta eu:ssa että keskustelupalstat netissä tarvitsevat tunnistuksen. Digilompakko tuo ratkaisun siihenkin. Myös vauva.fi velvoitetaan vaatimaan tunnistuksen kuten muutkin palstat jotka eu:ssa sijaitsevat.
Tuntuuko tunnistautuminen hienolta omalla kohdalla? Kannattajien mielestä kenelläkään ei pitäisi olla mitään salattavaa..