Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odd Mollyn koot?

Vierailija
05.09.2011 |

Mä katsoin, että oli merkitty 1-4. Mitä kokoja nuo vastaa? Onko koot pieniä? Tekisi mieli tilata, mutta ei huvittaisi laittaa satasia liian pieniin vaatteisiin.



Mun käyttämät koot on yleensä 40 tai 42. Löytyykö edes mun kokoiselle mitään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän 38 yleensä ja koko 2 on sopiva Odd Mollyssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän