Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vialla miehen pippe..ssä?

Vierailija
10.08.2011 |

Siitä tuntuu kuulemma samalta ku meikäläisellä ollu hiivaa ja samalla miehessä ollut tuntemuksia. Hieman esinahkan alta punoittaa ja taitaa olla vähän arkuuttakin. Mutta nyt minulla ei ole mitään oireita vaikka touhutaan useita kertoja viikossa. Ja uskollisia toisillemme ollaan (ainakin minun tietojen mukaan) ettei mitään inhottavaa sukupuolitautia ainakaan pitäisi olla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette, se on todennäköisesti hiiva. Hoitakaa teidät molemmat aina, jos harrastatte seksiäkin.

Vierailija
2/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihelläkin hiiva olla. Mulla oli oireettomana ja tartutin sen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivaa viimeksi vuosi sitten

-voiko tosiaan olla hiivaa miehellä nyt?

Vierailija
4/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin sinullakin, vaikkei välttämättä vielä oireilekaan. Ostakaa molemmille hiivalääkkeet ja koittakaa vähentää sokerin syöntiä. Googlaa netistä lisätietoa hiivasta ja hoito-ohjeista.

Vierailija
5/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, okei.

Vierailija
6/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, okei.

Menee apteekkiin nyt vaan ostamaan lääkkeet molemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi