Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä persekarvoja?

Vierailija
20.08.2011 |

mietin vaan että oonko ainut karvainen ja onko miten yleistä naisilla. oon tumma ja muutenki normaalia karvaisempi..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne karvat kuuluu perseeseenkin kasvaa... usea kylläkin ajaa tai vahaa ne pois.

Vierailija
2/12 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siel peräaukon tuntumassa karvoja. Mites on, jos ottaa brasilialaisen vahauksen niin poistetaanko nekin. Siis levitteleekö se vahaaja sitten persposkia ja laittaa vahaa sinne aukon ympärille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iän myötä enemmän, jipii.

Vierailija
4/12 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans normaalia karvaisempi, onneksi vaalea kuitenkin.

Vierailija
5/12 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa sokeroinnissa tai vahauksessa sanoo ihan suoraan, että haluaa myös peräkerran siistiks.



Ite sokeroin ainakin aina perseestä, paljon mukavamaa kun iho on ihan sileä. Eivätkä ne nyt kauheen esteettisiä ole kun pyllistää ja peruuttaa aisaan.

Vierailija
6/12 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

repskops x)

ok, ovat siis normijuttu vaikkaki rumat.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on ainakin koko takapuoli täynnä, ajaisin muuten pois mutta kun aviomieheni pitää niistä ja on suunnitellut värjäyttävän ne pinkiksi kun pituuttakin riiittää. Nykyisin ihan normaali ja jopa muodissa oleva asia tämä takapuolen karvoituksen kasvattaminen, värjääminen ja jopa leikkauttaminen, jos kiinnostaa kannattaa internetistä etsiä enemmän tietoja, itse ainakin suosittelen suuresti. Tekee seksielämästäkin eksoottisempaa ja alkukantaisempaa!

Vierailija
8/12 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on, kaikilla. Vaaleita tai tummia. Jos brassi tai muu intiimialueen karvojenpoisto tehdään oikein, ne poistetaan automaattisesti.

T: sokeroiva kosmetologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exälläni oli silleen hassusti, että edessä oli normaali ruskea kiharainen pöheikkö, mutta takana pikimusta laineikas, kuin toinen tukka. Mutta ei haitannut sujauttelin sujuvasti menemään vaan, karvoista viis.

Vierailija
10/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, karva on pidempää ja karkeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi persekarvat askarruttaa kun tämä toöic nousee vuosia myöhemmin ylös...
Kyllä muillakin on. Ihan normaalia. Niinkuin karvat isovarpaassa tai kainaloissa. Mihin tää maailma menee...

Vierailija
12/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös. Muistan kuinka pelkäsin teininä että olin ainoa nainen jolla kasvaa peppuvaossa karvaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän